Blir spennende å se nå 15:30 om det gikk med noen short aksjer for å holde kursen i sjakk i går.
Edit: ser rimelig stabil ut på synlig ihvertfall
supportersangen til nano
lukter det litt short inndekking her?
De dekket ikke igår. Tviler på at de dekker i dag. Det er nok en hedge mot en annen sektor og ikke relatert til det fundamentale.
#ignoretheshort
Den videoen var det rett og slett vondt å se på…
Http://newsweb.oslobors.no/search?category=&issuer=&fromDate=&toDate=&market=&messageTitle=Nano
Det er rett og slett vakkert og bedre skal det bli
Har vektet meg opp de siste dagene og har på tross av all oppgang redusert snittet mitt også. Sitter nå balls deep i Nano med snitt rundt 70, og har aldri følt meg mer komfortabel
Velkommen til klubb balls deep, noen av oss har sittet siden tidlig 2017, meg selv inkludert.
Blir mer og mer komfortabel med hver dag som går.
Noen av oss har sittet siden Oktober 2015
Verdensmester i tålmodighet
Skulle ønske jeg gikk all inn i 2015, da hadde jeg sluppet røde tall i over 1 år.
Før jul 2016 her… er vel snart i pluss igjen Kommer uansett til å sitte med både ned og opp igjen. Ser med enda større trygghet nå på hvilken vei dette går enn når jeg først gikk inn så kursen nå er meningsløs. Siste dagers meldinger er IKKE diskontert i kursen så denne kommer når tryggheten nå vender tilbake. Kudos til NANO gjengen for siste ukers meldinger. Det ligger mye arbeid bak dette.
Edit: Dessverre en elendig trader. Forsøkte meg litt og resultatet så langt 5% mindre aksjer så det utgår
Har aldri vært så sikker som nå. Jeg så et innlegg langt oppe hvor noen hadde lagt ut en artikkel om at 78% av selskapene som fikk FT, fikk godkjent søknad om marked approval ved første forsøk. Hvordan kan DNB forsvare likelihood til å være 50% da?
De skal kjøpe noen 100k aksjer før de sender inn saueflokken
(med kursmål >200)
Noen burde sende denne til DNB
2013 her Det som er litt spesielt er jo at aksjen ble omsatt på så høyt som 50,- i desember 2013. De hadde nok neppe sett for seg at det skulle ta så lang tid som det har gjort.
Det er helt sprøtt. Prisvurderingen i dag altså! De har levert hele veien, med unntak av møte med paragrafrytteren i REK. Nano var en av mine første aksjer. Kjøpte for 4000kr i okt 2015.Har over 10000 aksjer nå. Superfornøyd med Nano og gleder meg til det neste året
Gjorde meg en liten betraktning akkurat på det.
Høyeste close rett etter nyttår var ca 89, men så var det noen ting som skjedde som drepte markedets tillit til selskapet:
- De hadde allerede latt være å børsmelde ting som åpenbart burde vært børsmeldt, som abstracts og ansettelser. Dette er nå rettet opp.
- Avslag hos REK for seamless opplegg i paradigme.Dette er nå rettet opp.
- De leverte ikke på guiding. Dette er nå rettet opp.
- CEO ble latterligjort, eller latterliggjorde seg selv er vel rettere sagt. Dette er nå rettet opp.
Så da gjenstår det vel bare et par ting som trekker ned noen kroner:
A. De er noen måneder forsinket ift til plan
B. Forsinkelse gjør at finansiering er hakket mer strukket.
C. Vi vet ikke hvem ny CEO kommer til å være.
Summa summarum synes jeg selskapet per dags dato forsvarer en kurs mellom 78 og 86 uten noen som helst problemer. Om de får en lovende CEO, de kan påvise at rekruttering går som de håper, og resultatene på ASH er gode så mener jeg vi skal langt over 100.
Stille fra den Håkon fronten nå… Han leste visst aldri Buffets mest kjente sitat om aksjemarkedet om overføring av penger fra utålmodige til de tålmodige
Bedre å lese innleggene til noen som faktisk kan noe om Nano?
Ser du har gått samme traderskole som meg da holder meg unna den slags, blir heller å følge planen min om å sikre noe gevinst når vi en gang er rundt ATH, så blir resten å stå til de er på markedet og potensialet vises i kursen, eller til oppkjøp
Hm, hadde litt dårlig timing i dag. Satt og kikka på 57- tallet, og skulle plukke litt . Men så måtte jeg lage lunsj…
Og mens jeg prøver å lage den perfekte, myke eggerøre - med forsiktig innvendt gressløk -kommer TekBot med Nanos ferskeste rek- melding…
Plukka litt lell.
Deilig med meldinger og blå dager!
PS. Eggerøren ble også god.