Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Limer inn fra jonas99 sitt funn:

3P Biopharmaceuticals and Nordic Nanovector Extend Partnership

For further biopharmaceutical development of Betalutin, a non-Hodgkin lymphoma (NHL) treatment

06.25.19

3P Biopharmaceuticals and Norwegian biopharmaceutical company, Nordic Nanovector, have extended their collaboration agreement for the development of Betalutin. The two companies started their collaboration in 2013 and successfully advanced Betalutin. The current agreement is consolidating the relationship describing how both companies will progress the project up to regulatory submission, including development, clinical supply and late stage activities, such as process characterization and validation.

“Our partnership with Nordic Nanovector is a great example of how together we can achieve more than planned and succeed in the late stage of Betalutin development,” said Dámaso Molero, general manager at 3P Biopharmaceuticals. He also added “this project demonstrates how we can bring together various parties to successfully reach the project goals by using complex technologies in this challenging project.”

13 Likes

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @InVivo (606 likes)
  1. @Savepig (457 likes)
  1. @anon21766851 (395 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Nocturne (341 likes)

  2. @TyrionIV (328 likes)

  3. @vegar_beider (217 likes)

  4. @larsmkn (187 likes)

  5. @Oilimp (150 likes)

  6. @sparkonge (147 likes)

  7. @Fornybar (144 likes)

Gratulerer!

1 Like

Ettersom jeg har forstÄtt sÄ har de ikke sagt at de vil sende en pressemelding nÄr de har fullfÞrt enrollment, de melder det vel pÄ en Q-rapport eller noe kanskje?
Mulig jeg tar feil da.
AngÄende Ä levere pÄ guiding, sÄ har vel alle de norske bioteks bommet pÄ noen av sine guidinger?
Nano har dog blitt bedre der etterhvert mener jeg.

1 Like

Rart Ä melde det pÄ en Q-rapport nÄr guidingen er 2 mnder fÞr, men kan jo hende?

“Vi nĂ„dde guidingen, vi bare melder det nĂ„, to mnder etter, siden vi ikke liker Ă„ melde for mye, siden vi har et awesome produkt som snakker for seg selv”

P.S Ment usaklig, bare fjern om dere vil.

3 Likes

SkjÞnner hva du mener, jeg skulle ogsÄ gjerne sett at de meldte sÄnne ting ogsÄ, straks de har gjort ferdig innrulleringen.
Tenker forsÄvidt det samme nÄr det gjelder antall pasienter i f.eks Paradigme, Archer-1 osv.
Ikke nÞdvendigvis antall, men typ "innrulleringen av pasienter gÄr over forventning " eller noe.
Er kanskje bare sugen pÄ nyhetsdrypp fra selskapet :sweat_smile::+1:

Du skal jo ikke se bort fra at du har rett angÄende info pÄ q-pres. Jeg syns bare det er veldig merkelig Ä ikke informere markedet rundt milestones, sett at de faktisk har nÄdd guiding da:P

ja ja, inget er tapt fĂžr en selger.

Hadde dog vÊrt hyggelig med fundamental drevet oppgang nÄ pÄ sommeren, ikke i hÞst nÄr jakta er fÞrste pri!

1 Like

Nordic Nanovector completes patient enrolment into Phase 1 trial of BetalutinÂź in diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL)

26 Likes

Tekbot har tatt ferie

Melding: Lymrit 37-05 Enrolment complete

Edit: Tekbot er fremdeles pÄ ballen

8 Likes

11 dager bak skjema mÄ vel vÊre innafor, og et usikkerhetsmoment mindre :slight_smile:

9 Likes

Ganske bra timing pÄ den meldinga, fÄr en vel si. Midt i svalestupet
Etterlengtet gladmelding.

Det beste med denne meldingen er at vi kan forvente readout innen Ă„ret er omme :slight_smile:

2 Likes

@Oilimp

der kom den :slight_smile:

var rĂžde prosenter positiv avkastning - grĂžnne negativ?

kanskje jeg som oversÄ noe i «hvordan velge vinneraksjer» fra hegnar media.

Bryr meg fint lite om kortsiktige kursbevegelser, nÄ fikk vi en fundamentalt god nyhet om at de var ferdig med innrulleringen i DLBCL, som sier at de er on track.
(Ja meldingen kom 11 dager inn i 2H, men hva er 11 dager i biotek? Nada. )
NÄ venter vi pÄ data fra denne studien i Är, og muligens noe data fra Archer-1 ogsÄ, hvis jeg ikke tar feil?
FÞler meg ogsÄ sikker pÄ at vi fÄr informasjon om oppdatert mDOR om ikke altfor lenge.

Vil tro det er logisk at den har Þkt, siden de ikke har meldt noe enda, noe de vel skal gjÞre nÄr de aktuelle pasientene slutter Ä respondere.
Pr i dag har vel mDOR gÄtt opp sÄ fremt pasientene det gjelder fremdeles er i remisjon?
Skulle logisk anta at de sÞker BTD/Prime nÄr de dataene er klare, som vel har en behandlingstid pÄ max 60 dager, siden Nano allerede har fÄtt innvilget Fast Track.

For de langsiktige av oss sÄ mener jeg at alt ser bra ut, sÄ jeg sitter rolig med langsiktige briller pÄ :+1:

9 Likes

Greit, 11 dager er ikke mye og nyheten var ikke svÊrt viktig. Men jeg synes Nano en gang i juni burde ha meldt om at de neppe rekker fÞrste halvÄr og guider sÄ pÄ juli mÄned.

Det er mer ryddig og skaper tillit som man vil trenge framover.

Uenig. 11 dager er virkelig ingenting i den store sammenhengen. Det kan vÊre sÄ enkelt at en pasient ikke kunne mÞte til avtalt tid

3 Likes

Spiller ingen rolle hva grunnen var. Markedet registrerte 1.juli at halvÄret var gÄtt uten info. Men igjen, ikke veldig viktig.

Nei, det vil vÊre tullete Ä bÞrsmelde 11 dagers forsinka bÞrsmelding. Er nÄ iallfall min mening.

11 Likes

Vil si at for hver dag ut i neste uke som hadde gÄtt hadde LinPiao hatt et mer og mer relevant poeng. NÄr den kom denne uka, sÄ er dette virkelig en ikkesak.

2 Likes

Det vil gjelde for alle frister framover 2H 2019, 1H 2020. Det bÞr ikke oppstÄ igjen den type usikkerhet vi hadde gjennom fÞrste halvÄr 2018 om paradigmet var i rute. Den gangen var forsinkelsen mye lengre, men det vet man fÞrst i ettertid.

Var det mellom 12 og 24 patienter som var planlagt innrullert? Ser de skriver opp til 24 stk.

Dvs de kunne ha meldt 1 juli - ferdig, med fx 22 pasienter og vĂŠrt i mĂ„l. Men har det sĂ„ plutselig (fx d. 27 juni) dukket opp en pasient, som matchet inklusjons kriterier for studiet, sĂ„ lukker man selvfĂžlgelig ikke ned og sier - “sorry,. Vi har lovet aksjonĂŠrene vĂ„re Ă„ vĂŠre ferdig 1H19 sĂ„ deg rekker vi dessverre ikke”. Nei da gir man hellere fingeren til aksjonĂŠrene, og bruger hellere den ekstra tiden og fĂ„r denne ekstra pasient med inn og dermed styrker det statistiske grunnlag

11 Likes