5%? Smågutter. Jeg var rektor på den skolen.
Jeg holdt meg klokelig unna videre forsøk på den slags stunt etter sist vår/sommer.
Nå kjøper jeg når jeg har mulighet, og har solgt små kvanta ved behov, som til nytt bad her i februar.
Sikkert masse å tjene for de som mestrer trading, jeg er heller langsiktig
Stille? Er her jeg. Han fikk både like og emoji for den
Du kan kanskje slenge på at Nano har muligheten til å få PRIME-status av EMA på juicelisten din?
De nevnte vel denne muligheten på q2(?), og den kan som Fast Track-meldingen, komme som lyn fra klar himmel
Ikke akkurat Bulls-eye det der.
Første gang uten NANO siden tidlig 2015
Den er kjip. Men absolutt ikke for sent å ta skoene fatt heller, for alt jeg vet får du inngang under 61 ila uka.
Til neste gang skriv grønn Monster så er du spot on
Skal egentlig ikke klage har meget god gevinst på NANO
Ikke for å være festbrems altså, men litt moderasjon med tanke på evt nye lesere er på sin plass nå…
Hallelujastemningen hører hjemme på HO og det er fortsatt en lang vei å gå for Nano selv om den ene brikken etter den andre faller på plass i disse dager. Det ser veldig lovende ut, men litt tidlig å sprette champagnen. Kan fortsatt bli en seig høst 2018.
Det kan jo også bli en superhøst! Det er vanskelig å tenke worst case når alt går så til de grader på skinner.
Du skal være glad du ikke er på insiderchaten
Bettet mitt er seig høst. Men for de som skal stå løpet ut har det nada å si
Oversatte den med mobilen jeg
Betalutin, et follikulært lymfomedikament, mottok FDA Fast Track Designation
Original Sina Pharmaceutical News 2018-06-13
Nylig Nordic Nanovector kunngjorde at den amerikanske Food and Drug Administration (FDA) har Betalutin (177Lu-lilotomab satetraxetan) i fast-track utpekt for behandling av residiverende eller refraktær follikulært lymfom (FL) før systemisk behandling .
Selskapet CMO Lisa Rojkjaer Dr. kommenterte: "Vi er glade Betalutin få en rask vei til å angi begrunnelse Godkjenningen er basert på den første tilbakefall / ildfast lat non-Hodgkins lymfom Foreløpige sikkerhets- og effektdata hos pasienter med dette. en del av 37-01 studiemedisin LYMRIT, og understreket Betalutin disse pasientene kan bli et nytt behandlingsalternativ. vi vil nå fokusere på å teste PARADIGME CD20 ildfast FL på tredjelinjebehandling av pasienter, som er en det presserende behovet for nye behandlingsformer publikum, Nordic Nanovector ser frem til å samarbeide med FDA for å fremme utviklingen av Betalutin. "
PARADIGME er et globalt, randomisert fase 2b klinisk studie som sammenligner effekten av to betalutinregimer. Planen er å rekruttere 130 pasienter i 80-85 regioner i ca 20 land. Studien primære endepunkt var total responsrate (ORR) , sekundære endepunkt inkluderte responsvarighet (dor), progresjonsfrie overlevelse (PFS), total overlevelse (OS), sikkerhet og livskvalitet. De foreløpige effekt- og sikkerhetsdataene til PARADIGME vil bli utgitt i første halvdel av 2020.
Follikulært lymfom i verden står for non-Hodgkins lymfom (NHL) på 22% , som er den vanligste manifestasjon er smertefri lymfeknuter, typisk ytelse for multi-site lymfevev invasjonen, noen ganger opplagte lymfeknuter takle utvidelse. Hematologisk ekspert vurderte at en egnet biopsi er tilstrekkelig til å foreta en diagnose av follikulært lymfom. Follikulært lymfom er en av demest effektive ondartede svulstenefor kjemoterapi og strålebehandling . I tillegg kan spontan remisjon (men ofte midlertidig) forekomme hos ca 25% av pasientene. I dag er den globale medisinske etterspørselen etter ikke-Hodgkins lymfom ennå ikke oppfylt, og det forventes at 2024 markedsverdien vil være nær 20 milliarder dollar.
