Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Se @Mml sitt innlegg over. Både 70 og 100 er mulig. For en trader er det et drømmescenario for det blir ekstremt volatilt, og det skal jeg prøve utnytte så godt jeg kan. Det jeg sitter langsiktig med kommer jeg til å fortsette å sitte langsiktig med, og er jeg heldig, kan noe av det jeg trader med gå inn i den langsiktige potten.

Det viktigste du kan gjøre nå, er å lage deg en gameplan slik at du ikke agerer emosjonelt i morgen fordi du ser det åpner opp eller ned 10% :wink:

1 Like

mDOR fra 13,3 til 9 : nedgang på 32%

CR opp fra 24% til 28% på begge armer: oppgang på 4 prosentpoeng eller 14%.

eneste er: CR kan ikke gå ned, men mDOR kan/vil fremdeles gå opp.

14 Likes

Ser den. Normalt er det først masse frem og tilbake og så etter en liten stund går det mot en felles forståelse/tolkning. Her virker det som det fortsatt er umulig å forstå om infoen blir tolket positivt eller negativt.

Noen som tørr spå omsetning i morgen? 150 mill? 200 mill?

Edit:
Anbefaler alle å bli med på conference call i morgen kl 08:00

1 Like

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/poster-aacr%202018-boston-usa.pdf

P=0.0001

Lover bra for ARCher1

FL, 37 totalt med ORR, median er pasient 19, i øyeblikket 9 mnd. Kan bli 12 mnd, ikke mer.
mnd 6: 11 tilbakefall
mnd 8: 1 tilbakefall
mnd 9: 5 tilbakefall, 2 fortsatt respons.
mnd 12: 3 tilbakefall, 1 fortsatt respons.
mnd 18: 5 tilbakefall, 2 fortsatt respons.
mnd 24: 4 fortsatt respons.
mnd 48: 2 tilbakefall, 1 fortsatt respons.

Fordi de har gitt data for de med respons mindre enn 50% tumorreduksjon også. =) Og nevnt de som måtte trekke seg fra studiet.

@Inkognito666 tror du rotet inn tall for FL(37) i stedet for hele populasjonen(45).

2 Likes

Men post gjerne fasiten din når du har den klar. :slight_smile:

Noen som har noen tanker om DLBCL?

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/EHA%202018%20-%20Stockholm%20-%20web.pdf

Kan være verdt å merke seg at det er 1 pasient på 12 måneder, 2 på 18 måneder og en på 24 måneder som alle har SD med fortsatt respons. Personen på 24 mnd, har respons rundt 20%, så forventer ikke PR der, men det er 1 person som har oppnådd 49% reduksjon, og 3 til som til eller høyere enn 40%. Dersom 49% er representert hos en av de med fortsatt respons er det kanskje sannsynelig med en overraskende ORR?

2 Likes

Men viktigere er vel dette?:

Bra_Britt

“I den rituximab-refraktære populasjonen er tallene noe lavere, ORR 62% og CR 19%. Greit å notere seg, da dette er paradigmepopulasjonen. Paradigmeresultatene kan derfor komme til å likne mere på denne gruppen enn de øvrige.”

Det er også vært å merke seg følgende:
Av personer med FL som har oppnådd CR og ligger under median på 20.7mnd, er hele 4 stk som ligger under 20.7 i fortsatt Responce.

Dvs at denne kan komme ut jævlig høyt etterhvert.

2 Likes

Sorry for the English

But the median (23rd) patient on that chart has a DOR of over 12 mths. I think NANO has counted wrong there?

The median is not an average, i.e. it is not a calculation, it refers to a specific unit in the population.

median -> 22+1+22=45

Median patient -> 23

Det stemmer ikke. Alle som er med i ORR, CR og PR, 45 stykk, telles med løpende.

n=21 på den biten. Og den inkluderer doser som 15/100, 10/40 og alle andre variasjoner.

Så er du så sikker på at den er statistisk signifikant? Etter å ha tatt bort alle doseringene som ikke er relevant for PARADIGME studiet, skal du fremdeles dele det opp i hva som er 15/40 og 20/100.

3 Likes

Jeg tenker bare at ting fremlegges som skyfritt.

Jeg ser bare på kort tid med litt kritiske øyne og finner nå 3 skumle skyer.

  1. En konkurrent men bedre data enn Nano, og høy konkurranse på området generelt.
  2. mDor sunket drastisk i denne ASH fremleggelsen. Samt at den dosen nano har flest pasienter i viser å stille svakest mtp resultat(CR)
  3. Nano kan i mine øyne ikke sleppe unna emisjon, hvor jeg tenker de burde sette den nå på høy kurs. De har fryst pipe lenge nok. Dette har de ikke råd til.

Hvilken konkurrent er du på nå?

Når det gjelder mzl-fraksjonen som responderer så bra, har vi noe info på hvilken arm de befinner seg på?

Forøvrig bør man vel ikke fokusere for heftig på denne indikasjonen, ender fort opp med en evig flisespikking over få pasienter a la pcib.

  1. Feil. Ikke i nærheten av samme antall pasienter en gang. mDOR beregningen står det beskrevet mye om her i kveld. Prøv å forstå.

  2. De kjører studie for dosevalg nå. Begge dosene skal ha lik antall pasienter.Feil igjen.

  3. Dette er ikke dagen å snakke om emisjon på. Med de resultatene som Nano legger fram skal ikke du engste deg mye over det. Hva du mener om når emisjonen skal foretas er svært lite vesentlig.

Hvis du har kjøpt aksjer i Nano basert på kunnskapen du framlegger her, Bør du selge umiddelbart i morgen. Dette kan ikke du.

10 Likes

Sant Zuba.
Nano selv, med Bravo i spissen, understreket sist 6 november at de ikke behøver penger før 1H 2020.
Innen den tid så tipper jeg Nano enten er kjøpt opp, eller i det minste har en lukrativ partneravtale, noe det ble hintet ganske kraftig til nå 6 november.
Så en ny, anonym forumdeltaker velger jeg å legge null fokus på uttalelsene fra, det gjelder også visse TA-folk som har solgt prematurt.

8 Likes