Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

2 Likes

25/04-2019 16:18:45: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Annual General Meeting held

Litt interessant at 18% stemte mot forhĂžyelse til emisjonsfullmakt til 20%. Tydeligvis det ene store punktet det var uenighet om.

Det var ca 25% av aksjene som stemte. Det hensyntatt kan en vel kanskje tro at det var ca 4,5% som stemte mot en evt forhÞyning av aksjekapital pÄ 20%.

Det kan se ut til at Healtcap ikke har har stemt, mulig det har noe med emisjonsaksjene Ă„ gjĂžre.

2 Likes

29/04-2019 08:00:09: (NANO) Nordic Nanovector appoints Fredrik Haavind as Head of Legal and Compliance

5 Likes

Ansettelse helt pÄ det jevne, ingen grunn til Ä tro at han mangler kvalifikasjoner, men selvsagt hadde vi Þnsket noen som hadde tilsvarende erfaring fra Pharma eller biotech

1 Like

Mulig han har det i blodet - tipper han er sin fars sĂžnn :slight_smile:

https://haavind.no/en/expertise/sector/healthcare-lifescience/

1 Like

A post was merged into an existing topic: Nordic Nanovector smÄprat 2019 (NANO)

Er denne studien relevant for Betalutin Ă„ skjele til?

NĂ„ virker ikke konklusjoen alarmistisk i og for seg da:

CONCLUSION:

The general pattern of the time- and dose-dependent induction and disappearance of radiation-induced foci (RIF) during 177Lu-PSMA therapy is similar to that of other radionuclide therapies.

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (589 likes)
  1. @TyrionIV (376 likes)
  1. @studenten86 (346 likes)

Resten av topp 10:

  1. @anon21766851 (275 likes)

  2. @vegar_beider (178 likes)

  3. @Zuba (155 likes)

  4. @InVivo (144 likes)

  5. @Merlin (134 likes)

  6. @Fornybar (134 likes)

  7. @Oilimp (133 likes)

Gratulerer!

1 Like

Ønsker bare Ä pÄpeke at dette er fÞrste post i denne trÄden pÄ mange dager. ja, det er lenge siden det kom fundamentale nyheter som pÄvirker i positiv eller negativ grad. Det er lite som tilsier at NANO er mindre verdt i dag enn for 3 dager siden.

3 Likes

10/05-2019 10:24:16: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Allocation of restricted stock unites (RSUs) to the board of directors

2019

2018

2 Likes

16/05-2019 08:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Invitation to First Quarter 2019 Results Presentation and Webcast

1 Like

21/05-2019 11:44:18: (NANO) Nordic Nanovector: Archer-1 phase 1b BetalutinÂź/rituximab combination trial advances to next cohort

13 Likes

Fest pÄ grendahuset, gleinster spanderer @TekBot!

7 Likes

Mistenker at noen visste noe
 merkelig kursbevegelse i morges i forkant av denne meldingen.

8 Likes

Skulle akkurat til Ä si det samme. Aksjen opp 4 prosent 30min fÞr melding kom, sÄ opp 6 prosent 4min etter

Liten tvil om at noen viste noe ja

SÄ dere utelukker altsÄ tilfeldigheter?

Jeg tror gÄrdagens «nyhet» om «release late 2019» kan ha trigget smÄinvestorer til Ä handle i morgentimene.

4 Likes