Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Poenget her er jo pengebehovet :wink: Og hvordan de løser det.

Andre enn meg som har tenkt tanken at NANO faktisk kan sitte på kliniske data som viser hvordan “CD-20 expression” oppfører seg i pasienter fra LYMRIT 37-01? Offisielt har de vel kun prekliniske data omkring dette?

Selv om dette ikke er en direkte del av denne studien, regner jeg jo med at NANO kan benytte synergier på tvers av studiene?

@Boykie @larsmkn, hva sier dere?

PARADIGME blir nok bra, men jeg tror ARCHER-1 blir enda bedre…

3 Likes

Jess, men burde du ikke vite hva som er verdidriverne i selskapet før du begynner å tenke på en emisjon år fram i tid?

Altså, diskusjonen her handler om de trenger penger. Og når de trenger penger. Begge deler er tydelig guidet. Så er spørsmålet hvordan de skal få penger. Og om de klarer den studien uten videre forsinkelse og med gode resultater så bør det ligge en partneravtale i enden.

Er du enig i at det er flere strategiske dataavlesninger som kan øke verdien av selskapet betraktelig før den tid?

Vil endring av selskapets verdi fjerne behovet for mer kapital?

Du kan ikke købe rugbrød af konjunkturstigninger!

1 Like

Det var da fryktelig hvor du skulle kverulere om et selskap du beviselig vet lite om?
De har penger til 1H 2020. Da kan det vel tenkes de henter penger før det, innen sommer-høst 2019 kanskje?
I form av en emisjon, eller mer sannsynlig for de som VET noe om selskapet en partneravtale, som nok kan bli mer lukrativ enn den Algeta fikk.

Du skriver jo akkuratt det samme som jeg har skrevet, så jeg lurer litt på hva poenget ditt
var? :wink:

Utspillet med partner var ment som en positiv greie, med at det ikke trenger å komme en superblodig emmisjon. Men man ser jo hvor forutinntatt enkelte er i Nanotråden. Det er egentlig litt synd.

1 Like

Nei, men dynamikken i NANO umuliggjør å snakke konkret om emisjon per nå.

50 kroner på emisjon late 2018 tidlig 2019. Dette fordi de ansetter folk og må i tillegg lokke inn CEO med gode betingelser.

Dette fordi emisjon i siste sekund aldri er heldig. Det kan komme hindringer på veien. Og ikke minst så har DnB startet haussingen allerede

Enig med deg Freud. Man trenger penger. Vi vet ikke akkurat når. Eller hvor mye.

Det kommer an på cashburn og progresjon. Det viktige er at selskapet har tørt krutt på lager for å booste kursen. Det er forsåvidt opsjonskongene i NANO tjent med.

1 Like

Tingen er , det kommer triggere å verdien kommer til å gå opp og ned mellom nå og 2020. Enkelte her inne som @Hakon kommer til å trade og tjene ekkelt mye penger på det. Andre sitter musestille og hater livet hver gang den dipper.

Poenget er , de har et pengebehov. Men de har også en lukrativ 2b studie som potensielt blir ferdig i tide til at de kan få inn partnerpenger istedenfor enda en utvannende emmisjon. det var poenget. Noen vil sikkert tolke det negativt . For hey jeg er jo ikke alltid i menigheten og da må alt jeg skriver være bais, right?

3 Likes

Så koster en BGBIO aktie mere end end en NANO aktie - hvem havde dog troet dette ville ske?
:slight_smile:

Hehe. Jeg poengterer bare at jeg synes du tar med for få variabler. Ellers er vi nok ganske enige.

De har jo ikke et pengebehov før i 2020 i følge dem selv? Selvfølgelig vil det komme en emisjon her, men om den kommer ifb. read-out på Paradigme tror jeg det blir null stress for dem å hente penger, og kursen vil nok være 3-4x fra dagens kurs når vi kommer dit.

Bingo, du bekrefter det vi har sagt hele tiden :wink:

Og du poster info fra rapporten som jeg refererte til.

Hvor vanskelig er det å ta forbehold om at selskapet vil se veldig annerledes ut innen den tid? Det er alt jeg ber om :joy:

1 Like

Ingen som motsier deg på det. Men pengebehovet som er det som ble diskutert er jo helt identisk.

Har du sett pipeline til bgbio?