Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Absolutt ingen har kunnet si noe om når denne evt ville komme, eneste vi kunne vite var at om den kom ville det antagelig være helt ut av det blå.

Kan trygt si det stemmer. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Gratulerer til alle Nano-aksjonærer.

2 Likes

:joy::joy::joy::joy::joy:dette er IKKE priset inn. Shortsene vil BLØ nå

1 Like

Minner om at vi nå har en Fast Track-medisin som også testes innen DLBCL og snart i 2L i kombinasjon med Rituximab!

5 Likes

Skal se den millionen ftf har ute til short blir kjapt returnert

@Savepig - du som har stålkontroll på shorts. Vet du hvor mye av det som ble satt under 70 kr? Tenker om vi klarer å ta ut forrige high i dag (intradag) pga. shortskvis så må de dekke ganske kjapt?

Merket meg at det var lite salgsvilje i ordreboken i går også. Kan bli riktig så pent dette.

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
Du, håll ut

1 Like

I USA får vi fast track. I Norge får vi avslag og utsettelser på grunn av feil overskrift og for liten skriftstørrelse :roll_eyes:

18 Likes

Veldig mye av nåværende short er nok satt under 70 vil jeg tro

2 Likes

Fuck. Ble kvalm jeg faktisk.

Gratulerer til oss.

Kommer til å få j… lite gjort på jobb i dag kjenner jeg. Hvorfor ble du kvalm?

4 Likes

Og så kan alle presentasjoner, meldinger, investorprospekter etc. avsluttes med “Our lead drug candidate Betalutin is currently in a phase 2b pivotal clinical trial and has been granted Fast Track Approval by the FDA.”

Det gjør seg.

8 Likes

Sell on news, jeg kjøper mer på dippen i dag

Dette er vel verd å feire med kake til kaffen vel? Kjørte galmann til butikken og kjøpte kake nå! :joy: :+1:
At det er verd en dobling av nåværende kurs tviler jeg ikke på, men om det skjer vet vel ingen.
Uansett dagens kurs så er dette NANOFOLKETS DAG!!!

Adrenalin overdose…

2 Likes

For å kunne selge på nyheter fordrer det at man vet at det skal komme news og at kursen har steget betraktelig i forkant. Ingen av delene kan vel sies å stemme i dette tilfellet. Jeg skal inne med det jeg tradet ut i går og bidra til kjøpspresset i allefall :+1:

3 Likes

Hey man. Takk som spør. Er vel noe slik man har ventet på siden mars 2016, nærmest daglig.
Så det er vel at det føles litt forløsende :+1:

1 Like

Trodde du kjente meg bedre :sweat_smile: Jeg er all in i Nano på aksjesiden. Det smeller nok opp i dag :money_with_wings::money_with_wings:

2 Likes

En fantastisk melding!

Fast track vil gjøre kommunikasjon med FDA, innrullering, markedsføring, mye lettere.

Jeg hadde håpet dette skulle komme en gang før nyttår, men at det kommer så tidlig er helt perfekt. Status som Fast Track åpner mange dører som vil gjøre oppstarten av PARADIGME mer effektiv!

11 Likes

2 Likes