Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Pen bevegelse på tampen, cue rykter om noen vet mer enn andre?

1 Like

Det var i så tilfelle på et veldig lavt volum

Dette er som å ligge ute i fjorden en stille sommerdag og vente på solgangsbrisen.
Du vet den kommer, og den kommer brått.

3 Likes

Når er den foilen din fra, Sparkonge? Har noe i bakhodet som sier rxt 4 dager før btl, men mulig det er feil.

Ihvertfall, fra Malene:

We changed the pre-treatment regimen in Arm 4 as it’s better for the patients to shorten the time from the RTX pre-treatment to Betalutin dosing, and single dose RTX is extremely effective in clearing B cells. All patients will continue to receive pre-treatment with RTX in PARADIGME.

3 Likes

Det var vel da den gikk ned fra to doser 28d+21d til en dose 14 d før.

Lite å debattere før det kommer noe nytt.
De som er inne i aksjen har trua på Nano og Betalutin ( og kanskje Archer-1?) det har hvertfall jeg.
Men vi har vel liksom kverulert ferdig om og om igjen de samme temaene, nå venter vi på FPD, ny CEO og annet nytt.
Inntil da så er det vel ventemodus, hvertfall hos meg :sunglasses::+1:

4 Likes

ASH-poster 2017

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202017.pdf

En god historie om ‘‘off label’’ bruk, siden det var et tema her en tid tilbake.

1 Like

Er no greit å informere om at det er en betal artikkel det der!

1 Like

Sorry, jeg trodde alle seriøse aksjonærer holdt Aftenposten.
Men du kan lese fritt om dette overalt på nettet, Lucentis versus Avastin.
En kamp som gikk helt til Wall Street
Legenes kamp mot grådigheten.
Og Novartis/ Genentech har tapt så langt, men de gir seg aldri. Om patentet går ut så finner de på noe nytt.
Striden kan få sin parallell i ocrelizumab versus rituximab i behandling av MS.
Nevrologer i Bergen har brukt rituximab off label i stor skala, men blir nå kritisert.
Jeg tror de bøyer av. Oftalmologer er dog kirurger, med en smule mer mot.

Spøker du her?

6 Likes

Ståa er:

Etter at støvet la seg etter Lugano tradet NANO ganske så flatt i en lang periode, avbrutt av volatilitet ifm dårlig kommunikasjon rundt fremlegging av abstract til ASH som ble etterfulgt av et lettelsesrally etter flott CMD.

Dette ble brått avbrutt i slutten av januar pga av at markedet fant ut om REK-avslag samtidig som Costa nektet å innrømme at dette ble noe problem, og etter det har aksjen vært i solid nedtrend der SMA200 synker, SMA50 ligger lavere enn SMA200, og kursen ligger under SMA50.

TL;DR:
Markedet trenger å få noen håndfaste tegn på at toget er tilbake på sporet, og at det ikke er noen reell intern uro i selskapet etter lederavgangen.

image

3 Likes

Denne artikkelen omtaler CAR-T, siden dette er potensielt en konkurrende teknologi så er det interessant å følge med kommersialiseringen av den første godkjente CAR-T-behandlingen.
Selv tror jeg fortsatt at CAR-T vil bli brukt i “fjerde” linje og at Betalutin vil bli “standard of care” for 3FL.
https://labiotech.eu/kymriah-car-t-therapy-novartis-sales/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=campaign_182&mc_cid=97171d92aa&mc_eid=402e19e9ef

Bra oppsummert, ser for meg utviklingen snur opp etter hvert som vi får signaler om at ting går fremover. Håper å få handla litt mer før det

Hvordan tror dere det står til i de andre landene? Rekruttering har jo pågått en stund i enkelt land så en skulle vei tro de fikk dosert noen snart? Einarsson gjetta på at UK var først ute med godkjenning og der har vi jo dyktige folk på lønningslista.

UK er veldig interessant, det er etterhvert et greit lite knippe personer NANO har ansatt der.

1 Like

De har vært klar for innrullering i UK en stund nå. Når bør man begynne å bekymre seg for innrulleringstakten?

Jeg mistet ikke sokkene av rekrutteringen til 37-01 i 2017.

Personlig blir jeg bekymret hvis ingen pasienter er dosert når H2 begynner. Foreløpig er jeg ganske rolig med tanke på at de planlegger 80 sites, altså nok til å nå målet med god margin.

1 Like

For det kan ikke ha noe med screening å gjøre dette vel… :rofl:

:boom:vegar_beider :boom: :gun:

2 Likes

Det tror jeg nok det har. Men jeg tror ikke det har noe med lovlighet av screening å gjøre.