Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Høyeste volumet var også første timen i dag, lenge før meldingen kom.

Den kjøper jeg ikke. Når ble +3,8% en “merkelig kursbevegelse”? Ingen som påstår at “noen vet noe” når kursen synker -5%?

6 Likes

Rekrutteringen i Archer-1 har ikke akkurat gått sakte.

Fem måneder etter FPD er vi på høyeste planlagte dose!

25 Likes

Enik @sparkonge. Tviler på at det er lekket noe særlig, vi fikk som @InVivo nevner litt juice i går i tillegg er det helt naturlig ifbm Q pres om 2 dager.

1 Like

Helt enig med sparkonge!

Som sagt, jeg knyttet oppgangen i morges opp mot «nyheten» som kom her på TI i går kveld.

Evt mot q i morgen.

1 Like

q er vel torsdag Glein. :slight_smile:

1 Like

Jeg kan selvfølgelig ikke bevise noe, men det har ikke vært tilsvarende volum på en ukes tid. Aksjen ligger sidelengs i en nedtrend, så man forventer ikke slike oppturer ut av intet. Jeg kjente det luktet noe når den åpnet opp og fortsatte på økt volum. Så kommer en melding som «bekrefter» oppgangen. Det bare lukter litt, men det betyr egentlig ingenting. Det er kjekt det endelig skjer noe.

1 Like

Viktig å posisjonere seg for Qpres, jeg var inne i 2017

Du har rett i det @Nocturne , jeg skrev ut fra hva jeg så selv når jeg sjekket.

Chartet viser tydelig når volumspiken kom.

Tilfeldigheter i denne aksjen invivo? Lett å fare med konspirasjonsteorier, men etter å ha fulgt denne aksjen i årevis har jeg lite tro på at noen ikke visste noe før melding kom. Sorry.

1 Like

Eventuelt det også.

Synes det er litt søkt å knytte dette opp mot lekkasje, da ser man fanden på høylys dag.

1 Like

Pga av volumet før melding er jeg enig med deg InVivo. Jeg skummet meg gjennom meldingen som ble lagt ut her i går om “release late 2019” og forventet sterkere "rally " fra start. Børsmeldingen bekrefter at Archer er i Rute. Dette gir en frisk stigning og hva kommer på torsdag ?

2 Likes

Jeg har aldri overhodet vært i den minste tvil (la det være sagt: 100% sannsynlighet) om at man ville gå til minst 15 mbq i løpet av sommeren eller tidlig høst, så sånn sett er jo dette et non event.

Men det er veldig viktig, fordi det gir en positiv rød tråd for at Bravo kan ta opp igjen tråden fra tidligere:

2019 kan bli et kjedelig og “usexy” år for investorene, fordi fokuset til selskapet er lasersiktet inn på execution.

1 Like

Tidsmessig også en positiv overraskelse. Det durer.

2 Likes

Du har aldri vært en smule bekymret for at kombinasjonen ble for toxic?
Det har ihvertfall jeg, så i mine øyne er dette en viktig derisking av hele Archer-1.

5 Likes

Helt ærlig har jeg ikke det på 10 mbq doseringen. Da hadde dette dukket opp i løpet av lymrit 37-01.

1 Like

23/05-2019 07:00:19: (NANO) Nordic Nanovector ASA - Results for the First Quarter 2019

23/05-2019 07:02:19: (NANO) Nordic Nanovector ASA: Resultat for første kvartal 2019

Her er link til presentasjonen som kommer om et par timer q1

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q1%202019%20Presentation.pdf

4 Likes

…og her er link til rapporten for q1 2019
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q1%20Report%202019.pdf

1 Like