Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nå er jeg sånn halvfornøyd med at kursen går ned, men en dipp fordrer bounce på støtte.

Det er en kjøpsanbefaling fundert på tekniske indikatorer. Slik kommer hver dag her på bruket. :slight_smile:

Det ser uansett ikke ut som en dipp, men et brudd(det man ikke skal kjøpe). Vi får avvente close. :slight_smile:

2 Likes

Jeg sliter forøvrig med å tro at nedgangen her skyldes busemenn i shorts. De er en stor minoritet.

Det handler mer om en fundamental mangel på tiltro til det selskapet melder og løpet fremover, og at aksjen trades ihjel i rangen vi befinner oss.

Og her sitter jeg, Oksen Anton.

Ethvert menneske gjør sine egne valg. Noen ganger dårlige valg, andre ganger gode valg.

Hakon er selv ansvarlig for sitt valg om å kjøpe nye aksjer om kursen når 40-tallet.
Kommer kursen dit igjen?
Det vet vi ikke.
Betyr det at Hakon ikke vil kjøpe aksjen om kursen siger til 52, 50?

Det vet kun Hakon.

Gikk i går morrest på linken på Nanos hjemmeside live, det er bestandig live jeg har dårlig erfaring, altså alt fryser og hakker.
Topplappen er god, og linja er 10/10 fiber. Skal være nok, kun meg som bruker den.

Men jeg sier ikke at du SKAL gjøre ditt og datt for så å takke meg senere uavhengig av utfallet

Trading, shortpress, fryktspredning på forum, enda ikke dosert i pivotal fase 2, enda ikke startet screening i Archer-1. Take your pick.

Men - alt dette kan forandres i H2.

Man kan. Hvis man vil. Eller ikke.
Mao man må velge.

Du mener H1? Det er guidet at vi får FPD innen denne måneden?

Hm. Kan være en skade på linja, signalet eller kabelen, eller en tykk stålkloss foran modemet?

1 Like

Du har skjønt det. Jeg forstår du reagerer på ordbruken @Hakon - var ment litt tongue in cheek men ikke alt som kommer likegodt frem i tekstformat som det man ser for seg i hodet. Nå som vi er under 50-dagers bør man se an sluttkurs som @anon21766851 er inne på. Det er sluttkursen på kassalappen som teller!

2 Likes

Jeg mener egentlig H2, fordi jeg da forventer at første pasient er dosert i H1 og er ute av verden. Det samme forventer jeg med REK-avgjørelsen av Archer-1. Da er vi i H2, hvor jeg tror shortpresset vil gi seg, og med det forsvinner mange baissere.

Hva skjer? Hvorfor mister vi hele oppgangen?

Fordi oppgangen var fullstendig ubegrunnet!

1 Like

Oppgangen var ikke ubegrunnet, men årsaken til grunnen var ubegrunnet :smiley:

Det var vel i utgangspunktet mye av nedgangen også…

2 Likes

Fra E-24. Tirsdag, melding om godkjennelse.
«Nyheten sendte aksjen umiddelbart til toppen av vinnerlisten på Oslo Børs med en oppgang på 24 prosent ved stengetid.»
Nå er vi ned ca 12 prosent?

Nå har jeg vært negativ til NANO siden julen 2016, så ta dette som dere vil, men;

Er det noe teknisk eller fundamentalt som tyder på at aksjen skal gå mye opp ila kort tid?

Jeg ser DNM har dekket aksjen lenge, og de har bommet 100% på deres kjøps anbefalinger hele veien. Nå er kursmålet 110 kr, 19kr lavere enn kursen var intradag ved toppen 2016… Var det 160-200 kr de hadde som kursmål den gang?

Hvor lenge er det til selskapet kan begynne å tjene penger nå?

nani%203

4 Likes

Ingen tvil om at nedgangen er tullete ifht. volumet som var ved oppgangen. Men det tyder kanskje også på at mange lykkejegere hev seg på og nå selger med tap. Personlig er jeg ikke så opptatt av intradagssviningene som det store bildet på daily chartet hvor vi er golden så lenge vi ikke bryter higher low som ligger nede på 45. Selvfølgelig kjipt å miste 50-dagers men det er håp enda, en god del timer med handel igjen :slight_smile:

1 Like

Ubegrunnet og ubegrunnet… godkjent paradigme i det landet som skal stå for 20-25% av pasientene. Fjernet frykt for at man eventuelt måtte gjøre endringer i studieoppsett for å få med Norge. Fortsatt guidet FPD før juni sier takk og farvel. Lisa bekrefter at tilbakemelding fra REK angående Archer er «quick fix»

Helt sykt at jeg kan laste videre på lavt 50-tall, men takker og bukker altså :slight_smile:

2 Likes

Hva er kort tid? Hvorfor skal de tjene penger for å forsvare kursen? Det handler om risiko i utviklingsløpet.

1 Like