Jeg begynner nesten å mistenke BP.
Hva mener du?
Jeg begynner nesten å mistenke BP.
Hva mener du?
Er ikke verre enn at markedet er skuffet over progresjon og utvikling.
Har man trua på sikt er det bare å kjøpe.
Nei jeg vet ikke. Bare syntes det er rart. Det er mye penger å spare på å kjøpe 50 mill aksjer en hundrelapp eller fire billigere hvis kursen er absurd lav over tid.
Det er bare tanker…
Synes du er inne på noe, Stockwolf…
Med forbehold om at jeg har styr på antall nuller.
Greit å se tall på det. Med utgangspunkt i en kurs på 50, 100 og 500 kr.
50.000.000 x 50 = 2.500.000.000
50.000.000 x 100 = 5.000.000.000
50.000.000 x 500 = 25.000.000.000.
Det var sånn tanke jeg hadde ja.
Når man ser på besparelsen, så er det verdt å betale mange mange millioner faktisk, på å holde den nede. Det vil likevel være en fortjeneste.
Bayer solgte xofigo medisin for 3,1 milliarder kroner ifjor.
Så det er penger å spare i tillegg til penger å tjene ved å holde kursen nede…
Burde vel skape ugler i eierlistene lell tenker jeg.
Er du seriøst så bitter? Føler med deg kompis. Akkurat nå spretter jeg en aass pilsner og fyrer opp en prince mild og nyter livet på terrassen. Det anbefales
Du burde ikke røyke, du kan få kreft.
Tenkte å gå undercover så jeg kan investere før alle andre
Ingen som kan tvinge deg til ikke å gjøre ditt livs tabbe Å selge NANO nå må være det dårligste valget en kan ta… vel det var visst noen som solgte på 37 også…
Har ikke vært noe dårlig valg det de siste 18 månedene
Jeg har også tjent gode penger på NANO. Forskjellen er at jeg ikke har behov for å fremheve det i hvert eneste innlegg.
Hvorfor mener du Nano skal til 70 i morgen?
Greit å komme med begrunnelser når man har sånne påstander
@sparkonge det er jo søtt hvordan Evil forsvarer Hakon da, nesten som en som passer på kjæresten eller lillebroren sin
Alle ser jo at Evil kommer med 95% svada og grums om Nano, bare ta det med en klype humor, og ikke ta han seriøst, ingen andre som gjør det
På disse nivåer har jeg tap med å sitte i NANO, og ikke skamfull av den grunn.
Har tro på produktet, sin enkelhet i behandling og QoL kanskje mest. Men også at jeg oppfatter regnestykkene gjort av meglerhus misvisende. Mye generelle kalkulering basert på tall fra biotek historisk, som ikke er i like stor grad noe jeg ser i NANO. Da spesielt %-sjanse for approval.
Hva kursen er i dag, i slutten av juni, ja selv ved ASH i desember er ikke således hva mitt innkjøp er gjort for. Hvor mange aksjer jeg klarer å samle/holde til det blir produkt for salg er målet. Noe som er vanskelig siden jeg til den tid ser det sannsynelig noe må tappes. Men spesielt Archer-1 har jeg store forhåpninger til.
Ef burde endret navnet sitt, så slipper vi kanskje noe som ligner.
Hakon virker høy på pæra, mye slaps for småpenger. Var det ikke 50knok nettominus han sa han nå er på nano?
Har 2000 aksjer med inngang 90,50. Ser frem til 2020/21.
Jeg har veldig god tro på at hvis du sitter med de aksjene i 1-2 år så vil det betale seg meget godt
Men du gjør jo egne vurderinger, som du sikkert har gjort.
Håper jeg klarer å sitte på størsteparten av mine aksjer til salg av selskapet hvis det skjer, eller til de er på markedet med Betalutin i 3FL og Archer-1 i 2FL
Håper å kjøpe 8000 til i løpet av sommeren, så for min del må kursen gjerne duppe enda litt lenger ned.