Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jeg tenker dette er strålende nyheter, men har vi ikke ventet dette lenge? Kanskje markedet allerede har priset det inn. Hva tenker dere?

Haha, det kan jeg love deg markedet overhodet ikke har.

5 Likes

Denne mailen fikk jeg i spamfolderen min. Det er første gang jeg har blitt glad over å åpne den :joy:

1 Like

Jeg vil tro at mange har forventet det, men tror ikke markedet har priset inn dette, det har jo ikke akkurat vært helt sikkert. Tror på kurs opp idag.

Likevel, NANO kursens veier er uransakelige, så blir ikke overrasket om den ikke fyker opp, men for caset som en helhet er dette positivt!

3 Likes

Eg tenker at her kommer endelig en real portefølje økning :slight_smile:

Retweet jævler:

9 Likes

@Nocturne Dette er grunnen til at jeg ikke har våget å selge innimellom. Nå blir det å være med heisen opp🥂

Skal dette bli min første tweet siden 2016 tro?

1 Like

For en fantastisk melding!! :fire::fire::fire:
Blir du aldri flau av all selvpromoteringen Savepig? :joy:

At Betalutin øker expression av CD20 og er innvilget Fast Track kan jeg love at markedet ikke har priset inn.
Gjenåpning av CD20, og dermed gullstandardbehandling er egentlig helt vanvittig stort.

7 Likes

ALL PR er god PR

2 Likes

Lurer på hvor mye en melding som du får gåsehud av og lese egentlig er verdt?

2 Likes

Med tanke på at man kan slippe emisjonsspørsmålet så er denne nyheten ganske mye verdt :wink:

5 Likes

Er det noen tvil om at Nordic Nanovector er verdt minst NOK100 aksjen nå?!

1 Like

Gåsehud etter 2 års venting :clap:

1 Like

HO melder om at de har gått i svart! :joy:

4 Likes

Haha jo. Men det er jo heller ikke selvpromotering i og for seg da. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Herregud for en melding! En melding ingen har sett komme. Vi gikk opp 23% på REK melding intradag. Jeg tør ikke spå noe kurs. Jeg har bare ringt kona og sagt hun skal kjøpe champis på vei hjem fra jobb i dag. I mellomtiden:

Gratulerer til alle tålmodige. Alle her inne som har bidratt til gode diskusjoner og innspill. Uansett hva som skjer med kursen i dag kan vi vel trygt si at trenden nå har snudd for selskapet :slight_smile:

23 Likes

beste i dag

1 Like