Ikke for å være frekk, men jeg skjønner ikke hvorfor du diskuterer et selskap som du tydeligvis ikke har peiling på?
Du blir jo bare tatt for å trolle da, alle vet at biotek GENERELT er high risk, men skal du debattere utover det så må du sette deg inn i det fundamentale. Det har du tydeligvis ikke gjort.
Hjemmelekse for helga kanskje?
I mine øyne har han i aller høyeste grad bidratt til oppgangen ved kjøpet av 10k aksjer i går.
Fyren kjøpte 10k aksjer igår.
Han fortjener liten medfølelse
Hehe, helt enig.
Dog noe betenkelig at markedsverdien har økt med en milliard 2 døgn etter at han kasta korta.
Fordi det er så sykt mye rart som gjøres og sies her at det er interessant å følge?
Kan vi ikke alle i kor bare ta inn over oss kursen i NANO og synge med?
Da var jeg ute av NANO for denne omgang.
Mulig den skal noe høyere før den konsoliderer, men må si meg fornøyd med 50% avkastning på 2 dager! Fin bursdagsgave dette
I’ll be back, har tro på caset langsiktig!
God helg NANOs!
Solgte på 1750 aksjer rundt 57,-
Skulle åpenbart sittet noen kroner til, men trodde det skulle gå ned litt mot slutten av dagen. Spennende å se hva hva mandagen bringer.
Puttet litt i funcom og lagt inn enn ordre på talkpool, men mesteparten av midlene skal inn igjen i NANO. Så får vi se om jeg kjøper NANO aksjene tilbake billigere eller dyrere.
Biotech er gøy 35% opp sålangt i dag. For en gangskyld en stor fordel å ikke ta gevinst tidlig på en oppgangsdag som dette. Skal bli moro å se hvor langt opp vi kommer før det eventuelt vil dempe seg.
Denne fortjener å stå i 90 ila neste uke. Minst.

Jeg har aldri - ALDRI - påstått at jeg er mentalt frisk.
Slike påstander vil jeg ha meg frabedt.
Jeg velger å tro at jeg opererer i grenseland mellom gal og genial.
Jeg tror jeg er mest på den gale siden, men jeg kjører i hvert fall i riktig fil.
“The distance between insanity and genius is measured only by success” - Bruce Feirstein
Ca 55 kroner opp til emisjonskurs på 114 kr…
Flere enn meg som får flashback til høsten 2016 nå?
En del fingerkutt av å fange fallende sverd.
Og litt plaster fra førstehjepsveska til Spot…
Jaja,
Spent på om kursen bekker 60 i dag.
Edit: passerte 60 mens jeg tastet på iPaden.
Shorternes tur til å lete etter plaster?
Dette er jo heeelt villt. Fra å sitte å se at kursen er ca dobbelt så lav som snittet mitt når den stod i 38kr, til nå, kun 2-3 dager senere se at det kun er ca 10 kroner opp før man er i null er en ganske digg følelse å ta med seg inn i helgen. Det eneste som kan toppe dette nå er en melding mandags morgen om at ny CEO i Nano heter Severin Schwan.
For de som ikke vet - Google him.
Kan ikke si annet en , BURN BABY BURN!!!

Denne fortjener å stå i 90 ila neste uke. Minst.
Det håper da jeg også… for da er jeg i +++…

Så hvorfor er ikke selskapet 10x verdsatt da og hvorfor har ikke alle ansatte pantsatt alt de eier og har for å kjøpe aksjer da?!?!
Er jo flere som har pantsatt alt de eier og har for å kjøpe aksjer? Jeg er inne med belåning og @Spot-On har jo solgt bilen og hytta - jeg vet om minst to til som er tungt inne og sikkert flere 100 til her på forumet…
Må si jeg ble positivt overrasket når jeg nå sjekket sluttkursen. Hadde aldri trodd vi skulle klare oss over 60 allerede i dag. Well done!
Var det jeg tenkte og, algoene fortsatte å kjøpe gjennom bra fallende US indeks.
Veldig bull signal, jeg mener at shorten har blitt dekket betydelig i dag.
Venter på oppdaterte lister.
Nordic Nanovector fortsatte å stige fredag etter kraftig oppgang torsdag etter nyheten om at konsernsjef Luigi Costa går av samt etter en oppdatering fra selskapet på fremdriften i blant annet Paradigme-studien for Betalutin.
Selskapet venter nå resultatene fra Paradigme-studien første halvår 2020, mot tidligere andre halvår 2019. Starten av første kliniske forsøk på mennesker med Humalutin ble utsatt i “overskuelig fremtid”
DNB Markets skriver i en oppdatering fredag at presentasjonen torsdag “økte vår tillit til ledelsen, og burde senke den oppfattede risikoen betraktelig”. Meglerhuset mener ledelsen gjorde en solid jobb da de korrigerte forventningene og tidslinjene for Betalutins utviklingsplan.
Torsdag sa analytiker Morten Larsen i ABG Sundal Collier til TDN Direkt at markedet gradvis har mistet tillit til kommunikasjonen fra selskapet.
-Det har vært en kommunikasjonsstil i dette selskapet der de har lovet for mye og levert for svakt, sa Larsen til TDN Direkt.
Fredag skriver DNB Markets at ledelsen torsdag “virket troverdig og hadde utviklingsprosessen under kontroll”. DNB oppjusterer kursmålet til 110 kroner pr aksje, fra tidligere 80 kroner pr aksje.
I forkant av presentasjonen torsdag nedjusterte DNB Markets kursmålet på Nano-aksjen fra 135 kroner til 80 kroner pr aksje, basert på nyheten om at Paradigme-resultatene ble utsatt.
Nordic Nanovector steg 32 prosent på Oslo Børs fredag.
Forskjellen mellom 2H19 og 1H20 er én dag.
Inkluder jul og nyttår, så er det et par uker
#evigoptimist