Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

En kan trygt si at disse aksjene er blitt traderfavoritter og yndede spekulasjonsobjekter, men det er ikke fullt så enkelt som du legger frem heller.

Ida, FDA kan godta Breakthrough Therapy Designation på datasettet fra Lymrit 37-01.

74 pasienter er et godt grunnlag for å vise effekt. Nå lar de disse dataene modne frem mot readout til endelig poster til ASH. Rundt da vil ALLE pasientene i fase 1/2a ha vært innrullert over 1 år.

Median DOR vil øke kraftig fra sist ASH, og det samme vil ORR innen FL-populasjonen.

Men så søger de på data fra 15 og ikke 20?

Virker ihvertfall som om det er en del traderpotter som flyttes mellom Targovax, BergenBio, PCIB og Nano alt ettersom vinden blåser. Blir jo selvforsterkende når alle forventer kursfall etter en rask oppgang etter nyhet.

En del av fjorårets og årets Breakthrough Therapy Designations:

3 Likes

De kommer til å søke på fullstendig datasett. FDA går igjennom absolutt alt de har som er relevant til Betalutin.

I noen grad er det nok en del penger som flyttes mellom ja, men det virker som om det har kommet en god del nye penger til sektoren, for den tendensen e ikke så uttalt som for et års tid siden:

nanolol

:sweat_smile:

5 Likes

Slutt med det der! Du er dessverre ingen tekniker og har bomma så det har grini i snart ett år. Ordleggingen din her er livsfarlig og ledende til tusen.

Jeg har forresten planer om å kjøpe på 40 tallet nok en gang :wink:

Hva i alle dager er livsfarlig med den der?

Må jeg highlighte det for deg?

Lykke til. Jeg står for det jeg skriver. Som sagt vil close over 52.50 i dag være positivt. Close under vil være negativt. Om folk agerer på informasjonen eller ikke får være opp til dem :wink:

1 Like

Jepp…

1. Kjøp dippen
  2. Ikke gjør det hvis 52,5 ikke holder
  3. Prøv igjen lenger nede

Skremte dette deg?

4 Likes

Er ikke så sikker på at alle webcaster blir transkribert, antar det ligger en redaksjonell vurdering bak. Men Nanos Q1-presentasjon ble det. Internasjonal interesse, kanskje?
Holdt på med nettgraving i natt, og da dukket det opp.
Har ikke sjekka om det gjelder flere selskaper.

Vet dette ikke er en teknisk tråd men i tilfelle noen ikke er inne, kjøp denne dippen og takk meg senere.

Du presterte faktisk å tolke det feil. Det sier jo sitt.

Pkt. 3 skal være 50 dagers.
Pkt.4 selg med tap

Skal du sitere meg får du gjøre det skikkelig :wink:

5 Likes

Hakon, igjen skranter det. Kjøp dippen. Ikke bruddet.

Jeg siterer nocturne… Les lenger opp

Ja, og han sier kjøp dippen.

Jeg tror vi snakker om hverandre? Det jeg reagerer på er ordleggingen som tilsier at han vet bedre enn alle andre og ber andre agere basert på hans meninger. Noe jeg mener er høl i huet :slight_smile: Den slags hører hjemme på HO