Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Dette er vel prekliniske invivo-studier, der NANO nå med sin samarbeidspartner Orano legger frem resultater. Dose-/variantundersøkelse og tolerability, men spennende med økt overlevelse etter 1,5mnd knyttet til den ene varianten.
Oral-presentasjon er bra, betyr jo interessante funn på en eler annen måte. Om det er noe som om noen år kan trekkes over til klinisk vet vi ingen ting om.

3 Likes

Most likely not siden det er HO. Men - både Burkitts Lymphoma og Chronic Lymphocytic Lymphoma kan bli kurert i følge google.

1 Like

Hentet fra:
https://www.jax.org/research-and-faculty/research-labs/the-harrison-lab/gerontology/life-span-as-a-biomarker

5 Likes

Her sammenlignes ulike behandlinger (med/uten medisin) med ulike avlesningstidspunkt.

Som å snakke om epler og bananer.

Hvor vanskelig hadde det vært å lese av de uten behandling etter 5 mnd også?

Sikkert noe positivt inni der, men de gjør det unødvendig rotete. Så da kommer spørsmålene og ikke hurraropene.

Var noen av de i live etter 5 mnd da? 50% var jo døde etter 1,5 mnd, hvis jeg leste rett.

1 Like

Jeg har og har hatt aksjer her i Nano fra sommeren 2016. Det har under den tiden kommet masse gode nyheter, så at den står i det den gjør i dag er veldig rart . Derfor så hadde jeg ikke vært forundret om aksjen ikke hadde løftet seg i dag pga denne meldingen, for å si det sånn :slight_smile:
Men helt greit at den gjør det.
Vi får se hva den står i kl 16:25

Er nok i minus iløpet av dagen. I god Nano stil

1 Like

Nei hvem vet, og når døde de siste 50% ene da?

Godt poeng.

Jaja, så er vel en ny million aksjer satt short på 48, takk til folkefiendefondet for servicen til være kjære hedgefond.

2 Likes

Herlig å kunne fortsette og småsanke i dag. :grin:

Det er jo litt sånn “ikke-nyheter” det her, så det er moro at kursen reagerer uansett. Ville ikke forventet en varig oppgang på dette, egentlig :slight_smile:

Dette var figuren presentert på Ash, det er vel en senere avlesning på samme datasett de snakker om i meldingen?

2 Likes

Hørt om MDOR?

2 Likes

“Her sammenlignes ulike behandlinger (med/uten medisin) med ulike avlesningstidspunkt.
Som å snakke om epler og bananer.”

Skjønner ikke at du skal klare å vri dette negativt også.
Kan det være at det ikke er NOE grunnlag for å sammenligne å gi et tall på de som kun har fått antibody etter 5 mnd?
Kan det være at grunnen til at de har gitt 1,5 mnd og 50% for enkeltheten sin skyld slik at det er forståelig (For man kan vel si at 1,5 mnd og halvpart er død er ganske lettforståelig eller)? Også vil det relativt bratte fallet fortsette noen uker til, til det er 0%

5 Likes

Siden NanoVector valgte å komme ut med børsmelding i forkant av presentasjonen hos DNB nå 04. 04, regner jeg med at vi får høre mer om dette.
Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector, said: “Our
research collaboration with Orano Med continues to produce promising preclinical
results and provides an early demonstration of the potential of 212Pb-conjugated
CD37-targeted alpha therapy to treat leukaemias and lymphomas where there is no
substantial tumour mass and tumour cells are near healthy tissues. This approach
also may prove useful for CLL and NHL patients who have relapsed or become
refractory to standard CD20-targeting agents that are used in front-line
therapy. We look forward to further results from this research programme.”
Spennende!

1 Like

Så det kunne stått 0% overlevde etter 5 mnd mener du?
Hadde forstått det jeg.

God i dag Vegar! :slightly_smiling_face:

Men oppsummeringen av resultatene finnes i dette sitatet:

In one study, 100% of mice with tumour xenografts were alive five months after the injection of 212Pb-NNV003, while only 50% of control mice receiving cold antibody where alive after 1.5 months.

Jeg tolker det som at ved 1.5mnd var 100% av musene som fikk 212Pb-NNV003 alive, mens 50% av de som fikk kaldt antistoff var døde. Videre levde disse 100% fremdeles etter 5 måneder. Det han mener må vel være at om 5mnd så kan fremdeles disse 50% med kald injisering være i live, noe som vil gjøre resultatene ganske mye mindre positive. :slight_smile:

Vegar gonna Vegar :smiley:

2 Likes

Med jazzing i dag!

Men det er årevis til man ser FPD med dette produktet, så det er bare å senke skulderene!:wink:

1 Like