Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ja jeg vil tro det er vanskeligere å rekrutere pasienter på første dose i en studie, enn etter at doseesklaring har startet.

Ikke pga at safetydata ikke finnes.
Heller at for opplyste leger med et snev moral; Ikke vil anbefale det til noen som har alternativer med dokumentert effekt.
Phase 1 cohort 1 er jo i praksis ofte en dose satt lavere enn hva eierne/produsentene vil anta gir nok effekt,hvor fokus er å ikke få DLT o.l.

Og om legen ikke er av den typen, så må også pasienten og pårørende være uopplyst for å havne i phase 1 kohort 1 i studier, om det finnes alternativer.

Så kanskje 15mbq for denne studien går fortere ang rekrutering enn for 10.
Jeg har jo ment lenge at Paradigme rekrutering vil gå endel fortere post Ash 2018 ved dokumentert og presentert relativt god effekt.
Så jeg kan jo ikke si meg uenig at økt rekruteringstakt i mindre grad, kan slå inn for DLBCL også, etter «formalitetsdosen» er unnagjort.

Jeg er enig i at Bravo gjorde en meget presentasjon. Costa pøvet å få inn amerikanske investorer, men lykkes ikke. Amerikanske invesrtorer er mer risikovillige enn europeiske, samtidig som de krever detaljert informasjon fra.
Med AA fra FDA og med en CEO,Bravo, som hatt rettete emisjoner mot amerikanske investorer tror jeg at Bravo også vil lykkes med Nano. Husk også at han fikk sitt forrigfe selskap notert på amerikanslke børs,

Spørsmålet er videre hvor mye kapital trenger Nano for å kunne påbegynne salg forutsatt FDA godkjennelse av Paradigmene feks i en periode fra H2 2020 til H2 2022?
I tillegg trenger de penger for å kunne finansiere ARCHER- 1 og DCBL.
50 millioner dollar? Dette er lommerusk for stpre amerikanske fond. Kursen bø imidlertid være minimum 100 kr før emisjon iverksettes.

Høres i grunn ut som et stadie hvor lån burde kunne være en løsning også om de vil løse det uten partner/ emisjon

Kan bli et ganske dyrt lån siden selskapet pr. dags dato ikke har inntekt. Eventuelle kreditorer vil jo hedge risken med å låne ut penger til et slikt selskap vil jeg tro?

Nå sa de de har penger til readout, så i mine øyne er en emisjon mest sannsynlig i forbindelse med dette. Kursen vil nok være mye høyere når vi kommer så langt pga. forventninger og en eventuell emisjon, gitt gode resultater, bør være 0 stress å fylle opp.

Tja, i statene ser man at en del biotechs bruker lånefinansiering, men det er relativt kostbart, og de selskapene har ofte veldig mye høyere marketcap og bredere pipeline enn nano.

Tar diskusjonen her. Det er en god del snadder på insidertrådene da. Aksjonærlister, diskusjon om det fundamentale som er ganske så spisset og TA. For min del blir det mindre å lese gjennom når jeg bare følger de trådene. Faren er jo at man da går glipp av noe som kanskje er verdifullt i de åpne trådene.

Det er mye å følge med på. Dess flere som følger med - og deler - dess mindre går man glipp av.
Men aksjekursen ser ut til å ta seg en tur inn i skyggen igjen. Når det egentlig er soloppgang.

Er det bare jeg som husker at Lisa på pres. 5. april sa at det vil komme some DLBCL results early in the autumn?
Men sa hun ikke nå på Q2 noe om beginning of september (men tror ikke det gjaldt dlbcl)?

https://seekingalpha.com/news/3385745-yescarta-receives-marketing-authorization-europe-treatment-relapsed-refractory-dlbcl-pmbcl

Første CAR-T inn mot DLBCL og PMBCL godkjent i Europa.

1 Like

Fantastiske nyheter! Har vel hatt vill effekt i DLBCL så langt også. Gratulerer til de syke!

1 Like

Hva tenker man om fpd i archer-1? Blir september litt tidlig?

Ikke umulig det, da er det vel drøye 3 mnd siden godkjenning i Norge?
Og med Kolstad på laget, som er stor i feltet her på bjerget så tipper jeg det går så raskt det kan gå.

1 Like

Man kan helt realistisk gjette på det. Det var noe med Bravo da han hintet til Lisa om at det kunne kom nå snart.

@diffish nevnte ikke han dette i to omganger?

Om man hører hvordan Bravo ordlegger seg om ARCHER-1 så spørs det:

Sitat fra Q2-presentasjon

“But I think that now that we have the trial up and running, we will hopefull hit our milestone, which is to recruit the first patient before the end of the year”

Så han håper at de får det til i løpet av året. Men det er selvfølgelig bedre enn “any day now”

1 Like

Han nevnte FDP Archer-1 en gang mot slutten også.

Har ikke sitatet her, men det var et eller annet med: “Before the end of the year, maybe sooner Lisa?”

Ja, kom til det punktet i presentasjonen nå :smiley:. Sier med et smil at han håper det skjer raskere. Peker retning Lisa.

Så det kan skje imorra, i september, i Q4, eller det kan være at det ikke skjer før neste år. (“hopefully” er ikke en garanti for i år, men man må nesten regne med at de klarer å følge guidingen)

Og han definerer også presentasjonen ved ASH 2018 som “final presentation” av LYMRIT 37-01-data. Altså at det som presenteres i desember er den siste oppdateringen som kommer fra denne studien.

Er vel kun den meldingen og muligens ny styreformann som kan komme før abstract i november?

1 Like

Det er kun dette vi forventer kan komme i forkant av abstract ja. Noe som vel kan være litt av grunnen til fallet i kursen etter presentasjonen. Men så kan det dukke opp ny forskning, nye patenter etc som, om så det kanskje ikke børsmeldes, kan være spennende lesing og med på å øke verdien til selskapet.

Det blir spennende å se neste ukes aksjonærlister hvor vi får se hvilke endringer som har blitt utført fra torsdag til denne ukas onsdag. Vil tro det har skjedd en del endringer.

Eventuelt BTD fra FDA, Prime i Europa, partneravtale etc? I varierende sannsynlighetsgrad da.
Tror det er mer sannsynlig med BTD og Prime enn partneravtale de neste månedene, men hvor sannsynlig det er kan man jo diskutere til man blir blå i ansiktet :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ting kommer når det kommer.

1 Like

Alle var vel klar over at d ikke kom noe spesiell ny info på Q2. At kursen nå synker tilbake er helt naturlig så lenge det stort sett er tradere og shortere som holder aktiviteten oppe.

Jeg tror vi får FPD i Archer langt tidligere en slutten av året. Det kan komme hvor tid som helst. Bravo hadde ikke sagt d han gjorde på slutten hvis d ikke var noe i det. Får håpe han ikke har et snev av Costa gen i seg for da vet man aldri.

TTT men enden blir bra.
Lurer på om det kan komme noe info fra de studiene Nano driver med sammarbeidspartnerne sine. Tenker på det som har med Laukemi å gjøre. Vært helt stille rundt disse sammarbeidene.

I mens sitter jeg godt på aksjene mine og har akkumulert litt i sommer på +/- 48 tallet.
Jeg selger ikke en eneste aksjer før jeg kan ta på meg gullbuksene en gang i slutten av 2019 - begynnelsen av 2020.

3 Likes