Per har alltid tatt cash så ikke noe overraskende det.
Per Samuelsson is not allowed to hold equity in the company due to his affiliation with HealthCap and will only receive cash.
Kan Nano hjelpe Nicola Mendelsohn vice president Facebook. I Oslo og forteller om FL.
Jeg blir helt svimmel av å lese den setningen der.
Det var ikke jeg som skrev pressemeldingene til Costa.
EMEA-sjefen i Facebook har follikulært lymfom,
Hm, ja. Ser ikke ut som det er journalført noe, ennå. Det betyr jo ikke nødvendigvis at rek ikke har mottatt svar, men at det går tid før dokumenter havner i journalen.
Leste også den artikkelen. Ca 25 prosent av follikulære lymfomer er NHL, står det her.
Hun kommer sannsynligvis til å stifte bekjentskap med Betalutin en gang. Forhåpentligvis er det lenge til enda.
9 uker siden Nano sin styreformann, litt klønete, uttalte at man skulle finne en erstatter til Costa “shortly”.
Jeg venter gjerne lenger, om det er det som skal til for å få inn en internasjonal CEO, men lurer litt på hva resten her tenker? Vil nåværende styreformann ansette ny CEO, eller må vi først vente på melding om ny styreformann, noe som er uttalt at kan ta tid?
Vi må jo ta det som den største selvfølgelighet at de finner ny CEO lenge før ny styreformann (som kan ta et års tid iflg egne uttalelser). Det er begrenset hvor lenge dette lokomotivet kan stå parkert på perrongen uten lokfører…Blir etter mitt syn ingen større utenlandske fond / investorer som går inn i dette selskapet uten lokfører.
Se bare på Buffet`s investeringsstrategi og hvor enormt viktig det er for B,H. at investeringsobjektene har en god og solid ledelse. Uten CEO finnes ingen ledelse. Ergo mener jeg at dette bør være prioritet nr 2 rett etter pri 1 som er å få innrullere pasienter til Paradigme.
Costa skal være tilgjengelig for styret frem til slutten av juli, i følge børsmld.
I mellomtiden er det Kvåle som styrer skuta…
Bruker ikke nordnet.
Men måtte lage en konto for å handle noe primærmegler ikke vil.
Det første som slo meg med “nye” nordnet ser ut til å være samme opplegget som nye HO nye windows, nye alt.
Ser litt anderledes ut (henta inn til 2015+ idiotiske “DuerduståskjønneringentingsåvilagerstorefineboksermenfjerneressesiellefunksjonerwDesign”). Mindre effektivt og mindre informasjon tilgjengelig. Siste 5 års brukergrensesnittdesignere fortjener egentlig ikke noe annet enn en betongbad. De blir flinkere og flinkere til å gjøre det du vil ha tak i bortgjemt eller borte.
Så det ikke bare blir med et tulleinnlegg.
NANO IR bekreftet at PARADIGME 15/40 og 20/100 begge har pretreatment med lik dose rituxibab bare 14 dager før Betalutin.
Det gir 2 100% sammenlignbare armer
Betalutin er per i dag et lokomotiv med autopilot.
Når det nærmer seg kommersialisering trengs en ny hånd på rattet.
Inntil videre er det greit å spare penger, for den nye hånden er dyr.
Ludvik sa klinkende klart på AGM at han ansetter CEO før han går av.
De sa vel også nå på Q1 at de hadde samtaler med folk (kandidater?) angående ny CEO?
Den ansettelsen vil jo ha et potensiale for en boost hvis de henter en velrennomert internasjonalt.
Men med tiden å finne en god kandidat + oppsigelsestid så er det vel fort høst før det er på plass vel?
De kan jo kanskje annonsere hvem det blir når det er klart, selv om det er oppsigelsestid i bildet, som et annet selskap vel gjorde?
Det jeg venter på nå er FPD i Paradigme før juli, og jeg har også ganske god tro på at de kommer i gang med Archer-1 i sommer, det vil være et stort, deriskende “hakk til i Nanobeltet”
Om Nano skal komme i gang med Archer-1 ila sommeren, bør utbedring av søknaden blitt sent senest fredag 08.06.
Utdrag fra REK: Alle fortløpende henvendelser (e-poster, endringsmeldinger, fremleggingsvurderinger, osv.) som sendes til REK sør-øst etter 8. juni 2018 kan ikke forventes å bli behandlet før etter fellesferien.
I tillegg holder REK sommerstengt uke 28-30. Om Nano enda ikke har foretatt seg noe, snakker vi fort august før en eventuell godkjenning foreligger. Godkjenning i august skal være bra med tid for å nå guiding om FPD i 2H2018, men for oss som håpte på begynnelsen av 2H og ikke slutten av 2H, begynner det virkelig å brenne på dass.
Håper vel altids, men ikke bekymret om det kommer utpå høsten. Byråkrati og farmasi tar tid. =)
Ser den. Usikker på hvordan det gjøres når komiteleder skal behandle saken og ikke hele komiteen. Er komiteleder fra REK eller en av de andre 10 medlemmene fra andre instanser? Det skal dog være enkelt å finne ut om de har sendt inn søknad. Man ringer REK og ber om å få opplest oversikt over korrespondanse for prosjekt 2018/727.
Er heller ikke særlig bekymret.