Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

02/04-2019 07:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector: Promising results from preclinical studies with a novel CD37-targeted alpha therapy for B-cell tumours presented at TAT11

23 Likes

14 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector smÄprat 2019 (NANO)

I en av studiene var 100% i live etter 5 mndr mens kun 50% var i live etter 1,5 mndr av de ubehandlede. MÄ vel gange tallene pÄ ti omsatt til menneskeÄr, sÄ dette er selvfÞlgelig svÊrt lovende resultater. Et bevis pÄ at NANOs portefÞlje stadig kan utvides.

En gjennomsnittelig mus lever i 30 mnd. 5 mnd er 16% av musens liv. Sier vi at snittalder pÄ mennesker er 75 sÄ gir d 12 Är :slightly_smiling_face:

6 Likes

03/04-2019 20:11:32: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA publishes 2018 Annual Report

5 Likes

Her er Ă„rsrapporten

04/04-2019 08:38:12: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Notice of Annual General Meeting on 25 April 2019

10/04-2019 07:00:13: (NANO) Nordic Nanovector: Safety Review Committee Approves Advancing to Final Dosing Regimen in Phase 1 Trial of BetalutinÂź in DLBCL

13 Likes

Bra med fremgang. Bare Ă„ pumpe pĂ„ nĂ„ da. Stusser dog litt, for var det ikke guidet Ă„ ha siste pasient i 37-05 behandlet i lĂžpet av 1h? Begynner Ă„ bli traveltđŸ€”

FÞrste som slo meg og, blir garantert et tema pÄ q1 rapporten

Er jo open lable og de gjentar at data kommer i H219.

Hvis de har kjÞrt doseeskalering til nÄ med 3+3+3 pasienter sÄ ser jeg ikke pÄ det som sÊrlig urimelig at de kan si seg fornÞyde med f.eks 9 pasienter med 20/100 den 30 juni.

1 Like

Jo, det stemmer - og det henger pÄ greip med det de skriver i bÞrsmeldingen.

Dette gÄr som tidligere beskrevet: We Are On Track.

Mr Bravo var ivrig med Ă„ trekke frem DLBCL
da han kom i sjefsstolen
han hadde nok gode grunner
de sitter jo med resultater fra de fþrste cohortene
dette lukter d fugl av

4 Likes

Interessant at de kjĂžrer kun 20/100.

Dette er jo en indikasjon med mange flere pasienter, sÄ det bÞr vÊre mulig Ä rekruttere fortere.

NĂ„r kan vi forvente safety ok archer?

Virker ikke som alle har studieoppsettet for Lymrit 37-05 (Betalutin for DLBCL) klart for seg:

12 Likes

Jeg liker at de endte opp med 20/100, jo flere pasienter enn fÄr testet den doseringen pÄ, jo bedre blir totalbildet av data selskaper sitter pÄ.

2 Likes

NĂ„r kan vi forvente noe data fra denne studien, tror folket?
Og for Archer-1?

Fra pressemeldingen: Preliminary results are expected in the second half of 2019.

Archer-1 safety burde ta ca like lang tid som DLBCL, hvor lang tid tok den?

1 Like

Takker, det jeg mente Ă„ huske.