Tyrion med fin oppsummering av Nano på HO
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2434675
Kult. Måtte det gi biotekaksjene på OSE et tupp oppover, også😉
Hei,
Gitt at Nano holder guidingen på Archer-1, og vi får FPD her i 2H18, når kan vi forvente første readout?
De har vel ikke sagt noe om det enda som jeg har sett, men hvis de doserer pasienter før jul så har de vel en del data i løpet av H1-19, som de kanskje kan presentere juni neste år? Lugano da vel?
Det snakkes mye om ATH på verdens børser og at det er sannsynlighet for en (stor) korreksjon i 2019. Hva vil skje med NANO-kursen om vi får en stor korreksjon neste år? Mange titalls prosent ned? Kan vi glemme et evt. oppkjøp? Vil NANO få problemer med å hente inn frisk kapital om de får bruk for det i løpet av 2019?
Hilsen bekymret NANO-investor.
Vel hvis en korreksjon skulle inntreffe, er det ikke sånn at den faller 90% på en dag. Korreksjoner varer gjerne over lengre tid og man vil gjerne se en prosentvis nedgang. Så du kan jo selge deg ut på dagen for å minske fallet.
Tar jeg feil, hvis jeg sier at biotek er mindre sårbare for generelle konjunktursvingninger?
På de verste røde dagene i historien har jo kursene gjerne falt med 10-20 % (eller mer), så ikke like enkelt å selge den dagen det faller. Ikke nødvendigvis det smarteste heller.
Akkurat dette har du spurt om en gang før:)
Da har jeg benyttet de siste dagene til å kjøpe ytterligere 10.000 aksjer til snitt kurs rett under 60.00.
De som følger med vil se at dette er min tredje fine handel siden 47-nivået.
Et tydelig signal om hvor jeg mener vi er på vei og at jeg nå er hellig overbevist om at risikoen knyttet til NANO som investeringsobjekt er betydelig redusert.
Så får vi se om der blir 3-strikes in a row og Spot-On på timingen av også dette kjøpet.
Hehe. Lov å skylde på småbarnståka?
Betyr vel bare at bekymringen er der fortsatt. Mulig det er tegn på at jeg er litt vel fullastet i NANO akkurat nå. Kanskje på tide å de-riske porteføljen litt. Venter bare på én positiv melding til som kan ta kursen bare litt høyere opp.
Er du bekymret så bør du selge. Du blir da fri for denne bekymring.
Du får nesten forklare dette for meg.
Du venter på en positiv melding som løfter kursen, slik at du kan selge litt og derved de-riske?
En slik positiv melding som hever kursen og beskriver en positiv hendelse er vel de-risking i deg selv? Bare kursstigning er en god de-risking.
Amatørenes aften er gjerne komplett når man selger aksjer med positivt moment og fin stigning. En oppgang varer som kjent gjerne lenger enn forventet!(…og motsatt).
Med mindre du ønsker ta pengene helt av børs-bordet og sette de i banken. Da har det noe for seg…men å selge NANO og investere i andre aksjer…pføy…
Uten å bli livsfarlig vil jeg si at det neste halve året sannsynligvis ikke er tidspunktet å selge Nordic Nanovector på…
Jeg prøver å lære meg tålmodighet. Jeg har ennå noe igjen før jeg er der hvor jeg kan være komfortabelt tålmodig.
Ja, virker som det komme mange fine kursdrivende meldinger dette året. Er jo det vi alle håper på.
Det er nok kjernen i der hvor jeg (litt for ofte!) trår galt og er nok koblet til min ikke særlig velutviklede tålmodighet.
mlande med fin graving på ho:
Innlegg av: mlande (21.06.18 12:17 ), lest 185 ganger
Ticker: NANO
16 Rituximab biosimilars i utvikling - bra for Betalutin
Det har vært noe diskusjon om Rituximab, patentutløp og kopimedisiner. Ifølge siste utgave av Blood Journal er det hele 16 biosimilars under utvikling:
“With the success of the anti-CD20 mAb rituximab in treating B-cell disorders from
lymphoma through rheumatoid arthritis, anti-CD20 mAbs are now big business with as many as 16 biosimilars in clinical development.”
Alle disse vil sannsynligvis fungerer bedre kombinert med Betalutins oppregulering av CD20.
Kilde: http://www.bloodjournal.org/content/bloodjournal/118/2/219.full.pdf?sso-checked=true
Jeg vist at det var flere, men ikke så mange som 16. Du kan vel i utgangspunktet sette alle 16 opp som aktuelle kandidater for samarbeid/oppkjøp