Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Synes det er litt underlig at de ikke børsmelder Jefferies 18, når de har børsmeldt det de siste to årene.

Er ikke presentasjon før i morgen for Nano…
Kom en PDF i fjor, om jeg ikke husker feil.
Edit: mon om det ikke dukker opp en ny Jefferies’ analyse, også? Etter hvert.

1 Like

Småprat gutter…

Debatt om presentasjoner, nye analyser etc er vel fundamentalt?
Kommer vel an på øyet som ser da, hvis man er uenig, bla videre :wink:

1 Like

Presentasjoner er non events. Synes bare man kan holde fundamentaltråden til nettopp det fundamentale.

Det at selskapet presenterer på de aller største investorkonferansene er litt mer enn non-events, så greit å nevne.

I samme ånd kan vi også nevne at Health-Cap investerer videre innen radioimmunoterapi.

7 Likes

… og hvor blir det av pdf’n fra herr Bravos presentasjon på Jefferies, mon tro?

Tror ikke den er vesentlig endret fra Oktoberpresentasjonen som ligger på nettsiden :slight_smile:

Der er jeg totalt uenig. Kan du vise til et eksempel der kursen har gått på bakgrunn av deltagelse på denne type konferanse?

Laaaaangsiktig! Å forberede investormassen på ASH og alt som kommer de neste årene er kun en positiv ting.

1 Like

Jeg syns ikke at det nødvendigvis er likhetstegn mellom hva som er en non-event eller ikke og hva som får aksjekursen til å gå. Flere av kvartalsrapportene i biotech har vært non-events, men kursen kan fortsatt ha beveget seg på bakgrunnen av dem.

Nå er forresten Nordic Nanovector eneste selskap fra Norge, som jeg har fått med meg, som skal presentere der. Det er en fin mulighet til å vise seg frem til en hel rekke segmenter innen miljøet så er enig i at dette ikke er en non-event. For meg er en non-event noe som ikke tilføyer noe av verdi. Selv om det kan være vanskelig å måle verdien av en slik synlighet så er det jo ikke bortkastet.

2 Likes

DET kommer veldig an på perspektivet ditt.

Nå er det uansett ikke du som dikterer dette. :stuck_out_tongue:

Eduardo Bravo har vesentlig høyere kjendisfaktor etter Takedaoppkjøpet, han er på hjemmebane i London, og jeg tipper det er andre folk som kommer og hører hva han har å si om sin nye gig enn hvem som ville kommet for å høre Costa. De har vanket i to litt forskjellige miljøer i det daglige.

9 Likes

For all del, jeg håper presentasjonen teaser alle pengemenneskene der ute, men har absolutt null forventninger til disse eventene.

Det er “pengemennesker” man nå ut til om en aksje skal oppnå en reell prising. Jeg oppfatter ikke prisen på NANO som effisient, men enhver slik event øker sjansen for at den kan komme et steg nærmere.

@Fornybar kan du poste kursmålsanalyse?

1 Like

Har kontaktet IR vedr. den manglende pdf’n
fra Bravos presentasjon på Jefferies-konferansen i dag.
Synes det er merkelig at den ikke ligger på Nanos hjemmeside allerede. De la ut PDF fra konferansen i fjor.
Har ikke fått svar på e-posten, ennå.
Er ikke på top 50- lista, så vi får se.

1 Like

Malene svarer på mine mail, og jeg er ikke på lista en gang :wink: (Nordnet zero-kunde)

3 Likes

Godt å vite at de pleier å svare!
Har ikke kontaktet IR tidligere, så litt spent.

Flott at noen spør og graver :slight_smile: Men sender dere inn på Engelsk eller Norsk.?