Ja, han bryr seg åpenbart fortsatt om selskapet. Ikke rart, sett i lys av all tiden han har lagt ned.
Jeg likte Luigi, kjipt opplegg. Dyktig kar, men kom på feilsida av norske investorer.
Og aksjene da… Join the Costa hype train!
Stemmer det, men felte seg selv ved “Archer-gate”
Forferdelig dumt at han rotet seg helt bort på IR-siden og åpenhet, mener fremdeles at han kunne være rett mann på rett sted i NANO.
Hm, tenker det samme. Kanskje han kommer tilbake?
Dette er bullshit. At ikke «noen» har en baktanke med denne nedkjøringen tror jeg ikke lengre på…
Fast track skulle gitt emi kurs i mitt hode. Nå er den under 10% oppgang.
Dette er BP sitt verk. Men de kan drite og dra, de får ikke mine aksjer
Ikke minst mtp. alle aksjene han fremdeles har
ikke mine heller. Rart det ikke går mer nå. blir spennende å se shortposisjonene i morgen
Gi det litt tid, dersom markedet hadde begrenset tillit til NANO, så tar den tid å bygge opp. Og denne meldingen i seg selv er ikke noe som endrer på om folk/fond er skeptisk til ledelse og om fremdriften kan følge milepæler. Er helt enig i at denne meldinga burde ha større potensial, men det er mye underpriset i selskapet om dagen. Det fundamentale kommer med tiden. =)
Bare å sitte rolig, er feriepenger, kanskje skattepenger for noen, i anmarsj. Kan bli en hyggelig tid fremover.
Kan fort komme ett innsidekjøp etter en slik melding, Lisa har jo opsjoner på 66 kr, billigere å kjøpe på 57 kr
Tipper melding om Breakthrough Therapy kommer i septembe/oktober basert på mer modne data.
Jada, jeg har tid (og ikke noe valg)
Jeg bare tenker at:
50 mill aksjer x 500,- = 25 milliarder
50 mill aksjer x 400,- = 20 milliarder
Det er 5 milliarder spart å få den ned en hundrelapp.
Det er verdt å kjøpe tjenester som holder kursen nede da, selv om det skulle koste 100 millioner. Da har man spart 4,9 milliarder.
Takk til folkefiendefondet for å låne ut en million gratis aksjer til shortgjengen.
Vanskelig å være uenig i det, men nå står nok Ola og Kari Nordmann for en god del av salget. Vi er glad i hurtig profitt. Det har vært tøft å være NANO aksjonær i lang tid, sikkert mange som vil ut, spesielt i førsommer perioden.
Marketmakers, og slikt har jeg problem å forholde meg til. Det er regler, klager fører sjelden noen vei, da må en nok bare finne seg i det.
Når PCIB ymtet frempå om kommunikasjon med regulære myndigheter i desember tok det tid før aksjemarkedet reagerte. Om det var fond som kom inn som skapte oppgangen, eller hva, har jeg ikke fulgt godt nok med til å vite. Men tror ikke siste ordet om NANO oppgang er sagt for Fast Track. =)
Tror Oslo Børs og begrenset kunnskap om biotek hos aktører kan være relevant for kursen for den del. Sitter med tap enda på dagens kurs i NANO jeg, så utelukkende fristet å akkumulere. Fått ned snittet en hel del om ikke annet i 2018.
Økte beholdningen på 57kr med like mange posent som kursen steg. Det er ikke for sent å kjøpe tror jeg. Tror de som sikrer gevinst i dag må løpe etter i morgen, men tiden vil vise om @Nocturne sin TA slår til igjen.
Kjøpte en tradingpost nå i skandiabanken, target på den er 68.
Han har enda til gode å treffe…
Det kursen trenger er at et fond tar et jafs slik at vi får flere låste aksjer. Topp 20 eier bare 40%, noe som er lite i forhold til PCIB, Targovax og BGBio der topp 20 eier 45%, 60% og 75%
Siden markedet ikke ser ut til å ha fått det med seg: det kom melding i dag morges.