Tror du skal se på kursen igjen. Det er bare turbulens
De neste dagene vil vise vei!
Ser ut som om allle utlånsaksjene til FF ble lempa ut den første halvtimen. Eller hva?
Hva mener DNBs Patrick Ling at FAST TRACK fra FDA er verdt?
Godt spørsmål. Og hva er verdien av ARCHER-1?
@Stockwolf - siterer meg selv her. Bytt ut tallene i sitatet. Gjelder fremdeles. Pust med magen.
Denne meldingen er bare en icing on the cake. Nano er in play. På disse nivåene, med Fast Track, IDK, men var jeg BP nå ville jeg begynte grave i lommeboken
100% enig, dette setter NANO på kartet for alvor på watchlisten hos de store. Partner eller oppkjøp i 2019 er min spådom.
Enig. Over de neste dagene burde det går opp for det norske markedet at NANO er voldsomt billig nå.
Jeg sier følgende: drit i det norske markedet, la heller de internasjonale markedene se verdien av NANO nå.
Tenker det er på sin plass med en gjennomgang av Gleins Juiceliste. Vignetten er kjapp pianomusikk og trommevirvel:
INTRO
OUTRO med klassisk fiolin mens man kjenner på den fornøyelige følelsen av at det man trodde var langreist juice fra Amerika egentlig er kortreist juice fra eplehagene i Hardanger:
Noen som vet hvor stor andel av de som får fast track som ender opp med markedsføringstillatelse?
Tenkte på akkurat det samme:
“Fast Track was the most significant factor among variables affecting the chances of first-cycle approval, with 78% of Fast Track applications accomplishing this milestone.”
Bumping for great justice
Rått parti, nå gleder jeg meg til Patrik Ling får ut fingeren å revurderer hele NANO caset OG prisingen…BULL BULL BULL sier jeg
Ikke for å snakke ned Patrik, men jeg ser mer frem til en oppdatering fra Jefferies.
Enig, sendte mail til Jefferies og spurte etter den i går. Deler hvis jeg får svar.
Om Kermit bruker all kapasitet på å oppdatere analysen på Nano, er det kanskje ikke så rart at DNB henger i seig sirup i dag?
Hakkete å handle.
Øyelegen har en bra dag i dag… han har hatt teft for bunnfiske, også.