Jeg er enig med deg etter å ha gått en runde til. Jeg leste feil på FAQen til FDA. “Enrollment At the time the primary completion date is changed to “actual,” the actual number of participants enrolled must be submitted.” Vi har actual start date, ikke actual completion…
Hva er aksjekursen til NANO om 7 dager?
- Opp mer enn 5%
- Ca. samme som nå (-5% til +5%)
- Ned mer enn 5%
0 stemmegivere
Hva er aksjekursen til NANO om 3 måneder?
- Opp mer enn 5%
- Ca. samme som nå (-5% til +5%)
- Ned mer enn 5%
0 stemmegivere
Kursen i dag er: 57,60
Litt bingo med den 1-ukers, og juli er en tøff måned for mange selskaper. Vil anbefale en lengre horisont, selv om jeg er optimistisk til begge deler. =)
Hvor gammel er Nano- investorene på Tekinvestor.
Hvor gammel er du?
- Under 20
- 20-29
- 30-39
- 40-49
- 50-59
- 60-69
- 70-79
- Over 79
0 stemmegivere
Begge studiene, Lymrit 37-05 og Lymrit 37-01,
er oppdatert nå i april… med FDA-stavelser.
Edit 37-05 var fra 2017 NB
Fornybarkrakk
Er ikke helt enig her dessverre. Jeg mener vi må få enda mer fram i lyset.
Hvis vi studerer plansjene nøye så er det noen småting. La oss ta side 7 fra 15/12-17. Der står det riktignok «Enrolment Completed». Men det står også n er lik eller mindre enn 15 (Arm4 fase 2). Hva i alle dager er dette? Hvis den er Completed så må de vite hvor mange som er tatt inn.
Dette er for sløvt rett og slett. Djevelen ligger i detaljene. Nano MÅ få skikk på disse tingene.
Datasettet til Arm1 fase2 er forøvrig 30 stk (ikke alle FL selvsagt).
Det er også litt uklarheter på fora om hvor mange som var avlest for effekt på ASH i Arm4 fase2. Riktig svar her er kun 2 pasienter.
Når det gjelder innrullering til Paradigme tror jeg det vil gå bedre enn hva folk frykter. Det er lettere å overbevise pasienter om å bli med nå som Safety og virkning er etablert. Dessuten er ca 70% av behandlede NHL pasienter i FL gruppen.
Men 37-05- studien åpnet for rektutering i USA nå i februar. Tre steder.
Beklager krøll med posten, Internett ramla ut.
Har også trua på dette.
Spesielt dette med at betalutin oppleves som skånsom og med få bivirkninger vil nok være attraktiv for pasienter som er langt inne i et sykdomsløp og er utslitt av alt de har vært gjennom så langt.
Enig med seg i at det er mye fra Costa-fasen å ta tak i. Det er mulig at vi får svar på disse tingene ved å spørre på neste Q-pres f.eks.
Grunnen til at jeg tror de har fortsatt å innrullere til arm 4 fase 2 mens REK har behandlet søknaden om PARADIGME er mest fordi jeg mener at de har en ganske sterk case basert på etiske grunner, pluss at de slengte på 7 ekstra på clinicaltrials som nettopp ble oppdatert.
Dette må du forklare nærmere. Poster viser n=4 for effekt…
Jeg tror de slengte 130 oppå de 77 som allerede var listet fra børjan.
På side 6 ASH er det 8 avlest for effekt med 20/100. 6 av disse tilhørte fase1. Den siste (totalt 7) i fase1 hadde ikke FL. Da blir det altså 2 fra fase2.
Man tror og håper på bedre resultater her selvsagt. Kanskje brukte de fase 1 til å fintune predoseringen. Dessuten kan flere oppnå PR eller CR etter 6 mnd avlesning kontra 3
Hvis noen var i tvil etter litt kritikk av Nano lengre opp…
Jeg kjøper aksjer i Nano…selger selvsagt ikke.
Hvis man er i tvil burde man gå inn på studien å se hva som er primære og sekundære «Outcome Measures»!
Det er som skapt for Betalutin.
En dag til ️Sunday 15 April 2018, 1:00 PM - 5:00 PM
Jeg leste ikke at du pratet om fase 2. Jeg skal øke nøyaktigheten min fremover. Lover at mitt neste innlegg er så nøyaktig som jeg kan få det.
@anon21766851 kanskje de gjorde det. Men de har ikke gjort det på clinicaltrialregister.eu. Jaja, whatever. Hvis min neste teori slår til så har dere glemt alt dette.
Fingrene er krysset!
Herlig. Så vi kan forvebte noe materiale fra rundt 1800 i morgen kveld?
Tenker du på AACR? Skjer det noe der tror du ?
Kjekt med data på humalutin selv om den er på hold for øyeblikket.
Den nye presentasjonen er ikke lagt ut, ennå…kommer kl 20.
Klokka er ca 12.20 nå i Chicago. Presentasjonen er kl 13 .
Hele presentasjonen ble en liten nedtur all den tid kliniske forsøk er utsatt på ubestemt tid. For min del.