Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ikke for å interferere med andre spennende NANO-nyheter nå på morgenkvisten, men synes benchmarking mot MZL nesten er mer spennende.

Siste nytt på MZL viser jo at NANO sine resultat, selv om det er få pasienter står seg fint mot siste nytt (og gjeldende behandling på MZL om er Imbrucvia).
NANO hadde på MZL 9 pasienter og 78% ORR hvorav 44% CR.

6 Likes

02/04-2019 07:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector: Promising results from preclinical studies with a novel CD37-targeted alpha therapy for B-cell tumours presented at TAT11

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20190402.Cision.20190401:BIT:6510:100:

Litt merkelig denne NANO :slight_smile: Hadde ikke forventet noen ting om kursen for denne meldingen, men så er den opp over 6%.

Er ikke markedet her stort?

Kursen er helt skakkjørt i selskapet, mens nyheter som forteller om solide fremskritt for selskapet har det kommet flere av i et års tid nå. En kan jo spørre seg hvem hedgefond har klart å kjøpe så mange aksjer fra på dette latterlig lave nivået.

Spent på om det kommer noen kommentarer her snart😎

Trengs vel ikke . Svarene ligger i meldingen :slight_smile:

Kanskje noen med enkle ord kan forklare hva meldingen betyr

Tror det er første gang jeg har opplevd av at en melding om kliniske resultater får stå ukommentert i over en time

1 Like

Tja, det står vel at de musene som har fått behandlingen er fortsatt i live etter 5 mnd. 100%.
Mens de som da ikke har fått den samme behandlingen , er det 50% som fortsatt er i live etter 5 mnd .
Sånn leser jeg det …

1.5 mnd

Dette er vel en Preklinisk studie. Ikke en Klinisk studie.

1 Like

Ok, men allikevel overraskende. Kanskje det tar litt tid før folk våkner bare :slight_smile:

2 Likes

Fra HO:

Hold I dette?

Dette er vel prekliniske invivo-studier, der NANO nå med sin samarbeidspartner Orano legger frem resultater. Dose-/variantundersøkelse og tolerability, men spennende med økt overlevelse etter 1,5mnd knyttet til den ene varianten.
Oral-presentasjon er bra, betyr jo interessante funn på en eler annen måte. Om det er noe som om noen år kan trekkes over til klinisk vet vi ingen ting om.

3 Likes

Most likely not siden det er HO. Men - både Burkitts Lymphoma og Chronic Lymphocytic Lymphoma kan bli kurert i følge google.

1 Like

Hentet fra:
https://www.jax.org/research-and-faculty/research-labs/the-harrison-lab/gerontology/life-span-as-a-biomarker

5 Likes

Her sammenlignes ulike behandlinger (med/uten medisin) med ulike avlesningstidspunkt.

Som å snakke om epler og bananer.

Hvor vanskelig hadde det vært å lese av de uten behandling etter 5 mnd også?

Sikkert noe positivt inni der, men de gjør det unødvendig rotete. Så da kommer spørsmålene og ikke hurraropene.

Var noen av de i live etter 5 mnd da? 50% var jo døde etter 1,5 mnd, hvis jeg leste rett.

1 Like

Jeg har og har hatt aksjer her i Nano fra sommeren 2016. Det har under den tiden kommet masse gode nyheter, så at den står i det den gjør i dag er veldig rart . Derfor så hadde jeg ikke vært forundret om aksjen ikke hadde løftet seg i dag pga denne meldingen, for å si det sånn :slight_smile:
Men helt greit at den gjør det.
Vi får se hva den står i kl 16:25