Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Vet ikke, mannen har lang historikk i BP, utdannet ved Stanford og Harvard, vi har større amerikanske investorer som viser seg. Quid pro quo/ tit for tat på gang? Fisket Bravo etter styreleder og fikk press mot økonomi? Fisket Bravo etter økonomi og fikk press i retning styreleder? Har han slått to fluer i en smekk?

1 Like

Hva med noe så enkelt som at; det er det ingen nevneverdig sammenheng eller synergi?

1 Like

Mulig, men minutter mellom meldinger. Om det er noe, kan det graves frem kanskje var tanken, derfor jeg tar det opp. Telenor døde her i området, graving fra mobilen frister ikke.

En ting kan vi i all fall enes om, og det er at Telenor er ubrukelige.

Det kan alltid være noe, men det er ingenting som tyder på at det er noe her, -bare vill fantasi og fjas.

Tviler på disse meldingene tilfeldigvis kom tilnærmet samtidig. Kan det være at en større investor vil ha avklart hvilken styreformann som tar over før de er villig til å delta?

Jeg ble ikke overbevist av argumentasjonen din :confused:

Det kan også være noe så enkelt som at de ikke ønsket å be om penger uten å ha avklart styreleder generelt😉 noe enklere å selge inn sjappa si når man kan vise til at noen styrer skuta😁 spent på hvordan dette slår ut i morgen - men jeg er fornøyd med at krigskassa får litt påfyll, og tåler utvanningen så lenge de sørger for å få markedsgodkjenning for meg:)
I morgen kan vi lande på alt mellom 42 - 58.
Jeg tipper vi starter med en dupp da alle som bare hører emisjon og får panikk vil ut, men ikke umulig at vi kan ende i pluss, avhengig av prislappen for de som deltar får,
Blir forøvrig ikke overrasket om de må betale premie, volumet på fallet siste tiden er latterlig lavt, og du ville ikke klart å skaffe deg 20.000 aksjer uten å dra opp prisen 3kr. Så om de får aksjer for under 50lappen er det i så fall helt sykt god deal imo.

Den som lever får se, og jeg gleder meg til to fantastisk spennende, utfordrende og nervepirrende år som aksjonær :grin:

1 Like

Enig. Aksjen vil bli mer attraktiv ved at økonomien sikres, og det vil veie tyngre enn 10% utvanning. Åpner på emisjonskurs, eller faller ganske raskt ned dit for så å begynne klatringen rundt kl 10. Tipper sluttkurs 54,90.

1 Like

Kan dette være noe gjeddene har ventet på ?

Gruse kursen og vente på emisjon. Et ledd i en større teori om at kursen er rigget?!?

1 Like

Blir spennende å se om noen «gjedder» kjøper seg inn ja.
Kommer det inn noen som mener alvor vil kursen gå av seg selv.

Tipper også at shorten blir dekket inn med aksjer herfra. Så noen framtid «skvis» vil vi neppe få se.

Egentlig ganske uvirkelig at vi er her nede nå. De sene pasientene i Arm4 har kostet mye. Med økt mDOR hadde denne kapitalinnhentingen blitt gjort på kurs over 100kr, og dermed gitt dobbelt så mye penger i kassa.

2 Likes

Time will show. Skal sies at forrige emisjon kom det ikke en eneste ny langsiktig investor fra som vi vet om

Ryktes kurs på 45

Så dvs et par prosent rabatt, om man tar med utvanning?

25/01-2019 08:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector - Private placement successfully completed

My goodness.
Lets hope it gonna be enough…

Flott at de kjøpte litt selv og!

1 Like

Syns det hele virker profft gjennomført, supert med innsidekjøp og!

2 Likes

Supert at vi småfolket får kjøpe litt også.
Veldig bra at tegningsrettighetene ikke er omsettelige.

The Private Placement, which was oversubscribed, attracted strong interest from both existing shareholders and new institutional investors, Norwegian as well as international.

Positivt!

1 Like

Reparasjon emisjon også så da blir det mulig å få seg noen ekstra billige aksjer :slight_smile:
Deilig !!!