Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Til det knytter det spenning tror jeg. Jeg tror, med strek under tror at vi vil få det, mtp at man trenger litt kurspleie samt at ny IR virker å ha lagt godt om på tidligere policy. Uansett har vi jo mange godbiter i vente utover høsten :star_struck:

1 Like

Er lov å lese seg opp selv også. Just saying.

1 Like

Mistenker to algoer som holdt kursen nede så godt de kunne idag. 400 og 750. Noen som la merke til det samme? Vil jo vise seg i morgen om det fortsettes.

Når man driver å leker med tall!!
Hvor mange % av selskapet tenker dere større fond kan komme til å legge beslag på?
Som nevnt tidligere ligger vel top 50 på ca 40% av aksjene.

1 Like

Hyggelig melding i ettermiddag.

Noen mener det kan komme Accelerated approval nå som fast track er innvilget.
Er det noen her som har meninger om det?. Eventuelt når vi kan forvente det?

Av triggere må man ikke glemme samarbeidsavtale med BP.

1 Like

Kenn:

Topp 20 har ca 40% av aksjene, ikke topp 50.

Litt kjapp på edb`n

Jøsses, en positiv settning og to om Nano i morgendagens FA.

6 Likes

Gratulerer med nok en gladnyhet =]
Inntog av eventuelle fond er nok en prosess som tar tid, så ser ikke bort fra blåe måneder i møte. PCIB brukte ganske mange uker på sin reprising.

4 Likes

Nesten som slike meldinger ikke er tilfeldig fra et selskap som har styrket “healt-cap” analytikerne.

Jeg er notorisk konspiratorisk på meldinger fra analytikere.

3 Likes

Har du side 2 også?

Det lurer jeg også på. Men vi har jo Bente Kirkeby. En av de første som fikk - og testa - Betalutin. Og som fremdeles lever.
Poster link. Igjen.

2 Likes

Bra at FA skriver en snutt, men norsk biotech får alt for lite dekning i riksmedia. Vaccibody fikk en forside i VG forleden, men det er stort sett unntaket.

Finansmedia er stort sett bare opptatt av olje og shipping.

Biotech er Norges nye olje!

Morgendagen blir spennende, ser mange forventer en tidlig topp og så dalende utover dagen. Hvis alle forventer det, blir det kanskje motsatt. Vi får se.

1 Like

Fantastisk, men i artikkelen om Bente skrives det på slutten "Nå gleder hun seg over at medisinen hun har prøvd ut, nå er i bruk både i England og de andre nordiske landene.

Det skjønner jeg ikke helt…?

Artikkelen er fra 2016. Og det er ikke den første artikkelen som er skrevet om henne.
Kanskje tenke litt høyt?
Hvis du er dødssyk, og får tilbud om eksprimentell behandling, hva ville du ha gjort?

Det var allerede mulig for noen tiår siden å samtykke til eksprimentell behandling om du hadde NHL. Noen ganger funka det, andre ganger ikke.

Testes ut
Journalister slurver som regel ganske mye.

Og her er artikkelen om BK fra 2014…
Utprøvende behandling, dvs testing
https://kreftkamp.no/jeg-far-utprovende-behandling/

Artikler fra 2014 og 2016…trist at prosessen frem til medisin virker å være så tung og lang.

Tar ca 10 år.
Vi er på oppløpssiden :slight_smile:
Hold ut!

2 Likes

Det hadde vært trist om markedet flommet over av nye utestede medisiner som hadde fullt av uventede bivirkninger

8 Likes