Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jepp. Vil være enorm spenning til tallene, og om de får tilsvarende resultat som nå, eller bedre vil vi virkelig snakke butikk

Når regner man med at resultatene vil komme?

1H 2020 guides det på.

Ok, hvor lenge varer selve trialen?

1 Like

Jepp, og det er egentlig ganske kort tid.

I tillegg kommer det fullstendige resultater fra 77 pasienter fra fase 1/2 til jul i år.

Fase 1/2 dataen bli MEGET spennende. Da får vi “alt” av opplysning:)

Fase 2 avlesning først H12020 er også smart. Interim avlesning har vist seg å være misvisende grunnet populasjon og imunologisk effekt.

Neste trigger er da til jul? Ikke noe børsmeldinger før det som er ventet (som den i dag)?

Hehe, joda. Det er flust.

Neste børsmelding blir CEO. Og så tipper jeg Nano for alvor også er under lupen til store fond og BP nå. En ting er sikkert, kursen er ikke på 60 tallet til jul :wink:

FPD Archer i løpet av relativt kort tid, CEO er den store triggeren men det kan ta lengre tid (håper på kort tid!)

De har meldt godkendelse af REK til at starte i Norge, men har de de øvrige godkendelser?

Lærer mye her, stor takk til dere

1 Like

Nordic Nanovector has now received all necessary approvals to begin Archer-1 in Norway and will commence start-up activities immediately.

Dette kan gå mye raskere enn vi tror også. Kolstad er godt kjent med både Betalutin og rituximab og kan ha pasienter i samtaler allerede nå.

6 Likes

Jeg er spent på hvorvidt denne første pasienten kom fra Norge eller utlandet. Det får vi sikkert aldri vite.

2 Likes

Tenkte på det samme, men foreløpig er Norway not recruiting på clinicaltrials.gov Dersom den er oppdatert så skal FPD ha vært i utlandet - noe jeg ser på som positivt.
Edit: bør linke riktig :slight_smile:

Jeg tenker også at første pasient ikke kom fra Norge. Ser vi for oss updates på rekrutteringstakten på Q-rapporter fremover?

De har 30 dager på seg til å oppdatere clinicaltrials… Kan godt være Norge

2 Likes

…ah ok, takk for info

Du kan finne bekreftelsen hvis du ser på CMD hvor Lisa sier klart ja til forespørsel av analytiker om de har disse 30 dagene på seg…

1 Like

Vi får vite antall åpne sentre. Det er jo noe.