Valgte å selge alt mellom 61 og 62. Vi får se om det var lurt
Gratulerer med gladmelding!
Kanskje ikke det som betyr mest på kort sikt(hadde trodd det skulle være det), men Archer-1 er utrolig potent, så fortgang der vil bli meget verdifullt! Bare å holde seg fast. FPD i anmarsj og forventet i rute fra Renoldi i går jamnfør podcasten til Radforsk. =)
Glad jeg ikke har turt å trade =)
Argh… tenk om vi fikk denne meldingen i går og meldingen i går i dag. Tror vi lett hadde knust forbi 65 da. Må snakke med IR om rekkefølgen i rakettene. Juice’n blir oppbrukt fort i dette markedet som ikke har peiling på biotek!
Jeg sliter lite med svake nerver, har kun Nano i portisen
O what a beautiful Naaaanooooweek!
Langsikt helt gull. Jeg er med. Synes desverre kursen er megaseig her sånn på kortsikt.
Ja, noe flaks må en ha når ETH går i dass
Det skal behandles ca 20 pasienter i Archer-1, kan ikke se at det har vært kjent før? Det var færre pasienter enn hva jeg hadde sett for meg, og med Kolstad som “sjefsinnkaster” tenker jeg det bør gå rimelig greit.
Med tanke på alle de positive meldingene som har kommet de siste ukene er jeg overrasket over den svake effekten dette har hatt på kursutviklingen. Man får trøste seg med at de fundamentale brikkene faller på plass én etter én, og at dette vil gjenspeile seg i kursen utover høsten.
Kan en mulig forklaring være at det kommer en emisjon allerede når FPD kommer. Og at det er klarlagt allerede og at de som er invitert inn kjemper med nebb og klør for å holde den så lav som mulig ?
Dette tetter seg til og igjen skjenkes aksjonærene juice. Nesten så man blir bekymret for hva man skal gjøre i høst?
Intromusikk Elton Johns ‘‘Rocket Man’’ dedikert til @Oilimp.
Fremdeles mye juice igjen i denne appelsinen.
2016 = ATH med lite juice
2018 = 61 kr med masse juice
Seriøst. Folk her inne er våkne, markedet sover. Vi har fått godkjent begge studiene OG vi har fått fast track, alt i løpet av veldig kort tid! Hallo!
#rivermegihåret
triggere fremover:
I morgen: Ny CEO på plass
fredag: First pasient dosed
Fy får en god ledelse om dagen. Var borte fra aksjen et halvt år, men kom inn igjen forrige uke. deilig timing. LONG all the way nå!
Vel, da er Archer-1 godkjent for innrullering og Kolstad kan vippse inn de neste 2. linje-pasientene med follikulært lymfom. Det er snakk om 20 pasienter som har fått 1 tidligere behandling.
Archer-1 er en kombinasjon med standard of care innen indikasjonen, og kombinasjonen Betalutin + Rituximab har i mus vist fantastiske resultater.
Med track recorden til Kolstad vet vi at dette kommer til å gå relativt kjapt.
Dette blir jævlig spennende!
Hmm. Hmm. Men disse trenger ikke være R/R saintja?
Siden det er ‘dose-finding’ studie kreves det kanskje en rolig rekruttering i starten av etiske årsaker?
Vet ikke hvordan det blir når Betalutin har så mange pasienter å vise til allerede, og Rituximab er særdeles vell-etablert. Men mener å huske at 1-3 pasienter først til 3 mnd avlesning før full fart?
Eller roter jeg nå? Er det dosefinding?
NANO bare:
Kan vi vente oss en oppdatering fra DNB nå?
Kommer nok nytt kursmål fra DnB og Patrik når kursen passerer 110kr, som er dagens kursmål.
Fan. Hadde jeg hatt lei kode før lunch hadde jeg fått med meg denne …argghhh
litt overrasket at det ikke er større utslag i kursen enn vi ser basert på de tre siste meldingen.
Vi venter jo som kjent på meldingen om FPD. Når denne meldingen kommer er Nano i gang med Fase2 og da åpner det dørene for en del fond som kan kjøpe seg inn. Er det riktig forstått? Da blir det jo plutselig mye kapital som får muligheten til å handle nano og er det dette vi trenger for å få et skikkelig løft mot gamle høyder?