Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Det kan man si.
Men glem ikke at dette vil ligge som en betydelig verdi i selskapet. Her har man et produkt som kan erstatte Chemo i 1 FL og er utrolig lovende på DLBCL.
Overlevelsen på DLBCL i prekliniske forsøk er jo outstanding.
Muligheten for partner og at studiene kommer «på» igjen er stor.

Legg også merke til immunologisk effekt av Humalutin! :slight_smile:
Lysegrønn strek på DOHH-2 modell. Det er jævlig bra, for å si det mildt :slight_smile:

8 Likes

Indeed, jeg håper inderlig at man på et vis finner midlene til å komme igang med Humalutin.

“The murine version of 177Lu-NNV003, 177Lu-lilotomab satetraxetan, is currently in a clinical phase 2b trial for
follicular lymphoma and phase 1 trial for DLBCL”

Så betalutin kan jo fungere på en lignende måte, men så vidt jeg har forstått, så er den kanskje ikke like egnet for gjentatte behandlinger?

Har du lest presentasjonen? Noen highlights? Jeg får ikke lest i kveld…

Nocturne

Helt topp alt sammen. Flott biodistrubusjon (uten predosering), flott effekt, alle modeller signifikante i massevis.
Aktivering av NK-cells (Natural Killer cells)

Fungerer best på DLBCL og «dårligst» på CLL. ( chronic lymphocytic leukaemia

10 Likes

Så man kan forvente en blå dag i morgen?

Hva kursen blir i morgen er egentlig uvesentlig for min del. Sitter, som Spot-On, med to the bitter end :slight_smile:
Liker faktisk tanken på å kunne akkumulere aksjer på dette nivået en god stund framover. Har psykisk forsonet meg med lav aksjekurs nå :slight_smile:
Betalutin kommer på markedet. Det er bortimot helt sikkert. Da er det helt andre kurser som gjelder.

7 Likes

Tror ikke markedet reagerer pga AACR nå, men etterskjelv av det som partneravtale, eller når vi får mer dryss om Humalutin kan være mer slagkraftig pga AACR.

Så doktorgradsstipendiat @larsmkn - føler du NANO presterte i kveld? :wink:

1 Like

Ja, jeg syns resultatene på DLBCL spesielt, men også MCL så spennende ut! Håper de får dette startet opp igjenn snart!

6 Likes

Avansert stoff, men ser jo unektelig positivt ut for klinisk utprøving av Humalutin. Får håpe de får på plass cash til å starte fase 1.

Hadde vært moro med gode resultater for Betalutin innen DLBCL, men tror ikke det er noen direkte sammenheng mellom effekt av Betalutin og Humalutin.

Har du fått sett posteren @Boykie? Hva tenker du om overførbarheten til mennesker fra de modellene de har brukt?

Nordic Nanovector Presents Preclinical Data at AACR 2018

2018-04-16 07:00 GMT+02

Oslo, Norway, 16 April 2018

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that a poster reporting the anti-tumour effect of Humalutin® (177Lu-conjugated humanized anti-CD37 antibody, 177Lu-NNV003) in preclinical models of non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) was presented yesterday at the American Association of Cancer Research (AACR) Annual Meeting 2018 in Chicago, USA. The company previously announced the publication of the poster abstract (abstract 848) on 15 March 2018.

The poster was entitled “In vitro and in vivo evaluation of the beta-emitting lutetium-177 labeled anti-CD37 antibody radionuclide conjugate 177Lu-NNV003 in DLBCL, CLL and MCL models,” and showed that:

In tumour cell lines:

• The unlabelled anti-CD37 antibody (NNV003) kills tumour cells mainly through an immunological process called antibody dependent cellular cytotoxicity

• Humalutin® (177Lu-NNV003) was found to inhibit tumour cell growth.

In preclinical lymphoma models:

• Humalutin® has shown significant tumour uptake and demonstrated an anti-tumour effect in all three NHL models (mantle cell lymphoma, diffuse large B-cell lymphoma and chronic lymphocytic leukaemia).

The poster is available at www.nordicnanovector.com in the section Scientific Publications.

-End-

For further information, please contact:

IR enquiries Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications

Cell: +44 7561 431 762

Email: ir@nordicnanovector.com

3 Likes

-------- Opprinnelig melding --------

Ikke på tide at ny CEO blir annonsert? “Shortly” og “Anytime soon” er et vidt begrep…

Et “Nanosekund” er ikke hva det engang var. :wink:

4 Likes

.r…

Det var vel styreformann som uttalte anytime/second ang ny CEO, men ble det sagt «offisielt» fra podiet, el var det under smalltalk med kaffe og kaker?

Angående datainnbruddet i Helse Sør-Øst:

Jeg har fått svært troverdig info om at det er en statlig aktør som bruker et språk nær beslektet med appelsin som står bak…

Jeg vil tro at det er lite formålstjenlig å kopiere en behandling, når man like gjerne kan kjøpe aksjene i selskapet på billigsalg…

1 Like

Noen som snakker grapefrukt har hacket Helse sør-Øst???

close, but no cigar