Det var sikkert andre medisiner på markedet når Copansilib kom også. Skjønner ikke hvorfor mange maser så vanvittig med at diverse andre selskaper har markedsandeler osv…
Blir resultatene fra Archer-1 og Paradigme så bra som vi har grunn til å tro så vil de ta markedsandeler fra de eksisterende uansett. Slik det ser ut nå med behandlingsregimet og det vi vet så vil svært mange bytte ut de andre med Nano sine produkter.
Hvem vil vel forsyne sine pasienter med produkter som gir større sjanse for å ikke lykkes (jfr CR og ORR og ikke minst Dor)???
Hvis jeg var pasient og ble gitt noe som ikke hadde den “sjansen for å lykkes” scoren som Betalutin har pr d vi vet i dag, ja da hadde jeg blir sittende forbanna. Den sjansen tror jeg ikke legene er villig til å ta og dermed vil de benytte seg i stor grad av den medisinen som i utgangspunktet gir sjansen for best resultat.
Verden går fremover folkens, men at verden ikke vil bedras sier jeg ikke.
Mr Cinzani som er verden mest betydningsfulle professor i sparring rundt medisinutvikling vet nok hva han snakker om. Om dere ikke har fått det med så sier han at Betalutin ser ut for å bli den mest betydningsfulle behandlingsmedisin før NHL i årene som kommer. Pr i dag eksisterer d ingen reel trussel mot Betalutin som han vet om, og han vet det meste om hva som rører seg.
Ikke er det slik heller at en medisin kan dukke opp som troll av eske. Det tar laaangt tid å utvikle en medisin.
Dette går veien.