Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jeg faldt bare over denne udtalelse, that’s all. Men det ser ud til vi åbner på 33,86 og det er jo ganske positivt.

Da betyr det jo bare at ved denne meldingen kan emsisjonskurs sannsynligvis bli satt på et høyere nivå. Hva kunne ellers vært svaret på spørsmålet ?

Det er jo selvfølgelig til stede, men nå viser jo Nano frem nye data som de kan forhåpentligvis kan kapitalisere på til høyere kurser.

Vi som har fulgt Nano en stund vet hvor viktig er Archer-1 er, så 100% CR er ekstremt lovende, for å si det forsiktig! Archer-1 kan sannsynliggjøre at Betalutin blir en blockbuster!

2 Likes

Kan du kl 0850 se nøyaktig hvilken kurs vi åpner på?

Solgte all beholdningen min av nano i går, 5000 aksjer for å flytte fra investeringskonto (ta tap og få tilbake på skatten) og skulle kjøpe de samme aksjene på aksjesparekontoen min. Men for å unngå renter så tenkte jeg å vente i 2 dager før jeg gjorde det.

Ser ut som jeg kan bli straffet ganske hardt for den avgjørelsen. :flushed: Men alt i alt godt å se at tallene er så gode, selv om jeg for øyeblikket er helt ute av nano. Får vel kjøpe tilbake aksjene mine til en høyere kurs da. :crazy_face:

1 Like

Noen som tror det kan bli emi i ettermiddag ?

1 Like

Ikke umulig, men jeg tror de venter på mer data fra Archer-1 før de setter den.

Jeg tror fortsatt at de venter med emi, og muligens ser på muligheter for å plassere denne direkte mot en BP eller et større fond. Resultatene fra archer de-risker dette caset betydelig, og det gjør nok at flere større aktører begynner å fatte interesse.

Edit: eventuelt finansierer seg gjennom en partneravtale. Med så gode resultater begynner jeg å få troen på at Nano faktisk går hele veien selv for deler av markedet, og inngår partnerskap for det resterende markedet.

1 Like

@Same. Slapp helt av, det blir gevinstsikring og kursnedgang imorgen. Du kommer inn på en god pris igjen

100% CR … altså :heart_eyes::heart_eyes:

Ikke klok av skade?:wink:

4 Likes

Så hva med BTD søknad, tror dere den ligger frankert og klar til sending etter final mdor readout?

Ja med 4 tegn

@InVivo Jeg har vært med lenge nok i Nano til å ikke sprette champiskorken på en 20% oppgang. Det er desverre slik at en pen oppgang alltid blir fulgt av en brutal nedgang, og vi havner i samme tradingrange som tidligere.

Sitatet rundt Archer-1 var (som du vet) knyttet til presentasjon på konferanse, og der tviler jeg fortsatt på at vi får noe i år.

Men jeg håper selvfølgelig jeg tar feil :slight_smile:

1 Like

Jeg hører bare: Betalutin er det ideelle medikament for kombinasjonsbehandling. Hit list: Betalutin antas å ha synergistiske effekter (=aktuell for kombinasjonsbehandling) med 53 (!) andre kreftmedisiner.

Ref. patentene for kombinasjoner tidligere.

16 Likes

Gratulerer til dere Nano aksjonærer :tada: :confetti_ball:
Dette er forhåpentligvis med på å trekke all norsk biotek opp av sumpen :grinning:

8 Likes

Bittelite utvalg i Lymrit 37-01?
At Archer data kommer fra 3 personer er selvfølgelig ikke gunstig

Haha, halfempty kinda guy?:grin:

2 Likes

du sa det først!

3 Likes