Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Dette svarte Lisa positivt pÄ i spÞrsmÄlsrunden 5. april.

Ekstremt lite panikkpreget nedgang i dag. The bÄtten is nÄdd regardless of what the baissers say!

9 Likes

Det er betryggende Ä vite at vi fÄr beskjed nÄr PARADIGME godkjennes. Her skal NANO ha skryt. Dette er et Paradigmeskifte i NANOs informasjonsstrategi - tog du ann?

NÄr det gjelder ARCHER-1 er jeg positivt overrasket. Jeg hadde ikke regnet med en godkjennelse pÄ denne siden av fellesferien, men oddsene er vel gode for dette nÄ!

Ting tyder pÄ at ogsÄ vi langsiktige kan komme til Ä ende i pluss pÄ et eller annet tidspunkt.

8 Likes

Brikkene faller pÄ plass, en etter en. Har fortsatt et hÄp om melding om godkjent Paradigme fÞr onsdagen. FPD for Paradigme i juni, og for Archer-1 i juli? ikke totalt usannsynlig hvertfall.

5 Likes

Slik jeg har forstÄtt det skal ikke dette godkjennes av FDA. Protokollendringen sendes inn til FDA, men godkjennes av en IRB (amerikansk desentralisert versjon av REK). Jeg ville egentlig ikke forventet noen melding om godkjennelse fra FDA ettersom det virker som det kun er IRB som i hovedsak vurderer studieendringer. Alt fokuset pÄ FDA virker litt overdrevent ettersom det virker som FDA ikke gir tilbakemelding med mindre man ber om det.

4 Likes

Fullstendig verdilĂžs post:

Jeg tror det er nĂ„ Marco og gjengen viser en “rise to the occasion” mens CEO og styreleder er borte.

2 Likes

De er heller ikke helt borte enda.

Ya’ll know what time it is :slight_smile:

9 Likes

Her er det tydelighvis noen som ser for seg litt av hvert i morra
:slight_smile:

3 Likes

Stemmene i tinnfoliehatten min sa at det er noen som har fÄtt litt info fra den derre kommiteen som ikke vi andre har fÄtt ennÄ.

2 Likes

Whuuuut? RT? Er pÄ messe idag.

Det er generalforsamling i morgen, og det er vel en del som spekulerer i at selskapet har gjemt unna godnyheter til da. Faller nok fort i morgen hvis ikke dette er tilfellet.

1 Like

51,6

1 Like

Omsatt 120 934 aksjer rett fĂžr halv ti.

SÄ omsetning er nok alt for lav til Ä forsvare et sÄnt kurshopp skikkelig.

1 Like

Lykke til Gutta! De tÄlmodige som har lasta pÄ bunn har fortjent denne!

Bare husk Ă„ ta gevinst ;D

2 Likes

Mener du pÄ topp? :joy:

2 Likes

Shortpoolen til PAS er tom for Nano.

2 Likes