Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Blir nok ikke noe funn her som vanlig…

Hyggelig om de legger merke til ting som dette:

image

5 Likes

Sterkt av DN: “…kreftmedisinen Paradigme. Medisinen skal virke mot en form for blodkreft, såkalt follikulær leukemi…”

Nuvel.

7 Likes

Noen andre som tror at Betalutin blir gitt til “venteliste” pasienter “as we speak?”

1 Like

Jeg er ikke alene da, faktisk i ganske godt selskap ser det ut til :slight_smile:

image

16 Likes

Jeg er der jeg og :joy:

1 Like

Jeg tror de nærmest har sittet med kanylen i hånda og ventet på å få stikke den inn i åra.
Jeg tror FPD skjer rimelig kjapt…

2 Likes

Flott dag :slight_smile:
Egentlig en melding som NANO har blitt tvunget til å sende pga. aksjeutvikling og utålmodige aksjonærer. Hvis NANO stiger 20%+ på noe som egentlig ikke er nyheter, hva skjer da når vi får “real news”? :slight_smile: Tenker da på DLBCL/Lymrit og abstracts til ASH.
(CEO, styreformann ser jeg på som en selvfølge at kommer på plass)

Fint å være den høyeste dvergen i dag (ref. @anon21766851) Ha en fin kveld!

4 Likes

Har ikke lagt inn all info på min portefølje så eg skulle ikke vært der :joy:

1 Like

Ang. OSEs undersøkelser: Selv var jeg ikke spesielt overrasket over økningen på formiddagen, jeg tenkte bare at markedet hadde tatt til seg viktigheten av meldingen fra fredag, og Archer-referatet fra REK som kom i går. I praksis sier disse at Archer-1 er i boks. Isolert sett burde fredagens melding være verdt 10-20% i seg selv (etter nano-logikken). Så for en gangs skyld er ikke jeg så overbevist om at det er ugler i mosen.

4 Likes

Jeg fikk svar på lenken: …Viser til eposten mottatt i dag. Takk for beskjed, feilen er meldt videre til driftsansvarlig. Vi gir beskjed når PDF dokumentet er på plass igjen…:grin:

Blir spennende å høre hvorfor det ikke er meldt FPD enda og får håpe vi får ett svar på hvor nærstående det er… Gode nyheter der så ser det virkelig lyst ut…

Oh, så deilig å pisse på de negative tåpene som fyller spaltemeter på spaltemeter med pjuk.
I piss on you, baisser’s!

Jeg kjører hardt - og jeg kjører stil.

Jeg har forsøkt formidle at jeg sitter på kunnskap som de fleste andre ikke sitter på. Har blitt samlet ned hver gang, men det er sikkert pga. duste-formatet jeg har kjørt tidligere :joy:

Folkens,
Les @anon21766851 sin liste over både kortreiste og langreiste NANO-nyheter. Det er bare å krysse av første post på listen. Resten kommer på løpende bånd og det toppes rundt nyttår med ASH.

BULL!

14 Likes

Ikke solgt en enste aksje.
Selv de jeg kjøpte for kun kort tid siden - som en rask trade - er nå lagt i skuffen. Jeg har ikke sittet i NANO med møkk oppover leggene de siste 12 mnd for å selge på disse nivåene.

19 Likes

Bra du har fått svar fra Rek. Jeg har ikke mottatt noe svar, ennå. Prøvd siden i går.

Edit : sjekka rek-siden igjen. Det er ikke lagt ut, ennå.

Det artige er at det fortsatt er ca 95% opp til emisjonskursen fra desember 2016.

3 Likes

Er litt sent å komme med morgenrapporten fra DNB nå, men for de av dere som ikke har lest den. Her er den , DNB - Morgenrapport 29.05.2018 – Kopi.pdf (430.5 KB)

Edit: For å si det sånn. Det er svært lenge siden jeg kan huske å ha lest noe som helst om NANO i morgen rapporten fra DNB som har en positiv aura over seg.

13 Likes

Tror vi ikke kan vente FPD helt enda.
I hht Good Clinical Practice (GCP) er det ikke lov å gjøre protokolltelaterte prosedyrer før REK-godkjenning og pasienten har undertegnet Informed Concent (IC - informert samtykke, som REK har drøvtygget siste halvåret).
Det innebærer bl.a. at man ikke kan ta studierelaterte blodprøver for screening-/base-line undersøkelsen, eller andre protokollrelaterte prøver, før IC er undertegnet. Så skal disse analyseres og tolkes, og så verifiseres/vurderes av studielegen i hht inklusjonskriterier og eksklusjonskriterier. Så skal pasienten få timeavtale til første behandling.

Selvfølgelig er mye av inklusjonskriteriene allerede kjent fra tidligere undersøkelser av pasienten, og studieleder kan godt ha en lang liste med aktuelle pasienter klar. Men det er mye logistikk mellom REK-godkjenning og FPD. Og selv «sikre pasienter» kan feile på screeningundersøkelser.

Jeg kjenner ikke protokollen detaljert, men jeg vil tippe at i beste fall tar det minst en ukes tid - om studielegen og pasienten er veldig «på’n»

Håper de har en velsmurt studie-klinikk (og det har de nok, med alle de studiene som gjøres ved DnR).
Så vil Lisa ha sine ord i behold - FPD 1H 2018.

8 Likes

4 Likes

Det hadde vært helt legendarisk. De trenger så sårt å komme tilbake på sporet med å levere på guiding.

4 Likes