Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ole Morten H. er det bare å gratulere. Han evner å se vinnere bedre enn de fleste.

Jepp, tiltredes!

Jeg vil forøvrig legge til at jeg en vakker dag skal ta mannen i hånda å takke ham hjertligst for å ha talt vår sak ved diverse generalforsamlinger :clap:

3 Likes

Satt og tenkte på det samme. Våken fyr.

Hva kan aksjene bli verdsatt til i dag?

Dagens melding er vel med på å gjere Nano hakket meir attraktivt, og derfor gjere ansettelsen av ny CEO litt enklere?

3 Likes

Nordic Nanovector er helt på terskelen av å være et velfinansiert biotech med pågående pivotalstudie i en orphan drug indikasjon hvor de har fått fast track.

Det er eliteserien av attraktive cases.

Plug på breaktrough drug og avklaret finansiering etter den cashpotten de har nå, så snakker vi om champions league. (og da bør market cap være 1-2 milliard usd )

11 Likes

Håper ikke det rett ned til 49 i morgen, hva tenker dere? vil vi se en oppgang eller en nedgang fremover. Tenker det er mange gode nyheter i vente.

Noen flere enn meg som egentlig tenker på hva slags dag det er i dag? Handshake og avtale i Singapore. Fast track for Nano.
Må nesten feire med diplom og Solis…

2 Likes

Glem 49. Eq tilsier vi skal trade mellom 48 og 60. Når range blir thightere som nå, kanskje 53 og 59.

2 Likes

takk for svar

Hvis du er mer nervøs for enn dipp enn gleden ved en F.T. bør du ikke sitte i biotec dessverre.

5 Likes

var ikke det jeg mente. Meget glad for F.T, men har bare lyst til å trade en liten del av beholdning. Så ønsket bare å vite hvor dere andre tenker den kommer til å ligge fremover. Har ikke like mye erfaring som alle andre her.

Biotec aksjer går vanligvis bra om sommeren
http://www.equityclock.com/seasonality/

2 Likes

Sjekk TA tråden. Litt info om støtte motstandsnivåer der. EQ pattern som jeg har messet om i snart to uker formes helt etter boken med en lower high i dag. Mest sannsynlig litt ned / sidelengs nå til vi får neste melding.

2 Likes

“very impactful” fra General Manager i Kite Pharma.

8 Likes

Til dere som vurderte bilinnkjøp på morgenkvisten. Og kanskje gjør det fremdeles.
Et alternativ. Lav årsavgift.

1 Like

Må si jeg føler med Costa i dag. Snakk om å rote seg bort helt unødvendig.

2 Likes

Er det Costa som deler news eller?

Stemmer det…Og store aktører hyller og anerkjenner

6 Likes