Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

@Irathi svarer deg her :slight_smile:

Nano er on track men det har blitt en slight delay på rundt 6 mnd og timeline er forskjøvet fra 2019 til 2020. Kursfallet har nok sammenheng med infotørke + flere som har innsett at ting vil ta lengre tid enn antatt. Når det gjelder gevinstsikring sitter jeg fremdeles med store deler av potten fra 2016-2017 i denne, men solgte ut 15% av long-potten på 82 og hele tradepotten på 75 til (fordel for krypto).

Hvor mye av emisjonen har de brukt opp siden 2016?

De la nettopp frem Q4 resultatet , du finner svar på det du spør om der :wink: Kan ikke få alt servert heller :nerd_face::nerd_face:

1 Like

Tydelighvis en som har lagt NanoAksjene i skuffen … :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 Like

De har kansellert et studie (Affilutin?) og utsetter Humalutin for å ha cash nok fram til Paradigme avsluttes, som nå er 1H 2020.

1 Like

Har ikke eid Nano aksjer…

Har fulgt med på hypen sist og vurderte den gang det som for risikabelt å gå inn. Nå har den halvert seg og vært helt nede i 38 kr (?) - så da vil jeg se om det kanskje er på tide å kjøpe noe.,

Hvis du mener det er en hype som du kaller det, så er det vel kanskje ikke det mest fornuftige å investere i? Må jo gå inn i ting en har troa på og noe som har et produkt som en mener har verdi og ikke en hype!

Edit: Tok å fjernet en skrive bug: verdig - ble endret til Verdi :wink:

5 Likes

Phase 2b Trial of Betalutin in Relapsed Follicular Lymphoma Patients on Track, Nordic Says.

https://lymphomanewstoday.com/2018/04/10/nordic-nanovector-paradigme-trial-in-relapsed-follicular-lymphoma-patients-on-track/?utm_medium=desktop-push-notification&utm_source=Notifications&utm_campaign=OneSignal

5 Likes

Lytterspesial med mye NANO er lagt ut:

7 Likes

Ser ikke prinsippielt noe i veien med å spekulere / investere i en hype man ser komme?

Videre så var hype referansen ment for kursen i desember 2016 sett opp mot hvor lang tid det ville ta før de faktisk ville ha et produkt.

I dag er situasjonen forhåpentligvis bedre. Dvs at produktet er rett om hjørnet og de har fremdeles mye cash igjen på bok?

Dersom det dog er lang tid til produktet kommer ut for salg og kassen skranter så vil jeg betegne en hver kursoppgang som ny hype.

Ja det er jo nettopp det bla Evilfreud påpekte i 2016. Ting tar tid…

“on track, men det har blitt en slight delay på rundt 6 mnd” - det er jo ikke en slight delay egentlig, sett opp mot 2 års forventet tid, så er + 6mnd 25% lengre tid?

Kun hvis du har vært korttenkt da du investerte. Hvis du da hadde i tankene at biotek er full av overraskelser er det en slight delay. Særlig når de ender opp med en mer robust klinisk studie og større sjanse til å nå markedet.

1 Like

Får ikke hørt på podkasten før senere i kveld,
så takk for lekkasjer, Inkogo og Spot!

Nice way to work the statistics :joy::ok_hand:
Om det blir utsatt en uke, uken før - så er de forsinket med 100% - da kaster jeg kortene :sunglasses:
6mnd er unektelig en forsinkelse - men tatt medisinforskning og hva slags type invisteringspbjekt dette er for folk med lang horisont er det helt ærlig ikke spesielt lang tid. Så det er litt kjipt selvsagt, men ikke dramatisk i det hele tatt:)

Jeg er ca 25% misfornøyd med utsettelsen på en skala fra 1-83 :nerd_face:

6 Likes

Når Jonas Einarsson ser for seg at NANO ansetter en big shot CEO som skal jobbe opp mot big pharma og partnerskap :ok_hand: :star_struck: :scream:

5 Likes

GHelt greit med spoiler!:slight_smile:
Har ennå ikke hørt, men gleder meg!
Hm, lurer på når vi får mld om ny CEO.
De må jo ha vært ute med fiskestangen en stund,
jfr. dispsøknad.

Edit Nå har jeg omsider hørt den. Nyttig. Anbefaler andre å følge Inkognitos podcastlink til episode 42.

2 Likes

Det er absolutt ikke til å stikke under en stol at utsettelsen var kjedelig. Er nok flere av oss som ble skuffet. Men mye av grunnen til skuffelsen var dårlig info-policy. Hadde de vært tidligere ute på banen og sagt at ting tar tid, så ville nok ikke folk fått vann på spekulasjonsmøllen og vi fått tilhørende kursfall.

Men alt det er past tense. Nå vet vi hva vi har å forholde oss til og vi får snart en ny CEO.

It can only go one way from here, sky’s the limit!

1 Like

Det harmonerer vel ikkje heilt med din TA tidligere idag med target 45kr @Nocturne?

Joda… To tanker…to tidsperspektiver :wink:

Takk skal du ha @Aksjesnila . Glemmer av og til at folk ikke alltid skjønner man kan være bull og bear samtidig. Kan ta mine kryptoinnvesteringer som eksempel. Jeg shorter BTC nesten daglig. Er det fordi jeg ikke har tro på krypto? Nei, det er fordi jeg tror BTC skal ned på kort sikt. Men samtidig som jeg shorter akkumulerer jeg BTC (trader mot BTC ved å satse BTC). Fordi jeg tror BTC skal opp på lang sikt. To perspektiv. Akkurat samme med Nano. Tror jeg vi ser ATH i nær fremtid? Nei. Tror jeg vi alle blir millionærer om vi er aksjonærer i 2020? Ja… :slight_smile:

2 Likes