Du sier det selv, i disse dager er det en glede å følge med. Det betyr ikke at det er hallelujastemning til en hver tid her inne.
[quote=“F-Tosca, post:5050, topic:8102”]
Nano- belieber, kan du kinesisk?
Absolutt ikke. Men det er flott at meldingen også plukkes opp i Kina og andre steder. Har gjennom jobb tilgang på en internasjonal nyhetstjeneste som viser at meldingene siste to døgn er godt spredt, både i tradisjonelle medier og i sosiale medier.
Absolutt enig! Prøver bare å surre frem en engelsk versjon av nettsiden du lenket til.
Uten hell foreløbig. Stoler ikke på GT.
Halleluja stemning…det har nærmest vært gravøl og requiem her siden juletider! Så når det kommer et par tre positive meldinger må man få lov til å juble litt.
Er vel antagelig ikke noe annet enn en av disse uendelige sitene som driver og aggregerer børsmeldinger.
Om det ikke er en redaksjonell artikkel skrevet av en journalist kan du stort sett bare se bort i fra det.
Husk at det var hackere fra Kina som brøt seg inn hos Helse Sør-Øst…
Ser ut som et navn dette, kanskje?[quote=“Hakon, post:5048, topic:8102”]
(Sina Pharmaceutical kompilert / Fan Dongdong)
[/quote]
Fy f… jeg dør av latter her - det var tidenes. #mademyday bruh!
Det spørs om Adis Insight er korrekt oppdatert.
På Cinical Trials står det recruiting datert 4/6.
Recruitment Status : Recruiting
First Posted : February 21, 2013
Last Update Posted : June 4, 2018
See Contacts and Locations
fant denne. “Bergen recruiting”. får vi FPD i Bergen da?
https://www.patientslikeme.com/clinical_trials/NCT01796171-Radioimmunotherapy-Lu-177-Phase-I-study-Phase-II-study-Betalutin . kan ikke se at clinical trials og denne hjemmesiden samsvarer helt.
Også fremkommer det at universitet i Bergen er en samarbeidspartner på hjemmesiden til nano. http://www.nordicnanovector.com/our-company/research-partners
ny spennende dag i vente.
“Trondheim og Oslo recruiting” også gitt… gikk litt fort her …
Noe sier meg at FPD kommer i dag eller i morgen. En Nanomelding kommer sjeldent alene, og det er ikke tilfeldig at vi har fått flere på rad de siste dagene.
Streaken må jo ende en plass
Den 5.Juni skriver VG om BergenBio og deres pille som kan hindre spesielt aggressive kreftformer fra å spre seg.
Hva er det som er så spessielt med BergenBio som ikke NordicNanovector har, som får en stor spalte i VG.??
Her er artikkelen.
Er på tide VG kanskje også nevner NordicNanovector og deres tilsynelatende Fantastiske medisin Betalutin…?
400 algoen drar nedover idag også.
Sto ikke noe om FTD på gov, sist oppdatert 4: juni da jeg sjekka.
Ad insigt har 18. Juni og FTD.
Takk!
Er jo den som skal presenteres på AACR i Boston.
Men presentasjonen i Stockholm kommer i morgen.
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that it will present a poster describing a preclinical analysis of genetic factors that correlate with the responsiveness of non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) cell lines to Betalutin® (177Lu-lilotomab satetraxetan) at the 23rd annual meeting of the European Hematology Association (EHA) (Stockholm, Sweden, 14-17 June). This preclinical study highlights the generally promising activity of Betalutin® against diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) cell lines.
The abstract is available online (click here) and the poster will be available on the company’s website at: www.nordicnanovector.com following the presentation on 15 June.
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that a poster reporting the ability of Betalutin® (177Lu-lilotomab satetraxetan) to reverse resistance to anti-CD20 treatment in non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) cell lines will be presented at the inaugural AACR International Meeting: Advances in Malignant Lymphoma (22-26 June, Boston, MA, USA).
Det kan se ut som om det brygger opp til noe rundt DLBCL. Hvorfor har ikke jeg fått med meg denne? Hvor har denne vært meldt?