Enig, Bergen og Targo burde du styrt unna. Skomaker bli ved din lest.
Når doseres første pasient i NANOs pivotale fase II studie: PARADIGME:
- Uke 24
- Uke 25
- Uke 26
- 2H 2018
0 stemmegivere
Solgte Nano sist på 78. Vurderer å ta et lodd igjen nå, men må nesten ser hvilken vei kursen går i morgen.
Ja, det må vurderes. Du har jo hatt muligheten på 38, 48 og i dag på 58. Passe deg så du ikke ramler inn igjen på 78.
Noen som har funnet reprising av nano caset etter nyheten idag? Jeffries eller Patrick Ling?
Er egentlig ikke noen voldsom grunn til reprising fra nivåene i analysene tbh.
Reprising fra de siste ukene er helt på sin plass
For all del. Meldingene de tre siste børsdagene har vært flotte. Men jeg venter fortsatt på at sprøyta med Betalutin settes i første pasient…!
Heldigvis har vi 13 børsdager igjen av 1H.
Hvorfor går acc/distr index ned i dag?
Gevinstsikring? Lurte på det samme.
Engelske tbf`er også!
Bør clinical trials sidene oppdateres når det har fått fast track?
Veldig grønn på dette.
FUN FACTS
Den regulatoriske hendelseforløp for Copanlisib:
For follicular lymphoma, the FDA awarded copanlisib orphan drug status in February 2015 and fast track designation in February 2016.[5]. The NDA for follicular lymphoma was granted priority review in May 2017.[6]
In September 2017, it received accelerated approval (FDA regulation 21 CFR Part 314 subpart H) for the treatment of adult patients experiencing relapsed follicular lymphoma who have received at least two prior systemic therapies. Further clinical trials are to be performed as a post-marketing requirement to verify the clinical benefit.[7]
Ref: Wikipedia
Eller for å oppsummere: Foreliggende guiding for Betalutin ser helt realistisk ut.
Ettersom selskapet opprettholder guiding om at første pasient i Paradigme blir behandlet i 1H 18, så kan vel en slik hyggelig melding treffe markedet når tid som helst.
Det synes som om vårt opphold i stillebeltet, som har vart siden 1H17 går mot slutten med raske skritt. Kan ikke si annet enn at man er lettet over at pinen snart er over.
Neimen, er du enda i NANO?
Usikker. Er ikke en indikator jeg er kjent med…
@Spot-On savner deg etter siste dagers eskapader. noen kommentarer til siste dagers utvikling?
Lurer også på hvor det er blitt av Spot… Han skulle vel logge litt av, så vidt jeg husker. Han har vel hatt en bra dag i dag, han også.
I mellomtiden har jeg registrert at meldingen om fast track for Betalutin har blitt plukket opp internasjonalt.
Blant de mer forseggjorte artiklene, se her
Fra FDA om hva fast track designation betyr. Nano har plukka ned en vanskelig ball!
https://www.fda.gov/ForPatients/Approvals/Fast/ucm405399.htm
Ikke sant!
Jeg blir litt våt i…øyekroken, la oss gå for øyekroken
Har lest denne flere ganger før, men nå når “vi” har fått FT så er det jaggu flott å repetere litt!
Vil tro og håpe resten av 2018 vil få Nano tilbake til gamle høyder (og kanskje over?)
mens jeg tror 2019 blir et enda mer spennende år, har større tro på både partneravtale og oppkjøp innen da enn noen ganger før.
For en gavepakke å kunne kjøpe på 50-tallet enda! Skattepengene kommer kanskje for sent til å handle på dette nivået, men who knows?