Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Tror du har helt rett. Vi trenger bare den FPD meldingen, så vil vi få en skikkelig accumulation. Men egentlig tror jeg de har begynt alt nå. Nano opprettholder guidingen ifht. E24 artikkelen over og det kan bli en fin sommer i Nano :slight_smile:

2 Likes

Et par interssante kommentarer fra Einarsson, også. I artikkelen som Montebello postet

3 Likes

Hvor høyt vil kursen gå før Nano vil velge å gå ut i markedet for penger?

På et tidspunkt vil det være interessant å hente inn penger i stede for “tvungen” partneravtale (Som ikke er gunstig om man søker maksimum profitt).

Nordic Nanovector henter nok ikke penger før etter ASH.

Dagens viktigste spørsmål: Hvis NANO sin Betalutin ender opp med å drepe alle kreft den kommer over; har vi som investorer da kurert kreft? :thinking::thinking::thinking:

Mnja, i hvert fall et par begynnende magesår, antar jeg.

Jeg håper og tror de venter så lenge som mulig. Enten kan de hente så mye penger de vil etter PARADIGME eller så blir det Spetalen selskap neste :wink: . Tror mest på det første og det er grunnen til at jeg sitter som langsiktig investor.
Dagens melding mener jeg har en vidtrekkende påvirkning for hele fremtiden til NANO og FPD ser jeg nå på som safe. Selv om FPD skulle komme i juli/aug så betyr det ingenting da stempelet fra FDA gjør at ting vil bli mye enklere i rekrutteringsprosessen. Jeg er ikke overrasket over at vi er opp “bare” 10% i dag, men det kommer, no worries!

"Samtidig er målet at den første pasienten skal være i behandling innen utløpet av juni i år.

Denne guidingen opprettholdes av selskapet tirsdag.

– Holder de guidingen er det veldig bra, fordi dette er pasienter som har en del inklusjonskriterier, det tar tid å finne de riktige pasientene, sier Einarsson.
"

3 Likes

Bare 13 arbeidsdager igjen i juni, så det er nok rett rundt hjørnet. Jeg tror det.
Hjelper det på kursen? Trolig ikke :confused:

Håper på en jevn oppgang pluss en aldri så litta shortskvis

Flere enn meg som har stussa over denne på TI-fronten i dag?
Urgh, tenk om noen tror de kjøper en farmasiaksje…

1 Like

Jeg tror også at vi er på vei oppover og tror juni kommer til å bli en bra Nano måned.

Triggere er:
Det er sannsynlig at Archer -1 godkjennelse er nær forestående
Nano vil informere nærmere om studiedesign og tidslinje for fase 1.
Vi får trolig informasjon om åpnede sentere i USA, antall?
Store aktører vil ta et nytt eller fornyet blikk på Nano med bakgrunn i dagens melding. Men det tar fort litt tid før de eventuelt tar en posisjon.
Tipper 70 kroner per en måned fra i dag, 12. juli.

Hvordan ser det ut som konkurrenter? Er det noen moat?

Bare 43.788 aksjer forskjell på idag og 29 mai. Tilfeldig? Neppe…

#konspirasjonsteori

Vet ikke om det finnes noe NANO-tjafs her i dag.

2 Likes

Å joda.

2 Likes

Oi. 4:30ish. Einarsson mener datasett med mye senere cut-off enn det som er publisert ligger til grunn for FT. Renoldi fastholder alle guidinger…

9 Likes

Ja, FDA har sannsynligvis sett oppdaterte data og gitt fast track på bakgrunn av dem.

At Renoldi senest i dag fastholder guiding er glitrande.

8 Likes

Håper at det bare var starten på reisen vi så i dag da også eksploderer det i morgen :smiley:

Rått å bli moderert for en ærlig mening. Jaja får fortsette å trade nano da.