Møter i hele dag, logger på og what? For sent nå…
Først:
90% er ingen garanti, men en sannsynlighet.
Generelt sett ja, men du har tydeligvis ikke satt deg inn i hverken caset eller hvilken fase de nå er i.
Sakelig, så jeg antar du bare er her for å trolle?
biotek ingeniører er vel egentlig ikke et uttrykk. Om du mener bioingeniør så kan men vel si at jeg er det, men med litt ekstra, og jeg har da tro
Vet at man ikke burde gi slik trolling uttelling, men du kan ikke belære folk når du selv ikke vet hva du snakker om
Jeg så ikke biotekingeniør før nå. Det er herved min nye tittel.
Statistikken er vel i dette tilfellet på @cagey2 sin side. Heldigvis har FDA plenty med data som backer det opp. Det meste er offentlig også.
Slår meg jo også at flere av de smarteste Nano hodene på forumet har vektet seg ned idag. Så får vi se hvem som ler sist.
Kan vel ikke akkurat sies å være noen andre tapere enn de som stod på utsiden i dag
Forresten, noen som gidder å spamme denne i facebookgruppen og HO igjen?
Denne statistikken er vel kanskje på min side, men om du har innspill er jeg absolutt åpen for det.
edit, @Evilfreud
Med tanke på alle som har kjøpt på 80-90+ her inne på forumet vil jeg si det er mange tapere fortsatt.
De som snitta ned eller kjøpte igår har gjort fin butikk. De som tok gevinst idag har gjort enda finere butikk dog.
Vet ikke om jeg var så smart, se hva jeg har i funcom for strevet?
Tar litt tid å modne en god vin, en liten måned så er du der
Kan en vin uten mounts være god?
Definitivt. Folk har venta i 3år på mounts og kjøretøy i rust uten at det har hemmet salget
Så det tar tid å modnes i Funcom, men ikke i Nano? Du og Cagey altså…
God helg likevel, så holder vi denne tråden til Nano generelt?
Nano er beyond tid :=)
Der snakker vi jo evighet
Men 2020 var jo før de verste spådommene mine
Det er godt å høre! Da er du mer bevisst og befart i dette enn jeg først fikk inntrykk av. Synes det fortsatt er ganske sykt da at du ikke sprer risikoen litt mer…
Buffet anbefaler 1 aksje man kan godt, fremfor 10 man ikke kan godt.
Beklager å måtte si det, men denne ungdomsskole matttematikken blir ganske tåpelig. Hva skal den vise? Dette er mye mye mer komplisert å regne på enn som så…
Det er fra et fag jeg tar som heter statistikk for økonomifag, på BI.
Og ja, det er mange momenter som mangler. Som abskopal effekt som forsterker, de grunnliggende og kommende resultater. Samt den strammere screeninga. Det er en konservativ utregning. Og viser kun kalkuleringer for ORR som endpoint i PARADIGME. Ikke noe annet.
Sant det. Men usikker på om han hadde høy risk biotek i tankene. Og hva sier han om to selskapet en kan godt vs et?
Ber om to minutters stillhet for Costas selvfølelse.