Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

At de velger å ikke svare på det, betyr vel at de i hvertfall tenker på å børsmelde det. I hvertfall et av alternativene avslag/godkjenning. Det er mot policy hvor de vil ta slike oppdatering på kvartalsrapporter.
Samt at det kan gå inntil 3 uker fra møtet til NANO har svar fra REK var det vel noen som gravde frem.

Var «litt i kontakt med ir» var det noe du fikk skriftlig? Synes ar svaret var noe merkelig

Kan prøve å få til en screenshot senere

2 Likes

Dette høres jo helt rimelig ut.

Har sett deler av webcasten fra 5.april på nytt igjen i dag, for å holde nervene i ro, og neglebitinga under kontroll. Men fant ikke det jeg egentlig var på jakt etter. Mener å huske at det ble sagt noe om “i god tid før 17.mai”. Tar jeg feil, eller noen som husker?

Mener Lisa snakket om ett eller annet om 6 uker. Mulig det er det du tenker på ? Da har det akkurat gått 6 uker den 17. Mai…

Jeg forventet tidligere første pasient før 17. mai, men jeg tror det er smartere å basere seg på 1H18.

Det har du nok fra her på TekInvestor-forumet ja =)

NANO: NORDIC NANOVECTOR FINANCIAL CALENDAR UPDATE - QUIET PERIODS

14:31
	Oslo, Norway, 4 May 2018

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that in accordance with its new
corporate disclosure policies, the company will introduce a two-week quiet
period ahead of its full year and quarterly results announcements. During the
quiet periods, the company will not participate in meetings, seminars or engage
with external individuals or groups (including analysts, investors, media).

The quiet periods for the remainder of 2018 are as follows and end on the date
of the companys results.

Q1 results: 16-30 May
Q2 results: 8-22 August
Q3 results: 7-21 November

-End-

Første quiet period treffer rett på REK-avgjørelsen… Perfekt :smiley:

2 Likes

Hva som er perfekt? Håper for all del vi får nyheter før den tid, ellers er det grunnlag til å kjøre kursen rett i kjelleren…eller enda lengre ned.

Dersom dere hører hva Lisa sier i Paradigme oppdateringen den 5. April fra tidslinjen 10.10 og fremover, sier hun at hun regner med at innen 6 uker så er det med REK på plass… Sånn jeg skjønner det …
Og da er det på datoen 17.Mai …

1 Like

Quiet period - dette bliver da værre og værre…

1 Like

Ser ut som mange av de faste skribenter her inne har solgt seg ut og finner så mye negativt som for å få kursen ned og bedre inngang. Trodde dette forumet var «rent» men ser at hvis noen kan sko seg så blir det gjort. Her er der faktisk å bruke hodet selv og være selektiv på ting som blir skrevet her inne.

1 Like

Hadde det vært lekkasjer hadde nok kursen sunket enda mer.

@Glennh1 : Denne nyheten er 1 måned gammel.

Hadde ikke catchet at Q1 og GF er på samme dag, 30. mai.

Kjøres de i en økt, eller er det q1 på morgen og gf på kvelden?

Det er flere her som med fordel kunne tenkt seg om flere ganger før de postet…

Hva er det du prater om? Dette ble kommunisert på Updaten…

Nei, dette var ventet og er bare en påminnelse fra NANOs side.

8 Likes

Spiller da alldeles ingen rolle om eventuell rek-godkjenning blir meldt 16.mai eller på q1 30.mai?

Vær så snill å ta de lange brillene på. Hold øynene på 2019 og 2020.

4 Likes

Slik har jeg og tolket…eller at 1 pasient dosed. Håper og krysser fingre på at siste alternativ er rett.

1 Like

Faktisk så gjør det akkurat det, når en vet en ikke får info er det flere som selger for å få rimeligere inngang

Første pasient kan i følge NANO komme før 17 mai. En avgjørelse på PARADIGME fra REK kommer sannsynligvis ikke før 17. mai, men kan drøye èn uke etter det, da saksbehandler hos REK sier at det er 3-4 ukers behandlingstid.

Da har vi
Første pasient dosert - anytime
REK-avgjørelse - 17.mai til 25.mai

Dette var bare ett sarkastisk poeng rundt at det kommer til å oppstå usikkerhet rundt om NANO vil slippe børsmeldinger i en quiet period…

Slapp av folkens, pust med magen, og kjøp aksjene shorterne tilbyr DERSOM dere har troa på Betalutin.

1 Like