Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Vi er snart nede på gårsdagens høyeste, før melding om fast track.

At det er Ola og Kari som selger tror jeg ikke stemmer.
Altså, som i at det er kun de.

Her jobber BP. Penger å spare for de, som i milliarder.
Ola olje mann blir lurt trill rundt, for ikke å snakke om Norge.

1 Like

Husk på at det er 8000 investorer , MYE aksjer det

Stockwolf, du har nok rett i at BP ligger bak denne nedtradingen. Men dette har nok pågått over lengre tid nå. Og det er fult mulig ved å bytte rundt på lånte aksjer.

Ingen ting forundrer meg med aksjekursen til Nano.

Tror vi alle må revurdere “etablerte sannheter” om kurs triggere.

Man kan i alle fall skrinlegge kurstrigger:
Fase 2b FPD
Archer-1 FPD

Har sagt det før og sier igjen:

Det eneste som kommer til å skape noen varig oppgang er at det faktisk er ekte storfisker som vil posisjonere seg.

Og nå begynner omsider NANO å bli et objekt av typen det er snakk om. Fast Track hjelper en god del

9 Likes

Enig…

Aksje eierene i Nano må bli overvektig av profesjonelle utenlandske aktører.

1 Like

Skulle det noen gang komme frem at BP står bak noe slikt, ja da har man TIDENES kurs trigger iaf

1 Like

Om man velger å se på det positive så har man en eventyrlig mulighet til å fortsette å akkumulere på 50-tallet, selv etter store deriskinger som FT og godkjennelse i Norge.

4 Likes

Og de kan ikke holde på slik for alle evigheter, for plutselig kommer en konkurrent med bud.

1 Like

Dersom det ikke er BP så er det en annen konstellasjon. Om vi noen gang får avdekket dette er vanskelig å ha noen formening om. Hva som ellers foregår er totalt ubegripelig med normal logikk. Men her er det så store penger på spill at det selvfølgelig har tiltrukket allverdens spillere, noen svartere og noen smartere enn andre. Den som henger med lengst får utdelingen av gevinsten ved slutten av løpet.

1 Like

Skrivefeil? Du mente vel DU har tilgode å treffe? :smile:

3 Likes
6 Likes

– Akselerert godkjenning betyr at du får en veldig rask markedsgodkjenning. Selv om du ikke er ferdig med fase tre-studien kan den gjøres den samtidig som du er i markedet, sier Einarsson.

Nano kan få AA lenge før 2020. De som skjønner hva dette innebærer er de som kjøper i dag :smile:

2 Likes

Har truffet hele veien jeg. Dere to fjompenisser kjørte dobbel smiley på at den stenger under 60 i dag. Ser jaggu ut til at jeg får rett igjen :sunglasses:

1 Like

Der var du, ja :smiley:

1 Like

Sjekk TA tråden før du kritiserer. Har aldri sett deg lese eller kommentere der inne :wink:

Har fulgt med hele veien :kissing_heart:

Merkelig da du sier jeg ikke treffer.

Har hatt rett angående både topp og bunn i EQ pattern i snart to uker… :roll_eyes:

Hva skjer videre? Hvis formasjonen er «riktig» skal vi forme en ny higher low nå. Dvs. vi skal ned og forme en low over 48. Mitt ball park estimate er et sted mellom 52 og 55. 55 vil være veldig bra, 52 helt ok, lavere enn 52 ikke fullt så bra.

Hvis det skjer, så vil vi se kursen ligge og dabbe mellom 52 og 60, og senere 55 og 58. Jo thightere rangen blir, jo nærmere er vi en break out. For å få en bullbreak må vi ta ut vår høyeste høy, altså 65 (det er ikke tilfeldig at vi stoppet like under denne i dag). For å få en bear break må vi bryte 45. Det ser jeg på som usannsynlig når vi har denne meldingen i ryggen, men Nanos veier er uransaklige.

1 Like

Er imponert over @Nocturne . Han har truffet meget godt og han forklarer sin tankegang uten å være belærende :blush: Har lært mye på TA-tråden.

15 Likes

Jeg hadde fint lite å si på at noen reduserte i NANO da alt så som mørkest ut i vinter. At noen velger å selge på 55-TALLET (!!) i dag fremstår derimot som absurd.

En skal huske foredraget til Aurora på Nordnet Live tidligere: De norske selskapene har vært for tidlig i løpet for dem.

NANO er helt på terskelen til å være et velfinansiert biotech startup med pivotalt studie i gang for en orphan drug med fast track designation. Det er en eksklusiv klubb.

Og bare så det er sagt: Det finnes MANGE fondsinvestorer med tilsvarende profil som Aurora:

7 Likes