Gratulerer alle tålmodige aksjonærer! NANO jobber riktig og har ett produkt som kommer til å bli verdsatt - ett fett om det skjer i dag eller de neste 2 årene.
Må være dagens poeng dette, moldbo landet Norge strikes again
God timing at jeg bestilte Tesla i går. Når ser det lovende ut for finansieringen også.
trekk tilbake bestillingen, bare å bestille fullspekka Hummer
Da tror jeg heller det blir en Nextgen Roadster. Bare 2,5 mill for Founder Edition.
Hadde bare NANO-beholding min vært så stor at jeg kunne cashe ut 7-sifret gevinst. Er nok litt mindre fisk i dette gamet enn mange andre her.
Hm, nå har jeg hatt gåsehud i et kvarter… selv om det er sol.
Endelig. Takk Nano.
PS . Noen som har RT?
Åpnet rundt 60, stakk til 64, ned på 60 igjen nå
Bratt ned etter start på ca 63.
Takk, folkens!
24mill i omsetning på de første 7 minuttene, det er vel en stund siden.
Jeep cherokee trailhawk ftw
Skuffende at den faller så hardt fra start.
Shorterne bestemmer fortsatt, etter en fast track melding
Det blir nok fortsatt rufsete kursmessig fremover også. Viktigste er at NANO bygger opp tillit til markedet igjen, og det er de på god vei til å gjøre.
Etpar setninger som virkelig er verd å få med seg om Fast Track:
" In addition, the Fast Track programme allows for Rolling Review,
which enables a company to submit individual sections of its Biologic
License Application (BLA) for review as they are ready, rather than
waiting until all sections of the BLA are complete, as well as for
eligibility for Accelerated Approval and Priority Review if relevant
criteria are met. "
Når kan vi håpe på AA? Vært en MEGET fin julegave for de mest tålmodige her
Tar vi ut toppen på 65 vil jeg si nedtrenden er over, må seff se an videre, men deff. positivt
Noen som har oversikt over nærliggende triggere/mulige meldinger?
Venter på melding om First Patient Dosed som er guidet til H1 2018
Det som er viktig er at markedet får positive nyheter om selskapet, noe som vil løfte oss ut av den mentale grusingen vi har sett i år. Hva sluttkursen blir idag er jeg litt likegyldig til. Vi har flere triggere fremover som til sammen vil flytte kursen opp mot 100 igjen. At markedet mener at REK-godkjenningen var av samme kaliber som Fast Track fra FDA viser vel bare hvor inkompetente traderne i denne aksjen er. Dette er etter min mening en adskillig viktigere melding. Poenget er uansett at dette er et viktig steg og en bekreftelse på at FDA er svært positive til betulatin, samme hva sluttkursen blir idag.
En annen mulig melding er at Archer-1 har fått etisk godkjenning.
Dette er latterlig. Faller jo som en stein.
Hadde det kommet bud på 500,- idag så hadde likevel kursen holdt seg under 200 dagers snitt…
#skuffaoverkursen
#gladformeldingen