Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Tror ikke Oilimp hadde noen andre tanker enn ett ekte, nordnorsk raseri mot nettroll. :smiley:

1 Like

Et par ting.
Først, hun kaller seg Fossmo, ikke Forsto.
Og hun står oppført som avsender/mottaker.

Hva skulle jeg mene å oppnå?
Annet enn at ikke alt og alle er til å stole på.
Har du noe vettig å tilføre så kom gjerne med det.

Du tar feil.
Det er UTGÅENDE post.
REK er avsenderen.

Forøvrig sant som @Fornybar sier, folk som troller eller hyper, alt etter posisjonen sin liker jeg ikke, de er vel det laveste sørpa av livsform som finnes. :wink::joy::+1:

1 Like

Du tar feil . Igjen.
Les en gang til.
Fremdeles muggen fordi ikke alle tror blindt på alt som skrives?

Nå bryter jeg inn her før pdx kommer med pisken.

Det er sånn @oilimp, at dette er en henvisning til et brev sendt fra REK til Fossmo. Innholdet er beskrevet i tittelen og det viser seg at de har sendt bekreftelse til Fossmo om at REKmøtet var i dag.

At Fossmo er en falsk identitet er egentlig uvesentlig.

1 Like

Dette er litt flaut @Oilimp. Du jobber virkelig hardt for å senke nivået på diskusjonen.
Jeg har uthevet i gult, slik at du lettere kan se sammenhengen.
Hvis du ikke forstår dette nå, så kan ikke jeg hjelpe deg.

Dette er FAKTA:

…og hva har dette med saken å gjøre?
Du oppfører deg som en pøbel.

2 Likes

Jeg skjønner jo at “Fossmo” er mottaker, nå kverulerte jeg på detaljen at hun sto som sender/mottaker, selv om det ikke er viktig :sweat_smile:
Hvis brevet er riktig så er jo det bra, men slt som legges ut med navnet til et notorisk troll er det greit å være litt skeptisk til.
Satser på godt nytt snart, da selger jeg mancionen i Beverly Hills (den ene) og kjøper Nano for penga. :sunglasses:

1 Like

Da misforstår du.
Dette er et utgående svar fra REK og de bekrefter at NANO sin nye søknad ble behandlet i dag.
At mottageren er et anonymt nettroll er helt uvesentlig i denne sammenhengen.

1 Like

Du som er flink å grave hos REK, er dette reelt, eller kan det være fabrikkert av nevnte troll?

Edit: Jeg mener, alt jeg ser er et bilde av noe tekst…

Man skal aldri stole på troll, hverken det ene eller det andre :wink::+1:

1 Like

Dette er offentlig informasjon som ligger i postjournalen til REK. Om du velger å stole på REK, må du selv ta stilling til. Jeg ser ingen grunn til å tvile på REK sin troverdighet.

1 Like

Takk, det var dette jeg spurte om.

Men hvorfor komme med denne spydigheten? Så du påstår at jeg mente REK var trollet? :roll_eyes:

Det var ikke ment som en spydighet, beklager.
Vi er vel alle enige om at Fossmo er trollet.
@Oilimp har brukt adskillige innlegg på å så tvil om innlegget, så jeg synes det er greit å understreke at dette er utgående post fra REK og derfor pålitelig informasjon.

Dette har vært diskutert tidligere og du kan kjøre en googel og fb søk på vedkommende så finner du fort ut at det er fiktiv person.
Uansett er dette helt uvesentlig. Det viktigste er at REK hadde møte i dag, omsider, og at de høyst sannsynlig har godkjent søknaden til Nano. Dette på bakgrunn av korespondansen mellom Rek og Nano som til slutt resulterte i en ny søknad. Da skal det godt gjøres å avslå den. Nå er det bare å følge med neste dagene.

8 Likes

Her bites hestene.
Ikke rart at NANO faller på fisevolum.

Ja, det må det være. Spesielt etter rapportene om at glassa hvor man oppbevarer ferdig Betalutin inneholdt spor av urin.

BEKLAGER at jeg holder nivået nede, men kvaliteten på debatten har nådd et av sine absolutte lavmål i dag. Folk med en agenda som åpenbart vet bedre. Jeg tar meg en ferie.

3 Likes

Nano har så langt jeg har fått med meg ikke endret guiding på “vi kommenterer ikke regulatoriske anliggender” - dvs. filosofien for å melde godkjenning av studieoppsett er som før. De har tidligere IKKE meldt godkjenning fra regulatoriske myndigheter.

Vi bør derfor ikke regne med at de melder verken REK- eller FDA-godkjenning. Det de HAR sagt, er at de kvartalsvis skal melde hvor mange sentre som er åpne. De har ikke sagt at de vil melde hvor disse sentrene er lokalisert.

2 Likes

Det hadde selvsagt gjort godt for kursen. Men nå har de guidet at de ikke kommenterer/melder om dialogen de har med regulatoriske myndigheter. Og på bakgrunn av det bør vi ikke forvente børsmld fra selskapet. Om tre uker kan vi lese referat fra møtet eller enda bedre, første eller 130 pasienter behandlet.:slight_smile: hehe. Ønsketenkning. Det er uansett spennende tider framover. Nano sin søknad var på dagens agenda, såpass vet vi i første omgang.

3 Likes

Eller sagt på en annen måte: Dersom det ikke kommer børsmelding angående REK, forteller oss ingenting, verken den ene eller annen retning.

6 Likes