Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Blir vel en debatt for GF?

Lisa var bombesikker både når det gjaldt Archer og FPD, tror vi får flere godmeldinger rimelig kjapt

1 Like

Spurte Lisa i dag angående FPD i Paradigme
Hun bekrefter, som jeg antok, at FPD meldes når første pasient får Rituximab

13 Likes

Som er to uker før Betalutin og predosering, korrekt?

1 Like

konge å vite, tusen takk. :slight_smile:

Du er ihvertfall i rett ballpark. Vi får sjekke opp 100% nøyaktig regime.

2 Likes

Ja, verdt å ha i mente at man da må regne hhv. 3,5 og 6,5 måneder før man får første og endelige readout, og ikke 3 og 6 som vi har operert med tidligere. Siden vi er så glad i å telle på knappene. :slight_smile:

4 Likes

Det er svakt at 98,7% bøyer av for undermakta på 1,3%

Paradigme start, FPD i Juni, REK godkjennelse av Archer-1 rett rundt hjørnet. Best i klassen med betalutin alene. RT 55kr?? Kurs 120kr+ 2016… Fortell meg logikken?

Hva var emisjonskursen sist dette ble gjort i Nano?

114 nok emisjon, desember 2016, NANO fikk inn 500 millioner~

2 Likes

Kursen har vært - og er - flådd ned.
Emikurs 114.

1 Like

Stort antall handler på 10 aksjer i dag forresten.

Tror dere vi ser samme utvikling denne gangen som etter siste opptur, frem til FPD om 1 mnd?

Kommer til å ende dagen i pluss. Det er jeg helt sikker på. Shorten klarer ikke å stoppe dette toget.

Det står cash resources trough H1 2020.
Det er 6 mnd lenger enn du sier.
Påfylling i så tilfelle bør vel skje senest omtrent inngang 2020.

Bør regne 4-5mnd og 7-8 mnd for når 3 og 6mnders data er ferdigbehandlet og kan offentliggjøres/vidresendes.

Kommer nok ny emisjon enten på tampen av 2018 eller Q1 2019, men da etter en serie med gode nyheter som kan kjøre kursen opp til minst det samme nivå som sist, dvs 114+. Resonnementet mitt er at jeg TROR IKKE at de ønsker å ha veldig mye mindre enn 500 mnok på bok. De må ha nok handlingsrom for videre ekspansjon. Tipper at de henter inn 1 milliard.

1 Like

Innen pengesekker er tom vet vi om selskapet er verdt 500 eller 0 kroner. Så det er egentlig lite interessant nå. Enten så funker det, da får du hentet så mye penger du vil til kurs 300, eller så funker det ikke, da vil ingen gi deg penger på 10 kroner. Jeg er enig med de fremste ekspertene i verden om dette fungerer. Nå er mye støy borte, da kan markedet begynne å fokusere på det fundamentale. Burde egentlig blitt listet i USA, da ville kursen gått 3-4 gangen med en gang.

2 Likes

Cash før den tid kan ønskes mtp gjenoppstart av f. eks. humalutin. Gitt mer fornuftig kurs og investorviljen er gjenopplivet. Men tviler på at det skjer før 2019

Tok bilde av disse tierpostene jeg. Spiste noen av dem, også.

1 Like

Bare å la shorten holde på nå. De fleste skjønner at denne skal opp nå. Egentlig bare greit å bli kvitt flere små-aksjonærer som lar seg skremme. De skal kjøpe seg inn igjen på høyere kurser.