Igjen, jeg har sett varianter av innlegget 100 ganger før. Jeg er positiv som fy, men å tro dette treet vokser så fort som noen fantaserer er ikke realistisk.
Veldig pessimistisk, REK = 25%, FASTTRACK = 10%… OPPSTART BEKREFTET PIVOTAL =??? Bør være verdt mer enn de to foregående…
Denne meldingen er fantastisk å få på guidet tid da den sannsynliggjør scenarioet NANO har satt om avlesning første halvdel av 2020. Viktigheten av at de fikk ballen i gang nå kan ikke understrekes nok. Har man tro på det kliniske teamet til NANO vet man nå at de statistisk har god sjanse til å nå målet om avlesning tidlig i H1 2020.
Dette er en “derisk” av dimensjoner som større aktører nok har ventet på for å gå inn.
NANO er nå i mine øyne veldig underpriset i forhold til hva de har igjen og hvor attraktive de er.
Nå, første pasient i ARCHER-1!
Da er bordet dekket for ny CEO. Fast track på stell, tre studier er startet/godkjent, fantastiske data så langt, triggerhimmelen utover 2H, brukbar pengesekk.
NANO burde meldt FPD i løpet av handelsdagen og ikke ventet til stengetid.Det var info i markedet om FPD. Virket som de fikk litt “kjeft” for å melde REK-godkjennelsen i åpningstiden, men det var nok mest fair.
Syns det er helt greit. Nå kan alle ta innover seg det fundamentale etter middagen og dra frem kruttsekken til bjella ringer i morgen.
Det er verdt enormt i det langsiktige løp. De som skjønner det er vinnerne. Ingen AA/CMA uten pasienter.
Kommer større Fond inn på eiersiden nå, så kan det bli et løft i kursen, de vil jo binde opp frie aksjer som for tiden sirkulerer.
Og som vi ser, så skal det jo ikke store kjøpsandelen til før at kursen gjør kraftige byks nordover.
Men den som har lever får se.
Veldig godt poeng Kennyxr, Flesteparten av fond kan ikke investere før FPD i fase 2. Nå er det fritt frem. Nå blir det snart Accelerated Approval også. Ekstrem risiko å ikke være inne. Synes synd på dem som solgte seg ut på lave kurser. Veldig mye retails om nå er ute.
Greit nok.
Men kom ikke å si at ikke gjerdesitterene har hatt nok av tid
Men hvis vi åpner på 60-tallet i morgen har de allikevel hatt en «free-ride».
Det mest rettferdige hadde selvsagt vært om vi åpnet på 80+
Shorten kommer jo til å bli desperat i morgen. Spørs om den klarer å lure nok folk til å selge. Er nok noen som er dumme nok til å selge på første dipp i morgen som kommer ved 9.15-tiden…
Positivt, men dog ikke overraskende. Ledelsen har jo for kun et par uker siden sagt at FPD skjer i 1H18. Og så kort tid før vi tipper inn i 2H18 burde de nok ha stålkontroll på om det ville skje. Så slik sett har dagens meddelelse vært kjent i markedet en tid.
Men at kursen får seg en opptur på åpningen i morgen, det tviler jeg ikke på. Men ut fra det som har skjedd på de to tre siste meldingene, så skyter kursen opp, for deretter å roe seg kraftig ned igjen. Noe jeg finner merkelig all den tid NANO ble handlet friskt på over kr 100,- høsten 2016. Og sant og si har det skjedd veldig mye positivt med NANO siden den gangen og caset er utvilsomt kraftig de-risket.
Blir spennende å se neste kurs-target fra DNB, uten at det betyr all verden.
Skal no klemme til med 20-30k til i morgen om den åpner på 60 tallet, hjelpe til med stort press.
Har du fått feriepenger?
Godt å våkne til sånt her etter en liten middagslur
Nå er de virkelig ln track igjen, det burde betrygge markedet, det betrygger hvertfall meg enda mer.
Spennende å se om det kommer større fond inn på dette stadiet, vil tro mange vil inn nå.
Bare å glede seg til fortsettelsen!
Markedet har jo priset inn 10% sannsynlighet for at FPD kom før sommeren…
Londonmannen
Nei, det er ikke overraskende.
Men det er mange som ikke følger selskapet så tett som endel av oss. For disse vil dette utvilsomt være attraktivt at de kan stole på ledelsen og guiding. Dette veier mer enn LOA ser det ut som.
Hadde ikke meldingen kommet før 1 juli hadde vi stått i samme suppa som tidligere i år. Null tillit.
Nå kan vi i stedet begynne å se fram til Archer1 og ikke minst resultater på 20/100.
Glem heller ikke at vi har Humalutin som en het potet for BP i bakhånd
Forskjell på dette og “previously presented”.
La merke til dette selv. En spennende setning!
Gratulerer folkens! Så kan man spørre som @anon21766851 om dette er nok for å få oss opp over 70 kr. Personlig synes jeg kursen burde være over 100 med alle disse meldingene samlet men markedet bestemmer. I verste fall får noen kjøpt Nano fremdeles billig i morgen. Jeg har desverre ikke mer å handle for