Nordisk Nanovector blod for å utvikle målrettet cancerterapi, som er den viktigste kliniske stadium medikamentkandidater Betalutin , som er en lav styrke med et radionuklid (lutetium-177) konjugert til å målrette tumormålsøking anti-CD37-antistoff av radionuklider Konjugater . CD37 er svært uttrykt i B-celle ikke-Hodgkins lymfom (NHL) og representerer et nytt terapeutisk mål.
Betalutin kan internaliseres i tumorcellene , og tillates å langvarig eksponering for kjernefysisk stråling, tumor destruksjon av cellulær DNA føre til dødsfall. I tillegg kan Betalutin også ødelegge omgivende tumorceller. Betalutin residiverende / refraktær follikulært lymfom (R / R FL) fra 37 til 01 Klinisk studie 1 / 2a av LYMRIT utstillings lovende effekt og toleranse, den nåværende er det medikament som nøkkel 2b Den kliniske studien PARADIGME er hovedsakelig rettet mot den tredje linjebehandlingen av standard FL- pasienter som er refraktære mot CD20-terapi (inkludert rituximab) . Nordic Nanovector planlegger å beholde markedsføringsrettigheter og aktivt delta i kommersialiseringen av Betalutin i kjernemarkedet.
I USA FDA narkotika registrerings forskrifter relativt sunn politikk for etablering av en alvorlig sykdom fire typer akselerert gjennomgang og godkjenningsprosedyrer , herunder fast-track, et gjennombrudd terapi, akselerert godkjenning og prioritert. Dette kan beskrives som kronen touch til FDA, for å fremme sårt tiltrengt klinisk legemiddelutvikling, bedre og raskere narkotika til markedet, spiller en viktig rolle i markedsføringen. Fast bestemt på å få tak i disse kvalifikasjonene, noe som betyr at narkotika i forskning og utvikling og FDA registreringsprosessen vil bli mer oppmerksomhet kan være relativt raske til å få FDA klarering til markedet kostnads- og tidsbesparelser i forskning og utvikling, og gi store økonomiske og sosiale fordeler. (Sina Pharmaceutical kompilert / Fan Dongdong)
Nordic Nanovector kunngjør Betalutin® har blitt bevilget Fast Track Designation i USA for follikulært lymfom
Oppkjøp fra Kina?
Takk, Hakon. Mye narkotika i den oversettelsen.
Google Translate?
Edit: Min kinesisk er heller ikke noe å skryte av.
Nano- belieber, kan du kinesisk?
Prøvde å lete litt i menyen, der men…
Er imponert over den jobben som nå gjøres i NANO; de jobber virkelig som et team og trykker til for å få fortgang i saksbehandling, godkjenninger og forhåpentligvis også pasientbehandling. Det hadde vært topp nå med first pasient dosed i paradigme og det er jeg overbevist om kommer nå innen 1 H.
FDA godkjennelsen er en kvalitetssikring som også teller positivt for innrulleringen til paradigme ( og Archer).
Håper ikke det er ennå mer halleluja der inne.
EDIT: Insider- delen var behagelig fornuftig og seriøst den tiden jeg var Insider.
Droppa ut av Insider- medlemskapet fordi jeg rett og slett har behov for å bruke mindre tid på fora som dette…
Men i disse dager er det en glede å følge med,
Jeg tenker ar det må være et mareritt å være konkurrenten til NANO i disse dager…
På dager som dette åpner jeg en 1989 Malvazia Madeira
Må pisse litt på baisserne som med stor iver har forfektet at kriseemisjon er rett rundt hjørnet, paradigme går til helvete og Archer studiet stenges før det er startet. Piss. Piss. Piss.
Kjøp NANO folkens! Snart er det for sent!