Er ingen tvil om at kursen blir manipulert nedover. Jeg startet med kjøp på 49.90 alene, plutselig la det seg på et robot kjøp i nesten identisk størrelse, når jeg øket 2 og 2 øre fulgte den med til 49,04 og da jeg kjøpte på 49,10 ble den straks solgt ned igjen til 48,88
Hvor langt ned de vil ha den gjenstår og se. Sparer litt krutt til.
En quiet period vil si at nano heller ikke vil slippe børsmeldinger i denne perioden. Dette er helt vanlig, spesielt i usa, og vi vet jo hvor giret nano er på å oppføre seg som et stort amerikansk biotekselskap
Men snakk om å krisemaksimere. «Ånei, nano blir helt stille i 2 uker» som om selskapet slipper meldinger hver uke? Det som eventuelt ville bli sluppet i perioden vil anyways komme på q1. Men en ting jeg håper kommer før stilleperioden er ny ceo…er på tide nå
Dette er helt feil. 100% feil!
Børsmeldinger omfattes - NATURLIGVIS - ikke av en såkalt stilleperiode.
During a Quiet Period, a publicly listed company cannot make any announcements about anything that could cause a normal investor to change their position on the company’s stock. Normally, that means the company does not discuss any of the following:
New deals or wins signed in that current quarter. Announcements about previously sold implementations going live are allowed but must be explicitly described as such.
Management changes
Progress against company goals
Major product or service announcements
Major partnership announcements
Sakset fra wikipedia
Dette gidder jeg ikke diskutere.
Flere 10-talls børsnoterte selskaper har såkalte stilleperioder før kvartalsrapporter og årsrapporter. Samtlige sender selvsagt ut børsmeldinger slik de er pålagt etter norsk lov.
En stilleperiode innebærer at de ikke diskuterer med investorer, svarer på spørsmål eller tar investormøter.
Takk
Er Spot-On, han derra, SinnaSnekkeren , egentlig ??
Ser egentlig ut som trøkket utenifra har gjort at de trenger perioder hvor de kan fokusere på det faktisk skal gjøre. Synes det virker derimot rimelig “dramatisk” å sende dette i en egen børsmelding, men samtidig antakeligvis en god ting for at selskapet skal få mer tid på å fokusere på produkt. Satser på at dette fører til at de får litt mer ro i etterkant. Blir helt sikkert en del reaksjoner når de gjør dette for første gang (såvidt meg bekjent).
Dette er ikke dramatisk.
Dette er en ren gjentagelse av hva som ble sagt på PARADIGME-update i Oslo for noen uker siden - og det samme budskapet finner du på foilene fra det samme møtet.
Dette er er klart og tydelig signal fra IR i NANO - noe vi har etterlyst i lange perioden.
Kudos til NANO for å opptre ryddig.
Oki, ikke “dramatisk” likevel da…
Nei man kan for guds skyld ikke være uenige med enkelte, som alltid vet best, og blir sint og usaklig når andre sier noe annet.
Enkelte ting er det like greit å knipe før det brygges til storm i vannglass. Det var ingen dramatikk i denne meldingen, kun en opplysende melding om at den nye IR-policyen trer i kraft nå.
Høres bra ut.
Gikk for øvrig 20.000 aksjer til nå på 91,61 kr stk.
Lurer på om det er TRS-avtaler vi ser.
Det ble tidligere luftet at Andrew Kay kunne være en mulig erstatter for Costa. Er denne ballen lagt helt død, eller er muligheten der fortsatt?
Alle muligheter er der. Ingen vet noe som helst…
Tipper han mente at det er lite vits i å lage noe hype rundt enkeltnavn siden ingen vet noe helst.
Det var bare et enkelt spørsmål. Om jeg hadde «misset» noe. Folk er gretten for tiden ass.
Handlet mer NANO denne uken.
Jeg er nok småaksjonær så det holder iforhold til dere her inne.
Har 2000 aksjer.
Og siden det er fredag…
Jeg mener vi trenger en CEO med bein i nesa.
Tror vi venter på at sykemeldingsperioden skal gå ut.
Jeg tror NANO venter på Liv Signe.
Da kan vi alle reise på hyttetur.
Sorry men jeg måtte.