Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

image

3 Likes

Årsrapporten for 2017 er publisert

3 Likes

Nordic Nanovector straffet for hårdt af markedet

Nordic Nanovector har for nylig startet at afsluttende fase III studie i lymfekræft med dets førende udviklingskandidat. Sandsynligheden for positive forsøgsresultater er meget stor, men data fremlæggelse kan meget vel forsinkes til slutningen af 2020.

Vores seneste analyse af Nordic Nanovector ligger tilbage fra 22. marts 2017. Her befandt kursen sig i 94 NOK og er siden da faldet med ca. 46% til kurs 51 NOK per aktie.

Nordic Nanovectors klart vigtigste aktiv er Betalutin som udvikles inden for lymfekræft-typen af Non-Hodgkins Lymfom (NHL). Man har her særligt fokuseret på Follikulært Lymfom (FL) og Diffust Stor B-Cellet Lymfom (DLBCL). FL er typisk langsomt voksende og nemmere at behandle, mens DLBCL er hurtigere voksende, mere aggressiv og sværere at behandle. Betalutin er et CD37-anti…

Resten av artikkelen er dessverre bak betalingsside.

6 Likes

Takk likevel, Montebello.:slight_smile: Kanskje noen av danskene her har abo?

Imorra åpner børsen igjen.
Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en børsmelding imorra tidlig. Så da så. :sunglasses::+1:

6 Likes

Jeg har ambisjoner om å kjøpe noen aksjer til, venter bare på at gappet lukkes og / eller at vi lager en higher low på daily så vi kan bekrefte bunn.

image

Gleder meg til dette altså. CD37 + CD20 kan bli den nye veien å gå i behandling av NHL.

2 Likes

Opp +7% :smile:

4 Likes

Positiv melding for Targovax og NANO går 7%, greit å ha en posisjon i begge to :slight_smile:

3 Likes

Gapskratt

Ønsker meg close over 53 i dag så får vi breakout av triangelet!

Edit: ser egentlig det er 51.50 :slight_smile:

5 Likes

Det er så mange gjerdesittere i denne aksjen ass.

1 Like

Derfor det kommer til å kjapt oppover når “alle” hopper av gjerdet igjen.

Ja, man skulle nesten tro at det var smart å posisjonere seg på lavere kurser, ref: OM Holding og Myrlid AS. :+1:

2 Likes

Håper ikke du siktet til meg, men klart det er en aksje det historisk har vist seg å være lurt å sitte på gjerdet. OM & co driver med større beløp enn oss småfisker. De har ikke mulighet for å «trade» slike volum, ikke i en aksje som Nano. Da er den beste strategien å sitte rolig. Jeg føler jo heller ikke jeg kan trade hele beholdningen min med Nano, med så lite volum som det har vært i det siste kan man potensielt påvirke kursen – om enn kortsiktig. Forøvrig trader jeg ikke Nano, bare akkumulerer på disse latterlige nivåene :slight_smile:

1 Like

Det er ikke deg jeg tenker på :slight_smile:

1 Like

biotec

6 Likes

But easy money makes these bets logical even if these deals don’t pan out over the long term. Balance sheets are strong throughout the sector. As long as interest rates stay low, paying cash for growth potential will be a calculated risk, rather than an act of desperation.

For biotech investors, that makes betting on companies without products on the market much less risky than one might expect.

8 Likes

ca 1 uke siden REK møte. Er det litt for mye tin foil hat å spekulere i om noe info er lekket, som kan forklare dagens oppgang?

Tipper det. Men tror man på en oppgang snart så burde man jo vurdere å ta en posisjon, mener jeg.

1 Like