Hvis siste rest av retail som fortsatt sitter med aksjen vil selge på under 70 kroner, så gjerne for meg. Vurderer å selge 2-3% av aksjene mine hvis den passerer 120 kroner i morgen.
Nano er billigere på 70 i morgen, enn den var på 60 i dag.
Hvis siste rest av retail som fortsatt sitter med aksjen vil selge på under 70 kroner, så gjerne for meg. Vurderer å selge 2-3% av aksjene mine hvis den passerer 120 kroner i morgen.
Nano er billigere på 70 i morgen, enn den var på 60 i dag.
Tipper forøvrig at ny CEO også er rett rundt hjørnet. Kanskje @Spot-On har noen formening om dette, ettersom han begynner å få en latterlig bra track record!
Du får se neste gang jeg poster at jeg har kjøpt - og være litt rask på labben selv
Veldig viktig forskjell på ordlyden. Godt sett.
Nei, men eg har intra kreditt:joy:
Pokker heller, det er ikke veldig ofte jeg treffer på kort sikt men å komme seg inn under 60 denne uka etter å ha vært ute over tre måneder… Vel vel, klappe seg selv på skulderen litt
Hvordan tolker du dette?
Tolker det som første hint om at dataene som enda ikke er publisert, og da i særdeleshet 20/100 pasientene fra Arm 4 Fase 2 er gode.
Dersom disse pasientene hadde vist dårlig respons ville det naturlige ordvalget vært “presented data” etc.
Helt enig!
Jeg tenker at neste viktige trigger vil være annonsering av sentere i USA som skal delta i Paradigme. I og med at USA er dert viktigste markedet tror jeg dette vil være svært viktig
Lisa sa på presentasjonen at sentere i USA ville åpne ca “midyear” så vidt jeg husker.
Burde dratt oftere på XXL og shoppet friluftsutstyr…
Kommet hjem og leser gode nyheter
Gratulerer alle trofaste Nano investorer! Gledens dag for pasienter som skal bli behandlet og oss som medeiere i ett selskap som er on track!
Ikke for å være festbrems her, men er det ikke resultatet som er aller viktigst, altså hvordan pasienten reagerer? Eller er jeg helt ute og sykler
Handler vel litt om delmål på veien. Mer og mer sannsynlig med godkjennelse. Dette har blitt en viktig checkoff på veien etter REKfadesen.
Vi har vel også fått en viss pekepinn på hvilke resultater Paradigme vil gi ved at man sålangt har fått effektdata på 32 pasienter som har omtrent samme inklusjonskriterier som i Paradigme. (66% ORR, 25% CR)
Tviler på at disse tallene plutselig skal bli markant dårligere
Ok, men hvis jeg forstår det riktig vil det knytte seg stor spenning til hvor gode resultatene blir uansett ? Kommer de inn bra så snakker vi virkelig butikk ?
En nydelig melding fra Nano.
I etterpåklokskapens lys skulle jeg ønske jeg var like tøff som Spot. Der han kjøpte kasser, kjøpte jeg med liten hånd. Etterpå med fingre som var mulig å avse.
Handlet med et par fingre i dag, også. Litt inspirert av fotballkampen mellom Danmark og Australia.
Godt at Nano leverer som de guider!