Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

REK skal jo informere Nano innen 3 uker etter møte, så hvorfor denne helt nye brukeren her på forumet mener vi skal male fanden på veggen hvis det ikke kommer melding i morgen tidlig, kan man jo lure på…
Og som påpekt tidligere her, Nano har jo uttalt at de ikke kommenterer godkjenninger etc fra enkeltland.

3 Likes

Radioimmunotherapy Treatment Market Set to Surge Significantly During 2017 – 2027
https://www.satprnews.com/2018/04/24/radioimmunotherapy-treatment-market-set-to-surge-significantly-during-2017-2027/

11 Likes

REK godkjente Paradigme i går.
Om det bør det ikke herske noen tvil fordi det er en selvfølgelighet.
Og selvfølgeligheter børsmeldes ikke.

Så så folkens. Vi vil nok få første pasient dosert melding ganske så snart. Kan være at NANO har lyst til å imponere og at de første pasientene er på vei inn i taxi AS we speak.

2 Likes

Pasientene skal vel forbehandles med Rituximab noen uker før de får dosen med Betalutin. Regner derfor med at det vil gå noen uker etter de får svaret fra REK til vi får FPD (med mindre det kommer fra et annet land enn Norge).

3 Likes

Har vurdert et par dager å selge litt Nano for å kjøpe meg inn i Funcom, for å få med meg rally før release, men kjedelig hvis Nano kommer med noen av de nyhetene man venter på mens man er ute med en del av aksjene.
Blir nok bare å fortsette å ha tålmodighet. :+1:

Jeg har gjort det du tenkte. Så får vi se hva som var lurt etter hvert :slightly_smiling_face:

1 Like

Tror det er sundt å diffe litt. Spør @Savepig om han er fornøyd med valget han gjorde.

1 Like

2 uker Ritux… har vi fleste glemt :wink: FPD blir 2 uker pluss…

Var pre-dosing med Rituximab av pasientene noe de gjorde i arm 1 og arm 4 i del A? Når jeg kikker på gamle slides så ser jeg kun at de har gjort det i noen veldig få tilfeller.

De gjør pre-behandling med rituximab for å fjerne sirkulerende B-celle lymfocytter 2 uker for behandling. Samme dag som man får Betalutin gis det pre-dosering med lilotomab i forkant

1 Like

Se denne
4f46024d318c7482ef8ad3f79fedc6c3023bdd39_1_690x316

5 Likes

Predosering med Rituxan skjedde vel bare i arm 3, mens prebehandling har vel skjedd over hele linja?

2 Likes

3 Likes

Ok, takk alle! Nå, neste spørsmål! :stuck_out_tongue:
Hvor mange i fase II 2a var refractory for rituximab? Ser nemmelig at det ikke var et av inklusjonskriteriene i a delen, men at det er det i b delen.

De har definert rituximabrefraktær som " no response (no CR or PR) during therapy or a response (CR/PR) lasting less than 6 months after the completion of a regimen of rituximab/anti-CD20 therapy (including occurrence of progressive disease (PD) during rituximab/anti-CD20 maintenance therapy, or within 6 months of completion of maintenance therapy)"

Dette har de ikke analysert enda. De skulle prøve å få gjort det til Ash.

image
Dette er det nærmeste vi kommer data på Paradigmepopulasjonen. Det er lov å håpe at en god del av disse er refraktære til rituximab siden de er i 3L.

Pasientoversikt
image

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202017.pdf

3 Likes

Altså, om jeg hadde vert NANO så hadde jeg meldt så snart første pasient i paradigme var dosert. Selve designet tilsier jo at man skal forbehandle med rituximab og så snart man har fått gitt den første dosen med rituximab er man i gang.

Ingen grunn til å gjøre tinge mer komplisert enn hva det trenger å være :slight_smile:

Hvor er videofeeden av Kolstad på vei for å sette første sprøyta!

Kolstad på vei for å injisere første pasient!

Evt. på vei ut fra møte hos REK…

23 Likes

Det kan muligens stemme for Norge, men det er vel 8 eller 9 land som har godkjent oppstart Paradigme, hvis jeg ikke tar feil?
Da kan de ha dosert med Rituxi. f.eks for en uke siden, i går, i morra eller hva som helst.
Men, pasientene skal jo screenes først, det tar vel fort tid det også.
Venter bare tålmodig (?) på nytt fra selskapet :wink: :grin: :+1:

1 Like