Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

La oss holde oss til tema for tråden

2 Likes

Herre min flosshatt.
Er dette årsaken til at videre diskusjoner er nødvendig? Norge - med REK i spissen - er virkelig den siste :banana: -monarki.

Storm i et vannglass gjennom helgen for enkelte. Dette er plankekjøring. Her må man kun forenkle språket rydde opp i dokumentstrukturen.

De som selger på dagens nivå kan virkelig få oppdage hvor ordet “blåmandag” finner sitt opphav. Les dette:

3 Likes

Jeg forklarte hvordan jeg leste meldingen jeg men det var jo feil måte å lese på. Men samme kan det være :slight_smile:

image

3 Likes

Man må skille mellom kortsiktige og langsiktige investorer. Disse to grupperingene vil nok stort sett alltid være hverandres motpoler. Men det er unødvendig å kommer med nedlatende kommentarer til hverandre. Det tror jeg alle er enige om.

Kudos til dere som har tjent penger på volaliteten i NANO, selv har jeg tunnelsyn i min NANOinvestering.

4 Likes

At Archer nå er nærmest godkjent med litt krav om «filing» på info til pas. er for meg egentlig en veldig «kursdrivende» melding og ikke minst at dette kan taes administrativt og ikke på nytt gjennom nye komitemøter.
Dette er bra.
Dersom det er riktig (og det tror jeg) så er paradigme og Archer behandlet i to ulike komiteer med forskjellig dato for godkjenning av referat og da venter man ( pendling) fortsatt på referatet fra denne REK komiteen og godkjenning fra det møtet.
Når Archer nå nærmest er godkjent med kun litt krav om administrativ filing så bør paradigme nå være klart når referatet foreligger fra den komiteen slik jeg ser det, muligens noe pas. info krav der også, men ikke sikkert det siden både 20/100 og 15/40 har blitt godkjent med info tidligere. Archer har vel en nyere del med Rituximab der NANO har ønsket å nærmest overinformere for å sikre seg.

4 Likes

Tror det er rom for en spøk her en plass. Hvor mye må NANO forenkle teksten for at REK skal klare å tolke den angående ARCHER-1?
Holdt på å dra den i retning noen som har kalt medaksjonærer kjøtthuer nylig, men mer intressant å lage ‘meme’ av REK. @anon21766851 på saken? =P

3 Likes

Kan ikke vi vente med å meme REK til etter de har godkjent studiene? :grin:

1 Like

Hadde en tilsvarende reaskjon. Nå har jeg ikke sett søknaden, men at REK ønsker en “forenkling” av pasientinfo og “sannsynlighet i %-andel av mulige bivirkninger” er litt vel søkt. Hvorfor ikke like gjerne dra den helt ut og kreve følgende:
Skift font til times new roman 14pt, 1.5 linjeavstand (vi er svaksynte hele gjengen) og max 5000 ord (vi orker ikke lese disse lange søknadene), og ikke burk medisinsk fagsjargjong (ingen av oss fullførte legestudiet, derfor vi endte opp her).

Og hvordan ønsker de at Nano skal estimere sannsynlighet for bivirkninger? Det må jo bli ren gjetning basert på hva man har sett for rit og betalutin alene, og dette kan jo REK enkelt undersøke selv ettersom informasjonen er publisert. De ønsker jo nettopp å undersøke om det ER ytterligere bivirkninger. Jøssemeg for en gjeng!

17 Likes

Dette er faktisk helt topp!

Mulig vi også kan få tilgang til en bivirkningsoversikt i prosenter? Disse har jeg nemlig ikke stålkontroll på, så en enkel oversikt er å foretrekke.

2 Likes

Kjøpte i dag 10.000 NANO på snitt 46,60 og begrunner dette i mitt innlegg ovenfor.
Det kortreiste listen til @anon21766851 er reine ord for pengene. Dette er en kortsiktig trade fra min side, men som kjent har alle kortsiktige NANO-handler raskt blitt lagt i den lange skuffen.

Mest av alt kjøper jeg for å pisse på de negative tullekoppene som regjerer Shareville og HO. Det er god nok motivasjon for undertegnede.

7 Likes

Volum 93 045 hittil i dag. Ikke rare dramatikken for å si det mildt.

Utrolig flott av NANO la ut meldingen på fredag, det hadde vært helt krise om den kom i dag tidlig.

9 Likes

Alle aksjer har en bunn, også denne. Kanskje, bare kanskje, er den her nå. R/R har vel sjeldent vært bedre siden vi fikk capitulation bottom ned mot 38 kr (og det var ikke mange som fanget den!)

1 Like

"Komiteen vurderer at prosjektet er svært omfattende og deltakerne skal møte til mange kontrollundersøkelser hvor det skal tappes blod, tas biopsier og utføres CT, PET og SPECT undersøkelser. Det kan bli belastende. "

Dette er standard. Hvordan skal de ellers innhente data? Kreft er belastende!

4 Likes

Dette er andre gangen jeg kjøper meg inn i et farmasiselskap, og jeg må innrømme at det er helt gale Mathias å være inne på disse forumene.

Personlig liker jeg å følge med på alle nyheter i selskaper jeg sitter i. Jeg følger også med på alle forumposter. Må innrømme at det er utrolig vanskelig å følge med på Nano, da hele tråden “sprenger” så fort det kommer en melding.

Det morsomme er at jeg første gangen jeg investerte i farmasiselskap var når Targovax var forholdsvis ukjent for saueflokken. Jeg telte antall poster på HO, og når jeg så at antall poster økte samtidig som at flere tråder ble opprettet så var det på tide å selge seg ut. Jeg kunne ingenting om produktene deres og så kun på cash-beholdningen i tilfelle emisjon.

Denne gangen har jeg faktisk troen på selskapet. Tror det gjelder å holde seg fast og satse på at vi seiler inn til land. Alle bear-gutta her inne skal få lage så mange bølger dem vil :slight_smile:

5 Likes

Verste er et om en lagde en enkel webcrawler som telte antall innlegg per dag på tekinvestor, HO, shareville og xtrainvestor per ticker, så kunne det vært en nyttig “hype-index”-

@pdx get to work

5 Likes

Høres mer ut som et bæsjometer.

Kombinert med litt maskinlæring som leser og tolker om det er en positiv/negativ post. Så kunne det funket.

1 Like

som stocktwits :smiley:

image

Får høre med Crayon :stuck_out_tongue: